09-11-2006, 11:36
|
|
|
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
|
|
מירס פשוט נפילה
בדרך כלל אני לא מגיב כל כך מהר על ידיעות מתחום הצרכנות, אבל כנפגע מירס - ובעיקר עקב ביזבוז זמן ועצבים - אני חייב לציין שהם פשוט לא יודעים לעבוד. לא מספיק שאין קליטה והמכשירים מסורבלים, לא בלבד שמהמכשירים שלהם יוצאת קרינה שמפילה מסך מחשב בזמן צלצול, מישהו שם חושב שהצרכן טמבל וחי ב 1992...
חיברו אותי "חינם" לGPS וכל מיני שירותים "חינמיים" שהמשותם לכולם הוא שהם לא היו יעילים בגרוש... עם הGPS היה צריך לשבת 5 דקות עד שהסתנכרן ועוד לסוע איתו ביד קרוב לחלון כשהוא מאבד קליטה כל הזמן. סתם לצורך הנסיון, לא הצלחתי מעולם להביא אותו למצב שבו הוא היה יעיל. גם השטויות האחרות שנצרבו על המכשיר, לא היו יעילות בגרוש.
עד כאן חינם ולכן לא נורא. הבעיה היתה כשהמכשיר התקלקל ובכלל רציתי להתנתק ואז הסתבר שהם לא יכולים לנתק את ה"חינם" שעומד להכנס למסלול של "לא חינם" בלי שיש להם את המכשיר כשהוא עובד. כשמבהירים להם שיש כאן מצב קפקאי (יש לי מכשיר שהתקלקל, הם לא יודעים אם ניתן לתקן, אבל לא רוצים לנתק תכניות שעולות כסף) הנציגים מכל הדרגות יודעים לחזור כמו תקליט שבור על מה שלימדו אותם בסדנאות לאנשי מכירות. אחרי זה הסתבר שעל כל ה"חינמים" יש יישומי משנה שאינם חינם כלל וכלל וזוללים כסף.
מכיוון שראיתי שעומדים מולי סתומים ומכיוון שכרטיס האשראי שלי פג תוקפו אז במקרה והחלטתי שלא לחדש אותו (מומלץ מאוד להחזיק כרטיס מיוחד רק בשביל כל מיני הוראות קבע מעיקות כאלה - כך קל לעקוב ואפשר גם לבטל אותו בלי להפסיד משהו), הצלחתי לעצור את החיובים והפלא ופלא כשהם פנו אלי לבקש לידש את השירות, הם "הצליחו" לנתק את המכשיר ז"ל מכל היישומים והמונה נעצר.
בקיצור: חברה דמיקולו.
_____________________________________
.
|