26-11-2006, 21:51
|
|
|
חבר מתאריך: 03.06.04
הודעות: 118
|
|
הבנתי
כמו שציינתי מקודם גם לי היתה בעיה בשידרוג, אני הורדתי את אשף השידרוג מהאתר של בזק, והורדתי את הקובץ החדש מהאתר שציינתי למעלה -הקובץ הראשון שמופיע בדף הקישור -4.3.2.6 זהו קובץ BIN אם אני לא טועה, בכל מיקרה לפני השידרוג ניתקתי את האינטרנט, ביצעתי שיחזור להגדרות יצרן ולאחר מכן השתמשתי באשף של בזק, ובעת השידרוג בחרתי את קובץ החדש(האשף נותן הודעת שגיאה כי ייתכן והקובץ אינו מתאים אבל אל דאגה הוא כן מתאים), לאחר השידרוג ביצעתי איתחול למודם (ניתן עדיין להיכנס אליו 10.0.0.138) ישנו גם דף הוראות קטן מימין לקישור להורדת הקובץ BIN עדיף שתקרא אותו, וזהו , אצלי המודם עובד תקין וללא בעיות (גם השאר) כמובן לאחר ביצוע השידרוג (כולל הפעולות שבדף ההסבר באתר) השתמשתי ב-WIZARD המובנה בנתב על מנת להגדיר את הקישוריות לאינטרנט, ROUTER, PPPOA, 8,48 וכמובן ססמא ושם משתמש, איתחול מחדש והיידה לעבודה.
אגב ייתכן ולא היה לך אינטרנט מפני שחומת האש של המודם הייתה מוגדרת על BLOCK ALL וזהו קצת משחקים והכל עובד.
בהצלחה.
מיכאל.
|