לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-06-2006, 09:00
  Shay3434 Shay3434 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.05
הודעות: 2,408
בשארה על פגישת אבו- מאזן ואולמרט: למה להתחבק עם אולמרט בזמן שיש טבח?

"איך אפשר להתחבק עם אולמרט כשיש טבח?"
הביקורת על הפגישה בין רה"מ ליו"ר הרשות מגיעה מכיוון לא צפוי, כאשר ח"כ עזמי בשארה תקף בחריפות את אבו-מאזן. "גורמים ברשות מנסים להפיל את ממשלת החמאס הנבחרת"

איתמר ענברי
עדכון אחרון : 25/6/2006 0:46
.................................................. .................................................. ...
לביקורת כזו גם אבו-מאזן לא ציפה: דווקא חבר כנסת ישראלי, יו"ר סיעת בל"ד, עזמי בשארה, תקף אתמול בחריפות את יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן, בעקבות פגישתו עם ראש הממשלה אולמרט, ביום חמישי בירדן. "אני לא מבין איך אפשר להתחבק עם אולמרט בזמן שיש טבח", אמר בשארה בהרצאה שנשא הערב בנצרת. בנוסף, התייחס יו"ר בל"ד לטרגדיה בחוף עזה, בה נהרגו שבעת בני משפחת ראליה, וטען כי "ישראל משקרת, ויודעת שכולם יודעים שהיא משקרת".

בשארה תקף גם גורמים ברשות הפלשתינית, והאשים אותם בניצול המצור שהוטל על העם הפלשתיני, כדי להפיל את ממשלת החמאס הנבחרת. בנוסף תקף בשארה את הרצון לקבוע משאל עם על "מסמך האסירים" וכינה את משאל העם "מזימה מן הגיהינום."

בהרצאה הירבה בשארה לדבר על ההתפתחויות האחרונות ברשות הפלשתינית, ובפרט על המתיחות בין יו"ר הרשות הפלשתינית ובין ממשלת החמאס, בראשותו של איסמעיל הנייה. בשארה אמר כי יש החלטה ישראלית להעביר את ההתנתקות לגדה, ולדבריו ראש הממשלה אולמרט מנסה לעודד את הסכסוך הפנים-פלשתיני כדי לנסות ולקדם את תוכנית ההתכנסות.

בשארה תקף את יו"ר הרשות על רקע החיבוקים בינו לבין ראש הממשלה אולמרט בפגישתם בפטרה ביום חמישי. "מותר להיפגש עם אולמרט ומותר גם ללחוץ את ידו, אבל למה להתחבק איתו ולאכול איתו ארוחת בוקר בזמן שיש טבח"? שאל בשארה.

בהמשך דבריו הזהיר בשארה כי גורמים מסויימים בזירה הפלשתינית מנסים להכריע את המאבק הפנים-פלשתיני כדי לנהל מו"מ עם ישראל. הוא תקף גורמים אלו ואמר כי ישראל היא המדינה היחידה שדורשת ויתורים לפני ניהול מו"מ. כמו כן, תקף בשארה בחריפות את הגורמים שמבקשים "להפיק תועלת מההרעבה ומהמצור על העם הפלשתיני, כדי להפיל את ממשלת החמאס ולקיים מו"מ עם ישראל". בשארה הוסיף כי אם יוכרע המאבק בדרך זו, יחצו קווים אדומים, האחדות הלאומית תאבד והכל יהיה מותר.

בשארה הבהיר כי יש לו חילוקי דעות עם החמאס מבחינה אידיאולוגית, ואמר כי לחמאס אין מצע מדיני ברור. עם זאת, לדבריו, זו הממשלה הנבחרת של העם הפלשתיני. "זו הממשלה הנבחרת שלנו כתנועה לאומית", הוא אמר. "ממשלת החמאס נבחרה דווקא בגלל שהם מייצגים עמדה הפוכה לעמדה של אלו שמוכנים לוותר לישראל על זכות השיבה, על נסיגה לקווי 67' ועל הקמת בירה במזרח ירושלים".

יו"ר סיעת בל"ד תקף בחריפות גם את הכוונה לקבוע משאל עם ברשות על מסמך האסירים. "מסמך האסירים הוא טוב באופן כללי, אבל מי שמבקש לכפות את משאל העם הם אותם גורמים שוויתרו על זכות השיבה ועל ירושלים המזרחית כבירת המדינה הפלשתינית העצמאית. אמר והוסיף כי אי אפשר לקבוע משאל עם, שכן הדבר לא מופיע בחוקה הפלשתינית ואין חוק שמאפשר את קיומו. "אני משוכנע, והזמן יוכיח זאת, כי אם לא נגיע להסכמה, נגיע להתנגשות. מי שמפיק תועלת מכך זו ישראל, כי יהיה צד יותר קיצוני מישראל".

במהלך נאומו התייחס ח"כ בשארה גם לטרגדיה שאירעה לפני שבועיים בחוף עזה, בה נהרגו שבעה מבני משפחת ראליה. בשארה אמר כי ישראל משקרת, ויודעת שאנשים יודעים שהיא משקרת. "הרצח של המשפחה אירע דווקא ביום שבו נפתח המונדיאל", אמר. "צה"ל עשה מסיבת עיתונאים, אבל כולם יודעים שישראל משקרת".
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/439/754.html
_____________________________________

הירוק בכל זאת עולה


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 16:00

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר