לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-05-2006, 12:40
  מדינאי מדינאי אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.04
הודעות: 9,419
שאלה עבור מי ניתן להעתיק מבנה?

עבור מי ניתן להעתיק מבנה?
10:24, 15 מאי 2006 / י"ז באייר תשס"ו

בועדת החקירה לאירועי עמונה אמר הרמטכ"ל חלוץ שהצעת הפשרה להעתקת המבנים היא בלתי ישימה. כעת מתברר שהעתקת מבנה דווקא ישימה, בעיקר כשמדובר במבנה שהעתקתו נצרכת למען פרוייקט הדירות בו רכש אולמרט דירה.
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.a7.org/data/images/2006/05/15/habaiit-bekarmiya-s.jpg]


בימים שקדמו להרס הבתים בעמונה ניסו ראשי המתיישבים להציג פשרה בפני מערכת הביטחון והדרג המדיני. בעדותו בפני וועדת החקירה הפרלמנטארית אמר לאחר האירועים הרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ שפרויקט פירוק מבנה והרכבתו הוא פרויקט בלתי ישים ועל כן היה ברור שמדובר ב"מריחת זמן" אותה מנסים לבצע המתיישבים ללא כל כוונה לעמוד בהתחייבותם. בעקבות המסקנה, הבהיר הרמטכ"ל, לא נותרה ברירה אלא להרוס את המבנים בכוח. למרות דברי רב אלוף חלוץ, מתברר כעת שבמקרים אחרים אפשרית וישימה בהחלט משימת העתקתו של מבנה. במקרה מדובר במבנה טמפלרי שהעתקתו תאפשר בית דירות יוקרתי בו רכש לא אחר מאשר ראש הממשלה אולמרט בית.

במהלך השבוע שעבר החליטה ועדת הערר של הועדה המחוזית לדחות את הערר נגד פירוקו של מבנה טמפלרי ברחוב כרמיה 8 שבירושלים. את הערר הגישה המועצה לשימור אתרים שטענה שתכניות הבניה בירושלים אינן מאפשרות את ביצוע ההעתקה. תכניות אלא לטענת העותרים לא שונו על מנת לאפשר את ביצוע ההעתקה כמתחייב.

לדברי העותרים המערערים על העתקת המבנה מדובר במבנה ייחודי מאוד החשוב לשימור בשל היותו שריד ייחודי למושבה הטמפלרית במאה ה-19.

כאמור, למרות הטענות החליטה ועדת הערר לאפשר את ביצוע ההעתקה ולקבל את בקשת חברת הנדל"ן המבצעת 'אלומות', הטוענת כעת כי "כל העבודות בתחום זה נעשות על פי הנחיות אדריכל שימור שאותו תמנה העירייה". בחברה אומרים שההמלצה היא לפרק את המבנה ולהרכיבו מחדש.

יצוין כי כאמור, המבנה הטמפלרי שיועתק אמור לפנות שטח בו צפוי להיבנות פרויקט דירות יוקרה שאמור לכלול שש וילות. את אחת הוילות רכש ראש הממשלה אהוד אולמרט במיליון ורבע דולר.
_____________________________________

יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן (תהילים קכט, ח)

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:24

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר