לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 31-07-2006, 00:28
  משתמש זכר ck5760 ck5760 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.10.02
הודעות: 6,484
אוי ואבוי - ישראל תנצור את האש מהאוויר ל-48 שעות

ישראל תנצור את האש מהאוויר ל-48 שעות



בעקבות התקרית הקשה בכפר כנא תנצור ישראל את האש מהאוויר למשך 48 שעות ותאפשר חקירה של התקרית לעומק. כמו כן, תתאם ישראל עם האו"ם חלון זמן בן 24 שעות במסגרתו יוכלו הלבנונים להימלט מבתיהם בדרום המדינה. ארצות הברית בירכה על ההחלטה
רוני סופר והסוכנויות

ישראל הסכימה להפסקה בת 48 שעות בתקיפות האוויריות בלבנון כדי לאפשר את חקירת התקרית בכפר כנא - כך אמרו הלילה (יום ב') גורמים רשמיים במחלקת המדינה האמריקנית. ישראל תאפשר גם חלון זמן של 24 שעות במסגרתו יוכלו תושבי דרום לבנון להימלט מבתיהם ללא פגע. חלון הזמן יתואם עם ארגון האו"ם. ישראל אישרה את הפרטים.

דובר מחלקת המדינה האמריקנית, אדם אראלי, אמר כי ישראל תשמור לעצמה את הזכות לתקוף מטרות שונות אם תהיה סבורה שהן מכינות מתקפה נגדה. "ארצות הברית מברכת את ההחלטה הזו ומקווה שהיא תסייע להקלה על הסבל של ילדי דרום לבנון ובני משפחותיהם", הוסיף אראלי.

חדר מלחמה: דיווח מיוחד ב-ynet מכל החזיתות
בלשכת ראש הממשלה בירושלים אישרו כי הפעילות האווירית של חיל האוויר תושעה "עד 48 שעות". זאת, עד לסיום התחקיר הצה"לי המלא בעקבות הטרגדיה בכפר כנא, שבה נהרגו כ-60 אזרחים לבנונים. "בעקבות האירוע בכפר כנא תמתן ישראל את פעילותה מהאוויר", הוסיפו בלשכה. "לא תותקפנה אלא מטרות העומדות לתקוף ולפגוע במטרות ישראליות. כל זאת, עד לסיום התחקיר הצה"לי המלא וסיום תהליך הפקת הלקחים בעקבותיו, אשר יימשכו עד 48 שעות. כמו כן תאפשר מדינת ישראל, באמצעות מנגנון התיאום של האו"ם, מעבר בטוח לכל תושבי דרום לבנון המבקשים להתפנות צפונה למשך 24 שעות. גם הפעלת הפרוזדורים היבשתיים והימיים לצורך סיוע הומניטרי תימשך", נמסר מלשכת אולמרט.

"הגיע הזמן להפסקת אש"
מחר תעזוב את האזור מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, אחרי סדרת מפגשים מדיניים בישראל. לפני שתעזוב תיפגש עם שר הביטחון, עמיר פרץ, ואף תמסור הודעה מיוחדת. מוקדם יותר אתמול רמזה רייס למהלך המדיני מתבשל כשהגיבה לתקרית החמורה בכפר כנא, הביעה "עצב עמוק" על מותם של "אזרחים תמימים" והוסיפה כי התקרית ממחישה כי הגיעה העת לכנן הפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה.

"אני חושבת שהגיע הזמן להשיג הפסקת אש. אנחנו חייבים לנסות לכנן הפסקת אש באזור", אמרה רייס לעיתונאים בירושלים. עם זאת, רייס הבהירה כי בהפסקת אש אין הכוונה לחזור לסטאטוס קוו ששרר באזור לפני שפרצה הלחימה באזור. "עלינו לנסות לעשות את עבודתנו היטב כדי שהתקריות האלה לא יחזרו שוב ושוב בשנים הבאות".

רייס היתה אמורה להגיע אתמול ללבנון לשיחות עם ראש הממשלה פואד סניורה, אך נסיעתה בוטלה לאחר שסניורה הודיע כי לא ייפגש עימה לפני כינונה של הפסקת אש בלבנון. אמש נפגשה מזכירת המדינה האמריקנית גם עם ראש הממשלה בלשכתו בירושלים. מאוחר יותר נפגשה עם שרת החוץ ציפי לבני.

בישראל הודיעו אתמול כי הם זקוקים למרחב תמרון של עוד עשרה ימים עד שבועיים לפעילות המבצעית. כך גם אמר ראש הממשלה אולמרט למזכירת המדינה האמריקנית. שר הביטחון ציין גם הוא כי "נמשיך בפעולה לפחות עוד שבועיים".

בינתיים, במועצת הביטחון של האו"ם קיימו אמש דיון חירום בעקבות ההתפתחויות בלבנון. מזכ"ל האו"ם קרא להפסקת ההתקפה הישראלית והרג האזרחים בכפר כנא וקרא להפסקת מיידית של האש. נשיא מועצת הביטחון, שגריר צרפת, מקדם החלטה שתביא להפסקת אש, ואמר: "אנחנו נגעלים ממה שקרה בכפר כנא". השגריר גילרמן השיב לו מנגד כי "מי שהולך לישון עם רקטה, לפעמים לא מתעורר בבוקר".
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 31-07-2006, 05:58
צלמית המשתמש של DolphinBoy
  DolphinBoy DolphinBoy אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.04.02
הודעות: 11,212
אוי ואבוי זו בהחלט הגדרה נכונה.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "אוי ואבוי - ישראל תנצור את האש מהאוויר ל-48 שעות"

הכוח החזק של הערבים זה היעדר המוסריות שלהם,
אין להם שום בעיה להקריב ילדים ופליטים ולשים אותם בבניין,
שמכיל מצבורי נשק מידיעה שהוא מטרה להפגזה.

הם יודעים שהנשק הכי חזק נגד ישראל זו המצלמה,
והם אלופי הציניות והספין, מי בעולם יאמין ליהודים שיאשימו
את הלבנונים בתכנון ציני של פגיעה באזרחים, העולם לא יקבל הגיון כזה,
שיש אנשים, טרוריסטים, שתכננו הכל מראש, וכבר בבוקר
היו מוכנים עם מצלמות ומסיבת עיתונאים.

ובכן רבותיי, זה עובד וזה עובד כמו שעון
ה 48 שעות האלו הן תחילתה של הכניעה של ממשלת שמאלמרט הרפה,
הוא נכנע כמו רבים אחרים ללחץ האנטישמי העולמי שאף פעם לא מטיל אשמה בצד הערבי,
גם אם הוא התוקף, היוזם, זה שמכוון לאזרחים בכוונה תחילה - היהודים תמיד היו מטרה קלה, מה חדש..
_____________________________________
פרש הוא חרא של אתר והבעלים שלו הם חרא של אנשים
מגיע לכם יותר מזה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 31-07-2006, 08:40
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
מעניין אותי לדעת איך הוא חי עם עצמו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ck5760 שמתחילה ב "אוי ואבוי - ישראל תנצור את האש מהאוויר ל-48 שעות"

כשהוא יודע שהאחרונים שיש מישהו שדואג להם בימים אלה, הם אזרחי ישראל שהוא נבחר להיות ראש ממשלתם. הגיע הזמן שיפנימו העסקונה שכל 2-3 שנים ממליכים עלינו אנשי יחסי הציבור, שלהיות ראש ממשלה זה לא רק להעביר תקציב, לארגן קואליציה ולהפגש אין ספור פעמים עם כל מיני שועי עולם - להיות ראש מדינה פירושו גם לקחת אחריות על אזרחיך ובעוד יותר ממחצית מהם נמצאים תחת לחימה ממשית או איום ממשי ללחימה, לדעת להגן עליהם גם אם אתה אישית נמצא תחת הסכנה המאוד מוחשית של שיחות טלפון זועמות שממילא לא אתה זה שעונה עליהם. מדוע לערבי שהוא ראש מדינה מותר לצווח על מזכירת המדינה "בטח, לך אין ילדים" ורק ראשי ממשלתינו חייבים לשמור על נימוס כאשר חיינו הם על כף המאזניים? מדוע אין בידינו להשתחרר מתיסמונת חיים רמקובסקי ומנהיגינו תמיד דורשים את הפשרות פנימה ולא החוצה?

כמו שרשמתי כמה פעמים - שורש הבעיה הוא לא בניהול הטקטי של מבצע זה או אחר, אלא בכך שמנהיגינו לא מנסים כלל "לשווק" את ישראל כמדינה לכל דבר, אלא כאיזו יישות מיוחדת במינה, ועוד גאים בכך. מי שמסכים שמאות שחייליו יהפכו לסטטיסטים משוללי זכות הגנה במסגרת הסכמים עם ארגוני וממשלות טרור, מי שיוצא למילחמה בלי שם ובלי אוייב מוגדר מבחינה דיפלומטית כי הוא נזהר בכבודו של איזה פואד אלמוני, מי ש"מרגיע" את אזרחיו לאחר ידיע על הרוג בפיגוע בציינו שמדובר על "מתנחל", מי שליגלג על כנות הכאב של חלק עצום מהעם על עקירת והשמדת מפעל ההתיישבות בגוש קטיף (שאני אישית תומך ותמכתי בפינויו) - כל אותם אנשים, הם שאשמים בכישלון הישראלי בכל מקרה שבו הפעילות הצבאית נטו אינה יכולה להכריע.

ותזכרו את דברי: מלבד כל הערכים המוספים הרעים שיבואו עלינו בעקבות הכשלון - יבוא אחד שעוד לא דובר בו: המוטיבציה של החיילים בסדיר ובמיוחד מיל' להלחם עבור המדינה ב"מלחמה אמיתית" תרד פלאים. מערך המילואים והסדיר הלוחם, שמראש בנוי על חתך כוח אדם איכותי (צבא לוחם של אנשים איכותיים, זו ממש מתנה! מי שלא ראה צבאות זרים לא יודע על מה אני מדבר) - אלה שבאים למילואים מהרילוקיישן בבוסטון, בעלי המקצועות החופשיים שממילא יכולים להשתמט בקלות, הבחורים המעולים שיגיעו רחוק בחיים וכל השאר, לא ירצו להקריב עצמם במשחק המכור מראש.

כולנו יודעים שאם ראש ממשלתינו יתקפל בגלל איזו סצנה מבויימת או אף אמיתית אבל לא מכוונת, מדוע להסב צער ושכול לעצמינו? החיים של ישראלי שווים הרבה היום, הרבה מאוד אפילו. חבל למות במלחמה שמראש נפסיד. עדיף לעשות קופה גדולה במכירות בקניונים של מיאמי. זה גם פטור ממס.
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:41

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר