13-08-2006, 19:09
|
|
|
חבר מתאריך: 04.01.06
הודעות: 6
|
|
עזרה?
שלום.
יש לי מספר מחשבים בביתי.
לפני זמן מה, ארעה במחשב (א) תקלה הקשורה לדיסק הקשיח. כדי לבדוק האם הדיסק הקשיח של מחשב (א) נפגם, ניתקתי את הדיסק הקשיח של מחשב (ב) ממנו וחיברתי אותו אל מחשב (א). כך התברר לי שאכן, הדיסק הקשיח של מחשב (א) נפגם. קניתי דיסק קשיח חדש למחשב (א) והחזרתי את הדיסק הקשיח של מחשב (ב) אל מקומו. מחשב (א) פועל כעת באופן תקין, אך במחשב (ב) מופיע, לאחר מספר דקות של שימוש במחשב, ה-BSOD האימתני, המכריח אותי להדליק מחדש את המחשב. אמנם, נראה שהדבר קשור לדיסק הקשיח של מחשב (ב), אך בדקתי אותו וחיבוריו נראים תקינים. הדיסק הקשיח הסורר [של מחשב (ב)] הוא של חברת Maxtor, והוא מדגם 6Y060L0. הוא מחובר אל לוח האם בעזרת חיבור IDE.
האם מישהו יכול לומר לי מהי הבעיה הבדיוק, לאחר שיקרא את פרטים התקלה כפי שהם מופיעים ב-BSOD?
הפרטים הם להלן:
STOP:0X0000008E (0XC0000005, 0XBF84697F, 0XF67E9B54, 0X00000000)
win32k.sys-Address BF84697F base at BF800000, Data Stamp 3d6de5e5.
תודתי הנצחית תהיה נתונה למי שיצליח לעזור לי.
תודה (=
|