11-07-2006, 11:56
|
|
|
חבר מתאריך: 24.09.05
הודעות: 1,783
|
|
זלזול באינטיליגנציה של בזב"ל
איזו תכונה חדשנית ומדהימה מציעה בזק בינלאומי?
עמי שחר מדווח לנו כי מנויי בזק בינלאומי קיבלו הודעת דוא"ל (צילום מסך למטה, למקרה שתוכן הקישור ישתנה) מהחברה, המבשרת על "שיפור השירות".
"במסגרת השיפורים הטכנולוגיים, אותם עורכת בזק בינלאומי באופן מתמיד, אני שמח לעדכנך כי החל מה-17.7.06 ייכנס לתוקפו שיפור נוסף בשירות הדוא"ל של בזק בינלאומי", כותב ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות לקוחות בבזק בינלאומי.
ומהו אותו שיפור מדהים, בטח תשאלו? "מדובר באפשרות למחיקה אוטומטית בתוך 30 יום של פרטי הדואר שהועברו על ידך לתיקיית "פח זבל" באתר My Mail", שירות הדוא"ל המקוון של החברה.
אם זה לא היה ברור, קריסטל עוד מפרט: "שיפור טכנולוגי זה, יבטיח כי 'פח הזבל' באתר My Mail יתרוקן אחת ל-30 יום וימנע מצב בו תיבת הדוא"ל תתמלא יתר על המידה".
אני יודע שרובכם בוודאי מגרדים את הראש ולא מבינים למה הוא התכוון, אך יש עוד: "לתשומת לבך - תהליך זה אינו מוחק דברי דוא"ל בתיבת ה-inbox שלך אלא מרוקן את תיבת "פח הזבל" אליו הועברו דברי דוא"ל למחיקה".
"איך אינכם מתביישים לספר לי על 'שיפור' ממין זה?... מחיקת דואר ישן בן 30 יום מתיבת האשפה?", כתב להם שחר, "זה כמו לבשר עכשיו על המצאת נורת החשמל שתחליף את מנורת הנפט".
כאשר בזק בינלאומי שולחת הודעה המבשרת על תכונה זניחה שהפכה לפני שנים לסטנדרט בשירותי דוא"ל רשת, היא לא רק מטרידה את לקוחותיה במכתבי סרק אלא גם משדרת מסר של אנטי חדשנות. מעניין מה הפיצ'ר החדשני הבא עליו עובדים בחברה?
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.ynet.co.il/PicServer2/20122005/832568/bezeq_wa.jpg]
מתוך YNET
|