לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-09-2006, 14:47
צלמית המשתמש של lioravr
  lioravr lioravr אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.11.04
הודעות: 700
שלח הודעה דרך MSN אל lioravr
Leica M8 - על שום מה ולמה המחיר שלה כזה? 4800 $?

מתוך D-SPOT:
סוף סוף! לייקה הכריזה היום על Leica M8 דיגיטלית! המצלמה החדשה אשר רבים חיכו לה מקבלת עדשות M של לייקה ומאופיינת בחיישן CCD (של קודאק) בעל 10.3 מיליון פיקסלים. החיישן החדש אינו בגודל פריים מלא אלא בעל מקדם חיתוך של 1.33, זאת כדי להימנע מבעיות אפלה בפינות עם עדשות רחבות זווית. בנוסף, עדשות המקרו שעל גבי החיישן ממוקמות בצורה שונה בקצוות כדי לפצות במידה מסוימת על בעיות זווית הפגיעה של עדשות רחבות בפינות הפריים. אלמנט נוסף כנגד בעיות אפלה הוא תיקון אוטומטי המתבצע בשלב עיבוד התמונה בתהליך יצירת הJPEG. עדשות M החדשות (וגם הישנות ניתנות לשדרוג) מקודדות בקידוד 6 סיביות כדי ליידע את המצלמה איזה עדשה הורכבה. בעזרת מידע זה המצלמה מסוגלת לפצות כנגד אפלה בפינות.

על גבי החיישן לא ניתן למצוא מסנן anti-alias כדי לשמור על חדות העדשות העתיקות. לפי כך ניתן לצפות למעט בעיות False Color אשר לרוב ניתנות להורדה כחלק מצינור עיבוד התמונה במצלמה.
גוף המצלמה בנוי מחדש ישר לעידן הדיגיטלי (M7 הייתה המצלמה האחרונה שעושה שימוש בסרטי צילום) כאשר הוא מורכב מחומרים הדומים לשאר מצלמות הM. באחורי המצלמה ניתן למצוא את החלק הדיגיטלי של המצלמה, הכולל מסך LCD 2.5 וכפתורי השליטה. בחלק העליון של המצלמה ניתן למצוא מסך LCD קטן נוסף המציג את מצב הסוללה את כמות התמונות שנשארו בכרטיס.

תחתית המצלמה מתפרקת כאשר ניתן למצוא מתחת למכסה סוללה נטענת וכונן לכרטיס SD. המצלמה מסוגלת לצלם JPEG וקבצי DNG ואף ניתן לשלב בין DNG+JPEG.

עדכון: מחיר המצלמה נקבע לסביבות 4800$ בארצות הברית והיא תהיה זמינה בסוף חודש נובמבר. האתר dpreview.com מציג ביקורת מקדימה בלעדית על הLeica M8. כדאי לקרוא!

מישהו יכול להסביר לי למה המחיר כזה? לטעמי היא נראית מאוד לא נוחה, באיכות יחסית נמוכה ומחיר לא הגיוני. אני לא מבין מה הולך פה - איך במחיר היא מתמודדת מול פול פריים של קנון או מון המארק? מה יש בה שהוא כזה מיוחד?
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.upfree.net/download2.php?a=5294272&b=32e470b5ea05a04b3df814e9a02b576e]

כתובת האתר שלי: http://www.Liri.up.co.il

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 26-09-2006, 21:32
צלמית המשתמש של coolpix
  coolpix coolpix אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.09.05
הודעות: 1,520
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי lioravr שמתחילה ב "Leica M8 - על שום מה ולמה המחיר שלה כזה? 4800 $?"

כמו שתשאלו מדוע רולקס כול כך יקר לעומת שעון באותה רמת בנייה אך שם שונה ועולה פחות מחצי ממנו.. בעיקר משלמים על היוקרה . כי למי שיש לייקה ועוד דיגיטלית ניחשב בסטטוס גבוהה ומכובד במיוחד. לדוגמא תיראו מישהוא שעונד שעונים נורא יקרים בסביבות ה5000+-$ תחשבו ישר ואוו וכו... בדרך כלל גם הקונים של המצלמות המהסוג הזה לא עושים זאת למטרות פוזה וכדומה אלה משיקולים שונים ומשונים. אגב לייקה בין יצרניי העדשות בטובים בעולם עם לא הכי טובים ויש המון אנשים שטוענים כך...... ואגב הפנינה של כול המלצמות שיצאו עד כה כמובן שהינה הsinar הדיגיטלית עם ה39 מגה פיקסל בעלות של 100000+- שקלים.
_____________________________________
"There is one thing the photograph must contain, the humanity of the moment. This kind of photography is realism. But realism is not enough - there has to be vision, and the two together can make a good photograph." Robert Frank

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 10:34

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר