01-01-2007, 22:14
|
|
|
חבר מתאריך: 15.07.06
הודעות: 1,698
|
|
אני לא בטוח - אבל לא נראה לי של-Trendnet יש ראוטר של Billing או Captive Portal.
לכן, ככל הנראה, השרת הוא זה שאחראי לכל העניין הזה... (אלא אם כן יש לו מטרה אחרת,
וכדאי מאוד שתברר את זה אם אתה תנסה מה שאני מציע)
נתק את השרת, חבר את הAccess Point ל-ECI , תאפס את ההגדרות שלה, ותגדיר מחדש.
תוכל למצוא באתר של Trendnet מדריכים.
אם זה לא אפשרי, או שיש בעיה עם זה, ציין כאן מה הדגם המדוייק של הAccess Point הזו.
עריכה:
יש לי הרגשה שאתה לא מציג את התמונה במלואה (בכוונה או שלא בכוונה)
כי מה שהצעתי הוא דבר מאוד מתבקש, אם אין שום שימוש במוצר הBilling הזה, ומוזר לי שאף
אחד לא חשב על זה...
ודרך אגב, איך אתם נותנים ללקוחות Card ID?
ואתה יכול להגיד מה שם החברה הזו?
|