21-09-2006, 22:15
|
|
|
חבר מתאריך: 12.02.05
הודעות: 849
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי NimDod
ידוע לך אולי הסיבה לשימוש במשרוקית של המא"ג חשן לעומת המשרוקית/ווסת גזים במאג חי"ר?
אני שואל מפני שאני זוכר תקלה קבועה במקביל שאחרי כמה עשרות או מאות כדורים היה מתחיל לירות בבודדת במקום צרורות (אם אני לא טועה, אז זאת תקלה שנגרמת ע"י הצטברות פיח במשרוקית).
|
מה שאתה מתכוון אליו נגרם כתוצאה מהצטברות פיח במשרוקית, וסתימה מלאה של החור, מה שמונע מעבר של גזים חזרה כדי לדחוף את המכלול לאחור. כנ"ל יכול לקרות גם מהרכבה לא נכונה של המשרוקית - החור במשרוקית לא תואם את החור בקנה.
תקלה נפוצה לא פחות היא "מא"ג משתולל" - מאג שיורה בלי הפסקה, נגרם בדר"כ כתוצאה מסתימה חלקית של חור המשרוקית, מה שאומנם דוחף את המכלול מספיק כדי לגרוף כדור, אבל לא מספיק כדי להיתפס מאחור במקרה של הורדת האצבע מההדק. יכול גם להיגרם מדוקרן שחוק, שלא נתפס במקום שלו.
אגב, השימוש הוא תמיד על מצב 2 במשרוקית - כשההבדל בין החורים זה בקצבי האש - חור 1 היותר קטן 600-700 כדור בדקה, חור 2 - 800-900 כדור בדקה וחור 3 כ1100 כדורים בדקה.
המלצה לניקוי משרוקית - לטבול לכרבע שעה בשמן בלמים 9040, זה מוריד יופי טופי את הפיח
|