04-05-2006, 20:29
|
|
|
חבר מתאריך: 13.12.04
הודעות: 1,825
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narxx
אני לא מבין מה הבעיה.
אנשים עושים טעויות והם מוכנים לתקן את הטעויות האלה.
מה אתה חושב, שהם צריכים לעמוד דום ולשרת אותך כאילו קנית ב 30 אלף שקל?
על הכרטיס זכרון זה רק המחט בערימה.
הלקוח הישראלי זה אחד הדברים הכי מרגיזים שיש.
גם קונה מהחנות שעושה את הרווח הכי קטן, ודורש שירות של מינימום נשיא מיקרוסופט העולמית.
נתחיל מזה - אני לא ישראלי, אני שווצרי, אני בכלל עולה חדש. נעבור לעובדה שהרווח שלהם הוא לא העניין שלי, אם קיבלתי מוצר שהוא פגום - ברגע שקיבלתי אותו הוא היה פגום, לא נפגם ע"י, הוא הגיע פגום, אין סיבה בעולם ! ואני מדגיש, בעולם !!! שאני אוציא שקל כדי לתקן אותו או כדי להביא להם אותו לתיקון, הבאתם לי מוצר פגום, תוציא את הכסף על הטעות שלכם.
ידידי - כשלי היתה בעיה עם ה D70, אני נסעתי ברכב הפרטי שלי, בזמן הפרטי שלי לפוטו הדר (להזכירך לא חאפרים כמו קאמרה אלא היבואן הרישמי של ניקון), שילמתי על החניה בחניון הסמוך, וחיכיתי בזמן שהיא היתה בטיפול!
כמה מרחק נסיעה זה ? כמה דלק עלה לך ? בשבילי לסוע לירושלים הלוך וחזור זה יום שלך ! 3-2.5 שעות לשם ועוד אותה כמות זמן חזור. והדלק, זה בכלל סיפור נחמד וכביש 6 כדי שלא יקח לי 4 שעות, זה כבר עבר את ה300 ש"ח לא כולל היום עבודה העבוד שזה כבר עוד700-900 ש"ח.
מה נראה לך, שעל כל שטות הם יעמדו דום בשבילך?
הביאו לך כרטיס קטן בטעות? יחליפו לך! לא קיבלת חלק מהציוד המלווה למצלמה? הם יוסיפו לך. הרי ידוע לכולם שהם חאפרים ואתה בחרת לקנות מהם לא בגלל השירות המעולה שלהם, אלא בגלל שהם הכי זולים.
למה נראה לך שאני אמור לנחש שהם חאפרים שכתוב אצלהם שהם מוכרים למשרד הבטחון, שהם משנת 1952 וכו' וכו'.
אז דבר ראשון, אל תתפלא שאתה מקבל תמורה מלאה לכסף ששילמת
ודבר שני, אני תמיד שמח לשמוע שיש אנשים ש'נדפקו' מהרכישות האפורות האלה (אם זה בארץ או בחו"ל). פשוט מצדיק פעם אחר פעם את הקניה מהיבואנים הרשמיים.
|
נחמד לשמוע שאתה שמח ברעתי.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי Narxx
חריץ (סלח לי, לא זוכר את השם),
אתה צודק. אני לא מצדיק את החסרת הפריטים החסרים באריזה. זו בהחלט טעות שהם צריכים לתקן על חשבונם. הבטיחו כרטיס גדול והביאו כרטיס קטן? שיחליפו!
אני רק רוצה שתבינו שטעויות כל אדם עושה, וגם אני וגם אתה.
רק שכשאתה מייצג חברה מסויימת, או נותן שירות מסויים, אתה לא נתפס כבנאדם שטעה בשוגג, אלא כגוף לא מקצועי שמתייחס ללקוחות שלו בזילזול. דבר כזה אפשר למצוא רק בישראל. הכל אישי. דפקו אותך? זה בגלל שהם מניאקים שרק רוצים לזיין אותך (סליחה על הביטוי) ולעשות כסף מהטימטום שלך ומחוסר האונים שלך ומחוסר הידע שלך. כן. ככה הם יתעשרו ולכן כדאי להתעצבן ולצעוק ולהרים שולחנות כמה שיותר מהר, כמה שיותר חזק, והכי חשוב, כמה שפחות להקשיב.
רון,
הם הודו בטעות שלהם, והם הציעו לסדר הכל, רק בתנאי שהמצלמה תשלח אליהם כדי שיוכלו להמשיך בטיפול.
הם לא הציעו לסדר כלום ! הם אמרו לי שזה יבדק ואם ימצא שאני אשם, אשמתי. אבל לעומת זאת, אחרי המשלוח בדואר, 99% שזה ישבר ואז אני אשם. או שהם פשוט יכולים להאשים אותי בלי שום קשר...
לשלוח על חשבונם? כמה כסף אתה חושב שהם עשו מהמכירה הזו? כמה עולה המצלמה? 2000 שקל? נניח שהם הרוויחו 10% (וגם זה בלחץ)? אז הרווח שלהם מהעסקה הוא 200 שקל... משלוח הלוך-חזור יוריד להם מהעסקה איזה 50-60 שקל בכיף? 50 שקל מתוך 200 זה 25%.
אתה קולט?? עשרים וחמישה אחוזים מהרווח ילך רק על תיקון הטעות שלהם. עדיף להם פשוט לא למכור ברווח כזה, כי הם לא יוכלו לשלם את השכירות של החנות באלנבי ת"א ולשלם לעובדים.
כאשר לך תהיה חנות, תזכיר לי לא להתקרב אליה. חברה צריך לתקן את הטעויות שלה. הלקוח לא אשם שהוא קיבל מוצר פגום והוא לא צריך בשום פנים ואופן !!!!!!!! לשלם שקל !!!!!!! מכיסו הפרטי !!!!! על תיקון המצלמה !!!!! (!!!).
|
קרא את כל ההערות המודגשות שלי...
|