לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-09-2006, 16:54
  eGod eGod אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 3,178
נסראללה בעצרת בדאחיה: חטיבות נמלטו כמו עכברים

נסראללה להמון: הפכנו את צה"ל לעכברים נמלטים





לראשונה מאז סוף המלחמה הופיע מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בפומבי והופיע בעצרת "הניצחון האלוהי": "איך מוח אנושי יכול לתאר שכמה אלפים מבניכם הלוחמים עמדו 32 יום מול חיל האוויר החזק ביותר במזרח התיכון?", שאל והסביר: "רק בזכות האל". נסראללה אמר שהעמים הערבים "יכולים להחזיר את פלסטין מהנהר ועד הים בהחלטה פשוטה" רועי נחמיאס עדכון אחרון: 22.09.06, 16:39



נסראללה יצא מהבונקר ונשא נאום ניצחון פומבי ראשון: מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הופיע אחר הצהריים (יום ו') לראשונה מאז המלחמה בעצרת "הניצחון האלוהי" בדחייה של ביירות ונשא נאום נלהב בפני מאות אלפים: "איך מוח אנושי יכול לתאר שכמה אלפים מבניכם הלוחמים עמדו 32 יום מול חיל האוויר החזק ביותר במזרח התיכון ומול 40 אלף קצינים וחיילים, 4 חטיבות חי"ר, 3 אוגדות, הטנק החזק בעולם והצבא החזק באזור. הם הפכו את 4 החטיבות המפוארות ביותר לעכברים נמלטים ומפוחדים".



לדברי נסראללה, "הצבאות הערבים והעמים הערבים לא יכולים רק לשחרר את עזה והגדה אלא בפשטות, בהחלטה פשוטה - הם יכולים להחזיר את פלסטין מהנהר ועד הים. ההתנגדות שלכם זעזעה את דמותה של ישראל. די לקרוא את מה שקורה בפלסטין הכבושה. את מלחמות הגנרלים. 'ידיעות אחרונות' פרסם סקר שבו אולמרט קיבל 7% תמיכה, שר הביטחון קיבל 1%. זו ישראל שהובסה בצבאה ובמודיעין שלה".







נסראללה הסביר את הניצחון, לדידו, בכוח אלוהי: "איך ייתכן שהם הצליחו לנצח את הצבא הזה? רק בזכות האל. זה היה הניסיון של ההתנגדות שהתבססה על אמונה ונכונות להקריב. אולם הסתמכה גם על שכל, ארגון, תכנון וחימוש. איננו התנגדות עיוורת וכאותית אלא התנגדות חכמה ומתוכננת, מאומנת ומאורגנת. זה מה שיצר את הניצחון שאנו גאים בו היום. השבח לאללה שנתן לנו וללבנון ניצחון. השבח לאללה שחיזק אותנו ושעליו הסתמכנו ובו נתנו את אמוננו. השבח לאללה על הניצחון והתמיכה".



נסראללה נואם בביירות (צילום: אל ג'זירה)




בימים האחרונים פיזר הארגון ערפל לגבי אחת השאלות המסקרנות ביותר בנוגע לאירוע - האם יופיע בו חסן נסראללה המסתתר מאז תחילת המלחמה מול ישראל. רשת הטלוויזיה של הארגון, "אל-מנאר" דיווחה שבין הבאים גם כ-5,000 אישים פוליטיים מלבנון ומהעולם הערבי ובהם בני בריתה של חיזבאללה, שרים לשעבר, חברי פרלמנט ואף נציגים מצבא לבנון.



"אני עומד מולכם כשסכנה מרחפת מעל ראשי"

נסראללה החמיא לבאים לעצרת והתייחס לסכנה שישראל תתנקש בחייו בשעת העצרת: "אתם מדהימים שוב את העולם - אתם עם עצום ואמיץ. מזה כמה ימים יש כאלה שפותחים במלחמה פסיכולוגית נגד העצרת וטוענים שהיא תופצץ. אתם היום מוכיחים שאתם חזקים יותר מכל דבר אחר. אני עומד מולכם ולידכם כשיש סכנה שמרחפת מעליכם ומעליי".



"האם מה שקרה בלבנון היה ניצחון או הפסד?", שאל וגם ענה, "אנחנו, פלסטין, כל האומה הערבית וכל החלשים ניצחו. הניצחון שלנו הוא לא רק ניצחון של המפלגה, לא של עדה ולא של פלג אלא של לבנון האמיתית ושל העם הלבנוני האמיתי. לא תמצאו בכל העולם מפלגה שניצחה כך. זה נצחון בלתי נתפס. השבועות הקרובים ידגישו זאת. עמידתכם האיתנה החלישה את כל שאיפות התוקפנות והסבה מכה קשה לתוכנית 'המזה"ת הגדול' של קונדוליזה רייס. העמידה שלכם הביכה את המדיניות האמריקנית שדיברה על זכויות האדם".



הוא שב ועקץ את שליטי ערב, כפי שעשה בעבר: "שרי החוץ הערביים יצאו להציג יוזמת שלום באו"ם. כיצד אתם מחפשים הסדר כשאתם מודיעים שלא תילחמו לא על לבנון, לא למען עזה, הגדה או אפילו ירושלים. איך תמצאו הסדר הגיוני כשאתם מודיעים בכל יום שלא תשתמשו בנשק הנפט?".









מאתמול הגיעו לאזור אנשים מכל רחבי העיר ומכפרים בדרום לבנון, על מנת לתפוס מקום במתחם שהוכשר במיוחד לצורך כך ומשתרע על שטח של כ-150 אלף מ"ר. האלפים נשאו דגלי חיזבאללה, תמונות של נסראללה וכרזות שונות, עליהן נכתב בין היתר "לפקודתך נסראללה". פקקי ענק השתרכו בדרך לשם. "ברוכים הבאים כולם - מהדרום הלוחם, דרך הבקעה העומדת איתן, הצפון והדחייה המכובדת", אמר להם נסראללה. "אחי ואחיותי, אנחנו חוגגים את הניצחון האלוהי ההיסטורי והאסטרטגי הגדול".



על האירוע הענק מנצחת תחנת הטלוויזיה של הארגון, "אל-מנאר", שבפריסה רחבה של כתבים מדווחת כל העת על הגעת האנשים למקום ועל המראות מהשטח. משלחות הגיעו מרחבי העולם הערבי וכן מהתנועות הפוליטיות בלבנון. חיזבאללה שלח הזמנת לשרים בממשלת לבנון, אולם במקביל נמנע מלשלוח הזמנה דומה לראש הממשלה ויריבם הפוליטי, פואד סניורה.



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/898721/BEI05_wa.jpg]


תומכי חיזבאללה בדרך לעצרת (צילום: איי אף פי)





את הבאים לעצרת מקדם מתחם חגיגי עליו נפרסו תמונות ענק של נסראללה וכן כרזות שונות המעידות על ניצחון הארגון. כך למשל כרזת ענק שנתלתה באחת מפינות המתחם, מציגה תמונה של סטי"ל צה"ל שנפגע מטיל חיזבאללה במהלך הלחימה ועליו הכתובת "המים-מימינו". ברוח דומה הייתה כרזה ועליה מסוק המדמה את מסוק צה"ל שנפגע במהלך הלחימה ועליו הכתובת "השמים - שמינו". בנוסף נתלתה באזור המתחם גם תמונה של כוכב חדש באזור - נשיא ונצואלה, הוגו צ'אבז, שמקפיד לאחרונה להביע את תמיכתו פעם אחר פעם באיראן ובנות בריתה.










יש להדגיש כי לא פחות מאשר מהווה העצרת הצהרת ניצחון כלפי ישראל, רואים בחיזבאללה ובלבנון את האירוע כהפגנת כוח מאסיבית ביותר אל מול מתנגדי הארגון ואלו המבקשים להתארגן ולהתאחד נגדו בדרישה לפרקו מנשקו.



נסראללה חזר ואמר בימים האחרונים כי הוא מציע לכל יריביו בתוך לבנון שלא לבחון את כוחו של הארגון להוציא את ההמונים אל הרחובות ולהוכיח מי תומך בהתנגדות ובמדיניות החיזבאללה ומי מתנגד לברית המתהווה בין כוחות פוליטיים מסויימים לבין ארצות הברית.





השתתף בהכנת הידיעה: עלי ואקד





פרסום ראשון: 22.09.06, 13:44
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 22-09-2006, 19:16
צלמית המשתמש של Big Bad Joseph
  Big Bad Joseph Big Bad Joseph אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.07.04
הודעות: 337
הלו אולמרט, שומע ??? או שאתה שוב במקלט שלך?
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי stoned שמתחילה ב "לא סתם הזבל האנושי הופיע לראשונה מאז המלחמה דווקא היום"

אתה חי בסרט.

הוא יצא מתי שבא לו
אנחנו לא מונהגים
ומי שמנהל את ה"שכונה" הזו הם חבורת אפסים חסרי עמוד שידרה.
הם לא יעזו לתקוף אותו, לא יעזו לעמוד על שלנו
ושוב נובס, פעם אחרי פעם, יקלסו, יסכלו באבנים, ירקו, יזלזלו.
הוא מתהדר באלפי רקטות
הוא מתהדר שהניס אותנו כמו עכברים.
שוכן הביבים הזה?
למה?
כי מולו אפס אפסים, כלומניקים עלובים שמובילים אותנו בג'ונגל הזה, לאבדון.
כאן צריך קאובואים, מנהיגים אמיצים\ לא חבורת זבל מושחתת.
היי אולמרט, היית עסוק בלמכור/לקנות עוד ארמון?
השווצת, מושחת שכמוך, שנסראללה ישאר במקלט כי הוא יעד לחיסול.
איפה היית היום אחה"צ, פחדן עלוב נפש, חדל אישים שכמוך?
איפה???
שוב חילקת 20 מליון שקל לעוד ראש עיר מלחך פימנחה כדי שיתמוך בך ?
אפסים, אתם לא ראויים לעם הזה!!!
לכו כבר, פשוט לכו !!! הניחו לנו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 22-09-2006, 21:54
  Idan13 Idan13 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.07.05
הודעות: 1,046
הכשלון שלנו הוא ניצחון שלהם
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי eGod שמתחילה ב "נסראללה בעצרת בדאחיה: חטיבות נמלטו כמו עכברים"

אני לא רואה איזה הישג היה להם , נהרגו להם כ 1000 אנשים , הופצצה הבירה שלהם
המנהיג שלהם התחבא בתוך בונקר כל מה שהם הצליחו לעשות טוב זה למות בכמויות מכל טיל שלנו כחמישה הרוגים בממוצע שאפילו לא כיוונו לזה , ואצלנו מתוך כל 50 טילים אדם אחד נהרג
שלא תחשבו שאני אומר שניצחנו , פשוט הצפייה מצה"ל הייתה לגרום לאנשים האלו להתחנן שנפסיק להרוס להם את המדינה , שנסראללה בעצמו יתחנן שיעזבו אותם ושהם מצטערים שהם חטפו חיילים ושיחזירו לנו את החטופים , אבל עם פנאטים זה לא אותו דבר לא מעניין אותם שום דבר העיקר להשיג את המטרה גם אם המחיר הוא בחיים של מאות ואלפי אנשים.. לכן לא משנה כלום שאין לך מה להפסיד אתה לא יכול להפסיד , אבל לטווח הארוך הכלכלה שלהם נפגעה הם שאננים , הם חושבים שהצבא שלנו חלש והם מזלזלים בו.. אולי המורל שלהם גבוה אבל אפשר להוריד אותו מהר מאוד.. מקווה שיהיה שלום
מתי שהוא ונפסיק להתעסק בח זבאללה , יש לנו עוד הרבה על הראש כמו אירן..
דרך אגב תפסיקו לבלבל את המוח באולמרט ככה ואולמרט ככה ישראלים טיפשים כל מה שיודעים לעשות זה למצוא את האשמים ולעשות להם עונש מוות בתלייה , נכון גם אני רוצה שהוא יתפטר אבל צאו לרחובות ותפגינו , אני לא רואה הפגנה של ישראלים במאות אלפים בעד המילואימניקים , כל מה שאתם יודעים זה לרשום השמצות ולחפש אשמים , אף אחד לא מתעסק בפתרונות , כמו שאתם נראים ככה נראית הממשלה ככה נראה הצבא וככה כל המדינה..
_____________________________________
https://2009-uploaded.fresh.co.il/2009/09/08/93992914.doc


נערך לאחרונה ע"י Idan13 בתאריך 22-09-2006 בשעה 21:58.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:34

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר