לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה    ברוכים הבאים לפורום צילום!!!       אוסף אתגרי הצילום של כל הזמנים   מצגת-סרטון ישראל 3 מוכנה כעת להפצה, לצפייה לחצו כאן חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תרבות ואמנות > צילום סטילס ווידאו
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 19-04-2006, 03:03
צלמית המשתמש של OmriP
  משתמש זכר OmriP OmriP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.06
הודעות: 1,938
שלח הודעה דרך ICQ אל OmriP שלח הודעה דרך MSN אל OmriP Facebook profile
מידע אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה...

<הערה חשובה>: אני מזהיר מראש: אם יש שגיאות כתיב/תחביר/דקדוק- הם נגרמו מעצבנות וכעס, ותו לא <סוף הערה>.

אני אפרוש לפניכם את העובדות, וכל אחד יכול להסיק את המסקנות שלו. המסקנה שלי- אני לא מתקרב יותר לפוטו הדר אם אני לא חייב.
לפני כמה חודשים רכשתי את ה-DSLR הראשונה שלי, הניקון D50, מחנות ידועה ואמינה בהונג-קונג. קיבלתי עליה ועל העדשה אחריות בינ"ל של ניקון (Nikon WorldWide Warrenty), והייתי מרוצה. צילמתי דיי הרבה, והמצלמה תפקדה מצויין.
כעבור כחודשיים מרגע שרכשתי את המצלמה, הודיעה ניקון על סדרות פגומות של סוללות- לרוע מזלי, הסוללה שלי ביניהן.
לקח לי כמה ימים ליצור קשר עם פוטו הדר. דיברתי עם נציגה, שאמרה לי שאפשר לבוא והם יחליפו את הסוללה על המקום. העברתי את הסוללה לסבא שלי, שעובד קרוב לפוטו הדר, הוא הגיע לשם, ושם אמרו לו שאין במלאי יותר סוללות, שתוך כמה ימים אמורות להגיע סוללות חדשות, ושהם יצרו איתו קשר. הבטריה נשארה אצל סבא שלי בערך שבועיים, עד שהבנתי שזה עלול לקחת זמן וחזרתי להשתמש בה. אחרי כחודש, אנחנו יצרנו עם פוטו הדר קשר, כשהבנו שהדברים לא זזים. הם אמרו לנו לבוא, כי הגיעו סוללות חדשות. לקח לי כמה ימים להעביר את הסוללה לסבא, ולו עוד כמה ימים להגיע לפוטו הדר. על המקום הם החליפו לו את הסוללה. אני לא יודע אם זה חשוב, אבל הסוללה שהייתה לי (שלפי המחקר שלאחר מעשה שעשיתי היא EN-EL3a) שונה בעיצוב (צבע, 3 מגעים במקום 2) מהסוללה שהם נתנו לי (EN-EL3e), (תמונות בקישורים).
עכשיו מתחיל הסיפור המוזר באמת: לפני ההחלפה של הסוללה- המצלמה עבדה פרפקט. מאז ההחלפה, הפלאש לא עובד יותר. תגידו לי אתם- האם יש סיכוי כלשהו לקשר? כי כשבאתי להדר, להתלונן על זה במסגרת האחריות, הנציג שם עוד לא ראה את המצלמה, אפילו לא החזיק אותה, ואמר (דמיינו מבטא רוסי כבד): "זה לא קשור. אם אני עובר רמזור אדום והולך לי מנוע, קשור?!". ביקשתי ממנו לפחות לבדוק עם בטריה אחרת, אז הוא לקח ממני באכזריות (ובלית בררה, אז כבר הייתי ממש מעוצבן) את המצלמה, הכניס איזו סוללה משומשת, העביר למצב Auto, כיוון לחושך, לחץ חצי לחיצה, בפלאש קפץ, כיוון למנורה, השלים את הלחיצה, ואמר לי (דמיינו שוב מבטא רוסי כבד): "זה- לא קשור. תשאיר מצלמה וניתן לך הצעת מחיר". אמרתי לו שיש לי אחריות בין-לאומית, והוא אמר לי שאחריות בינ"ל הם לא מכבדים. ברגע הזה, אמרתי יפה (או שלא) שלום, לקחתי את סבא והלכנו.

אני חושב, שמחר, אחרי שאני ארגע מהסיפור קצת, אני אכתוב לניקון ביפן מכתב שמתאר בדיוק את מה שכתבתי לכם (אבל באנגלית, כמובן), אספר גם שיש לי אחריות בינ"ל, ואתלונן על חוסר היעילות והאנטיפטיות של פוטו הדר. וגם על זה שלנציגים בקבלה שלהם אין חוש הומור. נראה מה יקרה.

שתי שאלות נשאלות:

1. האם אני צודק? האם זה שהפלאש לא פועל (תיקנתי, כי בהתחלה כתבתי "הלך") יכול להיות קשור, בכל דרך עקיפה אפשרית, לבטריה? האפשרויות שעלו על דעתי הן למשל שהבטריה לא מצליחה לטעון את הפלאש, ולכן הוא פשוט לא יורה, או שהוא נשרף מזה שהבטריה טענה את הקבל יותר מדי, או משהו כזה. אגב, ב- Exif של התמונות נכתב שהפלאש הבזיק. והן אכן חשופות חשיפת יתר.

2. מה הייתם עושים במקומי? אני יודע שרוב הסיכויים שהמכתב לא יועיל. האם לשלוח בדואר את המצלמה בדואר לניקון יפן/לארה"ב/להונג-קונג, או אוליי לבקש הצעת מחיר מהדר/ארליך (כמו שמתן המליץ)? אם כן, יש עוד חנויות שהייתם סומכים עליהן? כי אני ממש לא מתלהב מהדר, אבל אם לא תהיה לי בררה... או אוליי בכלל לנסות לכתוב לעיתון, ולראות איך זה יתגלגל?


מיואש ומקווה לתשובה מהירה,
עמרי
_____________________________________
בברכה, עמרי (בלי ו' )
אם לא יודעים, לא כותבים. בשביל זה יש חברים.
Equipment: Nikon D50, Nikkor Dx 18-55mm, Nikon SB600, Nikkor 50 mm f/1.8, Tamron 18-250mm Canon PowerShot A95, Tiffen Filter Set, Minolta Dynax i7000, Minolta 28-85 mm, Σ 70-210 mm, and a few more glasses...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 19-04-2006, 03:18
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

שמע, ידוע שהדר לא מכבדים אחריות בין-לאומית.
זה שאתה חי בעולם מקביל - זו כבר בעיה שלך. במקום להתעצבן על העובדה שהם לא מכבדים, היה רצוי טרם הקניה שלך בחו"ל, להבין את משמעות העניין (או במילים אחרות - לא סתם זה עולה יותר בארץ, ולא סתם זה עולה יותר דרך פוטו הדר [או החנויות שקונות באחריות הדר כמו פוטורפלקס] מאשר דרך יבואנים אפורים כמו קאמרה).

לגופו של עניין - נשמע מוזר שהבטריה היתה שונה במספר המגעים שלה.
לשתי הסוללות שלי (אחת ניקון מקורית ואחת חיקוי של 185 שקל בפוטורפלקס) יש 2 מגעים בלבד, מסוג EN-EL3 (יש לי D70, אבל זו אותה הסוללה, לפחות לפי dpreview).

אני אישית גם מאוכזב מפוטו הדר, וכתבתי על כך בזמנו ב d-spot, ומדי פעם אני מקשר פה בפרש.
אבל אין מה לעשות. הם לא החברה' הכי מקצועיים ולא חייבים תמיד ללכת אליהם לתיקונים.
האחריות של המצלמה שלי פגה מזמן ואני לא חושב שאקח את המצלמה דווקא למעבדה שלהם לתיקונים. הם איכזבו אותי עוד בתקופה שהמצלמה שלי היתה באחריות, כך שהם הפסידו אותי כלקוח חוזר - וחבל.

בכל מקרה, לדעתי אין לך מה לכתוב לניקון, אני לא יודע עד כמה יקשיבו לך שם (אני חושב שהם מאוד עסוקים לייצר עוד ועוד מצלמות D200 ועדשות 18-200 VR שפשוט אי אפשר להשיג בשום מקום! ).
איזו סוללה יש לך היום?
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 19-04-2006, 03:41
צלמית המשתמש של OmriP
  משתמש זכר OmriP OmriP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.06
הודעות: 1,938
שלח הודעה דרך ICQ אל OmriP שלח הודעה דרך MSN אל OmriP Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "שמע, ידוע שהדר לא מכבדים..."

זה שאתה מקבל בדממה את זה שהדר לא מכבדים אחריות בינ"ל- זו בעייה שלך. אני לא מוכן להשלים עם זה, כי אין לי כרגע כסף לתיקון מצלמה חדשה כמעט, וגם כי זה דבר עקרוני.
לסוללה המקורית שלי היו שני מגעים- פלוס ומינוס, והיא היתה שחורה, לכן הסקתי שהיא הייתה En-EL3a. לחדשה יש מגע פלוס, מגע באמצע ומגע מינוס, והיא אפורה, ולכן אני מעריך שהיא En-EL3e. מישהו יודע מה ההבדל? כי לא מצאתי באינטרנט...

לעניין אחר- הגישה הזו של "אני מאוכזב אבל אין מה לעשות"- אני ממש לא מסכים. תמיד יש מה לעשות. אוליי תגיד שאני צעיר וחסר נסיון- אבל אני לא מקבל את זה שהדר לא מכבדים אחריות בינ"ל, ומתייחסים בזלזול ללקוחות, ועובדים בצורה לא מקצועית, כשהם היבואן הרשמי של ניקון לארץ. זה לא בסדר בעיניי, ולכן אני רוצה לשנות את זה. אם לא בשביל כולם- אז לפחות בשבילי. אבל עדיף בשביל כולם.
לכן, מה שאני מציע הוא כזה: אני ארכז מכתב שיישלח לניקון העולמית, ובו אני מספר את הסיפור שלי ומתלונן על פוטו הדר. כל מי שמאוכזב מהם מהפורום (או גם מפורומים אחרים, אפשר להפיץ), מכל סיבה שהיא- יחתום על המכתב, בתוספת שם ומספר טלפון. אני מבקש ממי שמוכן לחתום- שישאיר תגובה באשכול הזה. אני לא משתמש כרגע בשמות, אני רק רוצה לדעת אם יש היענות. לדעתי, אנחנו יכולים לגרום לשינוי בשירות. אני מקווה שכולנו נתגייס למאמץ.
דרך אגב, גם על זה שאי אפשר להשיג את ה-D200 וה-18-200 VR בארץ צריך להתלונן. אני בטוח שהם מפסידים הרבה כסף מזה....
לילה טוב (מה שנשאר ממנו), עמרי
_____________________________________
בברכה, עמרי (בלי ו' )
אם לא יודעים, לא כותבים. בשביל זה יש חברים.
Equipment: Nikon D50, Nikkor Dx 18-55mm, Nikon SB600, Nikkor 50 mm f/1.8, Tamron 18-250mm Canon PowerShot A95, Tiffen Filter Set, Minolta Dynax i7000, Minolta 28-85 mm, Σ 70-210 mm, and a few more glasses...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 19-04-2006, 03:53
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "זה שאתה מקבל בדממה את זה שהדר..."

לא רצית שאומר, אבל אומר זאת בכל זאת.
אתה צעיר ותמים ואתה לא מבין איך עובד השוק, ולכן קשה לך להבין את הגישה שלי.

הגישה שלי איננה תבוסתנית אפילו שזה יכול להתפרש כך.
הגישה שלי היא ריאליסטית, והיא תגרום לכל מי שמשתמש בה, הרבה יותר נחת, ופחות עצבים.
פוטו הדר לא יכולים לתקן בחינם מצלמות שנקנו בחו"ל. זה לא משתלם להם כלכלית. כנראה שניקון העולמית לא משלמים להם על התיקונים האלה ולכן הם לא מכבדים אחריות בין-לאומית.
זה שהם היבואנים הרשמיים של ניקון - סבבה... אז הם מייבאים את החומרה לארץ. בין לייבא חומרה, ולתת שירות תיקונים לחומרה, ההבדל גדול.
אני יודע את זה למשל מהתחום שלי - מכירת חומרת מחשב, ומתן-שירות תיקונים למחשבים (פרטיים ועסקים). כל אחד אחראי בדיוק במה שהוא מתעסק. מי שמוכר מחשבים אחראי רק על החומרה. אם יש ווירוס והמחשב לא עובד, זו לא בעיה שלו, ולא משנה כמה אחריות יש לך, הוא לא יתקן לך את המחשב. באותה המידה, טכנאי מחשבים שמתקין תוכנה לא יתקן לך בעיות חומרה, אלא ישלח אותך לחנות המחשבים ממנה קנית, שיחליפו או יתקנו את החלק הפגום. הם כמובן, לא יחליפו לך בחינם, אלא ישלחו את החלק הפגום לייצרן והוא יתן כנגד, מוצר חדש ותקין.

אתה מבין - אחריות זה לא סתם מילה.
אחריות אומר שאם משהו קורה, הייצרן מקבל את הנזק על עצמו ומתקן / מחליף לך.
יכול להיות שניקון החליטו שישראל קטנה מדי בשביל לתת לה אחריות בינלאומית כי המשלוחים הקטנים לא ישתלמו לה... וואלה לא יודע מה הסיבה - אבל ככה זה עובד, ואם תלמד להכיר את המערכת, תדע לנצל אותה בצורה מקסימלית.

מה שכן מעצבן אותי בסיפור שלך - זו הטיפשות שלך.
כאילו - מה חשבת? שאני אשלם יותר ממך בשביל "אחריות הדר" ואתה תקנה לך איזה דגם בהונג-קונג בכלום כסף, וגם תרוויח כביכול את מה שאני שילמתי עליו כסף טוב?
אין לבר בלא תבן (משפט גדול שלמדתי בפסיכומטרי).
פוטו הדר לא עובדים על אנשים במחירים שלהם - הם פשוט מכבדים את מי ששילם עבור האחריות, וזורקים לכלבים (כמו שצריך) את מי שלא שילם, וניסה "לתחמן ת'מערכת".

עד פה - מה שיש לי לומר על הגישה שלך לאחריות הדר, ולאחריות בכלל.
עכשיו פול 20 ושב בשקט.
יש לך שבת.

גולדן ארז - אם אתה חושב שהאחריות של הדר היא קטסטרופה, חכה עד שתראה את האחריות של קרט (קנון) - זו בכלל שערוריה הגובלת בפלילי ...

עריכה: עמרי - תן צילום של הסוללה שלך, או שפשוט תקרא מה כתוב למטה.
אצלי יש 2 מגעים וכתוב EN EL3. מה כתוב אצלך במדבקה למטה?
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com


נערך לאחרונה ע"י Narxx בתאריך 19-04-2006 בשעה 03:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 19-04-2006, 04:13
צלמית המשתמש של OmriP
  משתמש זכר OmriP OmriP אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 14.03.06
הודעות: 1,938
שלח הודעה דרך ICQ אל OmriP שלח הודעה דרך MSN אל OmriP Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "לא רצית שאומר, אבל אומר זאת..."

אני כבר כמה דקות חושב איך להגיב לתגובה שלך. תראה, מבחינת ניקון העולמית, פוטו הדר הם שלוחה שלהם בישראל (http://nikonimaging.com/global/about/worldwide.htm). לכן, מבחינתי, האחריות של ניקון כלפיי היא של ניקון, ולא של פוטו הדר. סבבה, הדר לא אחראית על האחריות? שיתנו לי מקום אחר לשלוח אליו את המצלמה. אבל העניין הוא שהדר היא אחת מהנציגויות של ניקון בעולם, ולפי מה שאתה אומר- המקום היחיד שיהיה מוכן לתקן לי את הפלאש הוא ניקון יפן. ואז יש הטעייה במושג "אחריות בינ"ל".
לגבי הסקפטיות שלך- כבר אמרו בהיסטוריה שהצעירים הם אלה שמשנים את העולם (Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has). כן, חיפשתי ציטוט במיוחד בשבילך.... בכל אופן, אני מאמין שאנחנו יכולים לגרום להדר לפחות להתייחס בכבוד לאנשים שתלויים בהם. בשום מקום לא אמרתי, שאם לא תהיה לי בררה- לא אשלם. אוליי ככה זה עובד- אבל אני לא רוצה להיות רובוט שעושה מה שאומרים לו בלי לבדוק.
הטיפשות שלי? מתן, הגזמת. בבקשה לשמור על פרופורציות. אני לא מעוניין בשום ריב איתך. לא רוצה להצטרף- אל תצטרף, חבל. אם היית בא להונג-קונג עם האחריות הבינ"ל מהדר, אם יש כזו- לדעתי היו מכבדים אותה, למרות ש"הם לא חייבים לך שום דבר", ואוליי הם "צריכים לזרוק אותך לכלבים". למה? כי ככה זה עובד בעולם. חבל שכאן לא. "לתחמן ת'מערכת"? נו באמת.
_____________________________________
בברכה, עמרי (בלי ו' )
אם לא יודעים, לא כותבים. בשביל זה יש חברים.
Equipment: Nikon D50, Nikkor Dx 18-55mm, Nikon SB600, Nikkor 50 mm f/1.8, Tamron 18-250mm Canon PowerShot A95, Tiffen Filter Set, Minolta Dynax i7000, Minolta 28-85 mm, Σ 70-210 mm, and a few more glasses...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 19-04-2006, 04:27
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "[right]אני כבר כמה דקות חושב..."

אויש... אתה חי בסרט בנאדם.
אתה עדיין לא מבין שלתקן מצלמה עולה כסף?
מי ישלם להדר על התיקון (אתה בטח שלא - המצלמה באחריות).
אם הדר מחליפים לך חלק דפוק (נניח פלאש, או חיישן או גלגלת) - מי ישלם על החלק החדש, שעות העבודה של הטכנאי וכו'?
המשיח?

האחריות שלך קיימת בחו"ל. אם תשלח את המצלמה לחו"ל, הם יתקנו לך אותה שם, וישלחו לך אותה חזרה. הדבר היחיד שתשלם עליו, יהיה המשלוח. ואת זה אני בטוח שהדר יהיו מוכנים לעשות למענך (שלם להם עבור משלוח, והם ישלחו את זה לניקון יפן).

סיכמת יפה את ההודעה הקודמת שלך לגולדן ארז "המסקנה שלי- להבא לשלם קצת יותר ולקנות בארץ...". מעבר לזה, באמת שכל מילה מיותרת.

צעירים ישנו דברים לו רק יבינו קודם איך המערכת עובדת.
מבלי להבין איך היא עובדת, הם לא יצליחו לשנות שום דבר.

זה שהדר מתייחסים בכבוד כן/לא זה תלוי באיש שנתן לך את השירות בקבלה. כשאני הייתי שם בעצמי, הוא דיבר יפה, נעים וגם היה אדיב כשבדק את החיישן שלי לליכלוכים (האיש בקבלה עצמו פירק את העדשה שלי, הרכיב אחת שלו וצילום קצת בחוץ בשביל לבדוק האם החיישן שלי מלוכלך או נקי). מהבחינה הזו, הם היו איתי סבבה. רק שמקצועית הם היו על הפנים ורק עשו לי יותר נזק מתועלת. למדתי לעשות בפעם הבאה את הניקויים בעצמי, קניתי מפוח ב 50 שקל וסגרתי עניין.

אגב - אני לא חושב שהדר נותנים אחריות בין-לאומית לניקון.
בדוק את זה, כי יכול להיות שכשתגיע להונג-קונג - אחריות הדר לא תכובד שם.

מה קרה?
לא נעים לך לשמוע שאתה תחמן? תאכלס - למה קנית בחו"ל ולא בארץ?
בשביל לחסוך כמה אגורות, לא? כל מה שעניין אותך זה הכיס שלך באותו הרגע ולא חשבת קצת מסביב על ההשלכות של זה. זה הימור, ומה לעשות, בהימורים לפעמים מפסידים.
אני שמח לשמוע גם מקרים מהסוג שלך כי זה גורם לי להרגיש טוב שקניתי מצלמה בארץ, וממליץ לקנות מצלמות בארץ (אפילו שחלק מהציוד שלי נקנה בחו"ל).
כך או כך, אתה יכול לדבר עם המנהל של פוטו הדר על הבחור בקבלה (זה עם המבטא) שלא התייחס אליך יפה, ואולי יפטרו אותו, ואולי לא. מה שבטוח, זה ברמת פוטו הדר, ולא ברמת ניקון העולמית. אין לך מה לשלוח להם מכתב על השירות שקיבלת בפוטו הדר. אתה סתם תצא טמבל (לדעתי).

בהצלחה עם המצלמה (אגב, איפה הנתונים על הסוללה?)
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 19-04-2006, 12:13
  jecky666 jecky666 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.07.05
הודעות: 1,276
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Narxx שמתחילה ב "אויש... אתה חי בסרט..."

שמע אני לא רוצה להכנס ספציפית לעניין הזה.

אבל ידוע שהצרכן הישראלי הוא טיפש.(בתור אחד שלומד כלכלה)
במדינות אחרות, כשהצרכן נתקל במשהו שלא נראה לו הוא נלחם בתגידים עד הסוף ומקבל מה שהוא רוצה
והוא מגייס לשם כך את כל הצרכנים הדומים לא שלא מרוצים. ויחד הם נאבקים.
יש לי שלל דוגמאות מגרמניה בעיקר ומשאר אירופה אם זה יעניין אותך.
בכל מקרה. אני לא יודע אם יש טעם במכתב ואם הוא יעזור. מה שבטוח שלנסות לא יזיק.
נסה לבדוק באתר ניקון אם יש איזה מסמך על אחריות בין לאמוית קרא אותו בקפידה ובדוק מה הוא אומר.

הבעיה היא שכולם בארץ משלימים פשוט עם שרות לקוי. וחושבים שמסיבות כאלה ואחרות זה מוצדק(אי תשלום וכו..) ברגע שתתחילו קצת לעמוד על שלכם. ומדובר על כולם. צרכן כגוף אחד
ולא כל אחד מכסה את התחת של עצמו. ואם מדובר על החרמה כללית של חברה שכך יהיה.
אתם תראו שינוי. זה דבר מוכח, לא נקודת ראיה של ילד קטן ולא שום דבר. מדובר פה בעובדות מעולם הכלכלה.
_____________________________________

it has to be time to leave it all behinde
what a perfect time for me to make you mine
i know i can make everything just perfect

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 19-04-2006, 14:55
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי jecky666 שמתחילה ב "שמע אני לא רוצה להכנס ספציפית..."

ספר את זה לכל הצרכנים של הרשתות הסלולריות שהחליטו לשבות בשביל להוריד מחירים, או השביתה הגדולה של בזק בזמנו (בזמן שכולנו התחברנו לאינטרנט דרך הטלפון)?
רשתות הסלולר רק מעלות מחירים במגמה מתמשכת וביום השביתה הגדול של בזק תפסתי Screen Shot של האייסיקיו שלי ובו ראיתי את כל חברי הישראלים מחוברים (התמונה עדיין באינטרנט כהוכחה).

אתה יכול לומר הרבה דברים על הצרכן הישראלי והשוק הישראלי, ואתה יכול ללמוד כלכלה עד שזה יצא לך מכל החורים. בסופו של דבר, המנטליות הישראלית שונה מהמנטליות האמריקאית (עם כמה שאנחנו שואפים להגיע לשם) ופה בארץ טפסי תלונות הולכות למיחזור במקרה הטוב, או לניגוב הישבן במקרה הפחות טוב.
באמריקה אתה יכול אשכרה לקבל פיצויים מעוגמת נפש.

פוטו הדר אינה "ניקון". היא לא נציגה של ניקון בישראל.
הוא סתם עוד מעבדה לא ממש מוצלחת שפשוט מוכרת ע"י ניקון בתור היבואן הרשמי.
זה הכל. זו לא שלוחה של ניקון ולא נקודת שירות של ניקון העולמית ולכן לא מכבדת אחריות בין-לאומית.
המעבדה שלהם מתקנת מצלמות ניקון, ובאותה המידה היא יכולה לתקן מצלמות DSLR של סיגמא.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 19-04-2006, 11:29
צלמית המשתמש של Olegis
  Olegis Olegis אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.02
הודעות: 6,709
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

רגע, משהו שלא הבנתי מכל האשכול הזה (איך יש לכם כוח לכתוב כ"כ הרבה ב-3 וחצי לפנות בוקר ?!) - האם הפלאש לא פועל עכשיו עם כל סוללה, או רק עם הסוללה החדשה שהוחלפה ? עמרי, האם יש לך סוללה נוספת ?

ולעניין האחריות - מתן צודק, היבואן בארץ לא יכבד את האחריות הבינלאומית של היצרן. האחריות הבינלאומית של היצרן מתייחסת למקרים בהם אתה יכול לגשת ישירות לסניף של יצרן במקום בו אתה גר, ואז היצרן יתקן לך וייתן לך את מלוא השירות. הדר הוא לא סניף של ניקון כמו גם קרט הוא לא סניף של קנון ושפע הוא לא סניף של סיגמא - ולכן אין כיבוד אחריות בינלאומית של יצרן. אני הייתי נלהב כמוך כשעמדתי לפני הרכישה של ה-10D שלי וביררתי את כל עניין האחריות הזה מכל הכיוונים (אפילו הגעתי לנציג של קנון בארץ, ממש בחור שעובד בקנון ישראל - יש כזה דבר, אבל אין סניף בפועל). היבואן לא חייב לכבד והוא גם לא יכבד את האחריות הבינלאומית של היצרן, נקודה. חבל על המאמץ, המיילים והזמן שאתה משקיע בכל הדבר הזה. הנה סיפור קטן להמחשת העניין - לפני הרבה מאוד שנים קניתי הרדיסק של IBM מחנות מסויימת שנסגרה אחרי תקופה קצרה. ברגע שההרדיסק התקלקל, פניתי ליבואן של IBM - והוא כמובן שלא הסכים להחליף לי את המוצר (בטוענה מפגרת שהחנות שסגרה חייבת לו הרבה כסף). פניתי ל-IBM ישראל - אמרו לי שלא מטפלים בלקוחות פרטיים ולא מספקים את שירותי האחריות. פניתי ל-IBM העולמית - והם הציעו לי לשלוח את ההרדיסק למרכז השירות שלהם איפשהו בהולנד, אבל שהמשלוח יהיה עם UPS או fedex. אתה חושב שבאמת שלחתי ? זרקתי את הקקה לכל הרוחות וקניתי חדש !

מה שכן אפשר לעשות הוא - לשלוח מייל לניקון (יפן או ארה"ב) ולשאול מה עושים במקרה שרוצים לממש אחריות. הם יתנו לך כתובת למשלוח המצלמה איפשהו בחו"ל. תחשב את עלויות המשלוח ועוגמת הנפש שתיגרם לך עקב היעדרות המצלמה לתקופה של חודש-חודשיים ועם הנתון הזה גש למעבדות ארליך בת"א לקבלת הצעת מחיר. יכול להיות שלתקן את זה (וארליך זה מעבדה טובה, מקצועית ומאוד מכובדת) יעלה לך הרבה פחות כסף מאשר לשבור שיניים מול ניקון.
_____________________________________
בכבוד רב,
אולג.
www.Olegis.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 19-04-2006, 15:07
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

אם אתה באמת לומד כלכלה ההייתה צריך להבין מיזמן שאין ניקון בארץ כמו שאין חברתקנון בארץ או מינולטה או סמסונג וכול החברות הללו לא פועלות בארץ. זו הסיבה שאין לךאחריות בין לאומית בארץ. אני לא מבין מה הקשר של השוק האירופאי לזה שאתה חשבתה שאתה יכול לתחמן את המערכת. זה שאתה לומד כלכלה לא הופך אותך לחכם. מה שהופך אותך לחכם זה ללימוד מטעויות של אחרים. ולקנות את המצלמה בחול זו טעות שרבים עושים. במיוחדשמדובר בציוד לא אמין כמו מצלמה דיגיטאלית. אם אתה רוצה תשלך את זה לניקון הבין לאומית. אבל הם החליטו ליפני יותר מ 30 שנים לא להיכנס לארץ. פעם הבעה תברר ליפנישאתה קונה בחול.

נ.ב

גם למוצרים אחרים אין לך אחריות בין לאומית בארץ. קמו שעונים טלביזיות מארחות סטריאו מכוניות מקררים. פשוט אף אחד לא מבי מקרר מחול ולכן הוא לא ניתקל בבעיה הזו ושעונים לא מתקלקלים. אז תפסיק לאשים אנשים אחרים בשתויות שלך.

נערך לאחרונה ע"י אודי גילת בתאריך 19-04-2006 בשעה 15:12.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 20-04-2006, 03:16
  jecky666 jecky666 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.07.05
הודעות: 1,276
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי אודי גילת שמתחילה ב "[right][color=black]אם אתה..."

א. תודה שהבהרת לי שאני לא חכם בגלל שאני לומד כלכלה. ממש לא הייתי בטוח בקשר לזה

ב. אמרתי שאני לא מדבר ספציפית כל כך על המקרה הזה.

וזה פשוט מאוד.. כשלצרכנים הישראלים באמת יהיה אכפת מספיק. והם יקבלו שכל. ולא כל אחד יגיד שאנחנו טיפשים ואין מה לעשות.
אנשים כבר שינו מחירים ותנאים של הרבה מוצרים. יקרים וזולים ממצלמות. המחיר ממש לא משנה.

אני לא מנסה לתחמן שום מערכת. וגם אף אחד אחר לא. מדובר באחריות בין לאומית. ישראל היא מדינה כמו כל שאר המדינות ? אולי שווה לדבר עם ניקון העולמית בקשר לזה. לא פה בישראל
לשלוח מכתב שיערב מספיק אנשים שיגידו שיש להם ציוד של ניקון שנקנה בחו"ל והם רוצים לדעת למה אין להם אפשרות לטפל בו פה. וכו וכו...

עכשיו אם אתה אולי היית מתעניין בנושא לפני שאתה יורד עלי שאני טיפש בגלל שאני לומד כלכלה. היית רואה מקרים שכבר היו. באירופה בארצות הברית וממש לא משנה איפה. חרם צרכנים. שביתות. הפגנות. הכל. ושם כל הצרכנים הרלוונטים מתגייסים לזה.
ואני לא מדבר על יום אחד שבו לא קונים מוצר מסויים או מדברים בטלפון. אני מדבר על חודש של חרם על מוצר מחברה מסויימת. כל הצרכנים כאחד.

קיצר קבלו קצת שכל וזרקו קצת אגו.

זה נכון שללמוד מטעויות של אחרים יעשה אותי חכם.. אבל כולנו כקבוצה נצא הרבה יותר חכמים. ועם יותר כסף אם נתאגד במקרים של "טעויות" כאלה כמו שאתה קורא להם. ואם יש את האפשרות הכי קטנה שהלקוח צודק. נעמוד על שלנו..

אני לא מצפה ששום דבר ישתנה בגלל האשכול הזה. אמרתי את שלי וזה הכל. תחשבו מה שבא לכם
וחשוב לי להגיד שאני לא מצפה לחרם על חברה בגלל כל בעיה קטנה. רק תשימו לב לדברים החוזרים



וה-נ.ב שלך לא ממש נכון.
יש מספיק מוצרים שאחריות בין לאומית שלהם תופסת גם בארץ.

לילה טוב וחג מימונה שמח
_____________________________________

it has to be time to leave it all behinde
what a perfect time for me to make you mine
i know i can make everything just perfect

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 20-04-2006, 13:49
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי jecky666 שמתחילה ב "א. תודה שהבהרת לי שאני לא חכם..."

ג'קי, חאלס עם ההתנשאות.
אתה מדבר כאילו 'אנחנו' טיפשים, ו'אתה' חכם כי אתה אומר את הדברים האלה.
חבל שלא התייחסת לתגובה שלי, כי שם בדיוק כתבתי שהבעיה היא המנטליות הישראלית.
גם אני, גם אודי, וגם אתה.
אתה יכול לתת דוגמאות מפה ועד אין-סוף להצלחת מרד כזה או אחר באירופה וארה"ב.
תן לי חרם כזה שהצליח בארץ.
אם אני נותן לי 5 כאלה (ששמעתי עליהם), אני תופס ממך מבין.

בכל מקרה, ישראל מדינה קטנה ועם זה החסרונות של היותנו קניין קטן בקנה מידה עולמי.
עומרי לא יכול לעשות שום דבר בנוגע לבעיה שלו, והוא סתם נדפק כי הוא קנה ת'ציוד שלו בחו"ל, ולא משנה כמה מכתבים תשלח למי, העובדה לא תשתנה.

יתרה מכך, חבל שהתעלמת לחלוטין מהתגובה של אולג, ויותר מזה, חבל שלא קראת את התגובה של יובל באשכול שהביא לנו יוסי (end game) מפורום d-spot.
שם הוא מסביר בדיוק מדוע 'אחריות בין-לאומית' זה חארטה (ממה שהבנתי - יובל מדבר בשם ניקון, והוא עובד בהדר או סתם שלוחה כזו או אחרת של ניקון).

הצרכן הישראלי לא טיפש כמו שאתה חושב.
ואם לך לקח קורס במכללה / אוניברסיטה בשביל להבין את מה שהבנת, צר לי.
הבעיה שלנו היא יכולת התארגנות, ויכולת ליצור קבוצת צרכנים גדולה.
הבעיה היא בהחלט לא בתפיסה ובהבנה (מה לעשות שאנחנו מדינה של 6 מליון תושבים, להבדיל מארה"ב שם רק ביו-יורק סיטי יש מספר דומה).
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 20-04-2006, 14:36
  אודי גילת אודי גילת אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.01.06
הודעות: 6,866
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי jecky666 שמתחילה ב "א. תודה שהבהרת לי שאני לא חכם..."

לא ניתן לעשות חרם על הדר, קרט, אלודה ,שפע וקולומביה כי הןחברות אחרות שמביאות מצלמות וכול החברות שמביאות מצלמות הן מביאות את זה כמו אדר. ולכן לא נשארו מצלמות אתה יכול לקנות שהאחריות הבין לאומית תופסת פו. מה אתהמתכון להבי את כול המוצרים שאתה קונה מחול?



ואני לא חושב שמי שלומד כלכלה הוא טיפש. נהפכו אני בחיים לאהייתי יכול ללימוד כלכלה. אבל זה שאתה מציין את זה כול הזמן משווה את השוק האמריקאיאו האירופאי לישראלי. אז אתה לא מבין הרבה. וזה שאתה חושב שניקון לא יודעים שאיןאחריות בין לאומית בארץ אז אתה חי באשליות. אתה לא הראשון שנתקל בבעיה. ובתור בןאדם שלומד כלכלה באוניברסיטה אייתי מאמין שדבקה אתה הייתה מבין את אינטרס של כולהחברות לא למכור בארץ ושלא הייתה עושה את הטעות הזו. פעם הבעה תיקרה את השוק ליפנישאתה מוצע כסף. ותתייחס לתגובות של אנשים ואז לא ירדו אלך כול כך הרבה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 19-04-2006, 15:09
צלמית המשתמש של OverDog
  OverDog OverDog אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 05.01.04
הודעות: 1,441
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

קודם כל, אני משתתף בצערך על אי הנעימות. רק לפני שבוע במהלך המפגש של פרש בחיפה התריס של ה-300D שלי התחיל להשתגע וארליך התקשרו אלי ואמרו שעבר זמנו וצריך להחליפו (950 ש"ח כואבים).


בקשר להבדלים בין הסוללות:
"חקרתי" קצת את הנושא והסוללה החדשה (E) שהביאו לך בהחלט מתאימה ל-D50 (על פי ה-specitifation ב-B&H). כמו כן באשכול הזה ב-Photo.net דנים על ההבדלים בין הסוללות וכל ההבדל בין הסוללת החדשה (E) לישנה יותר (A) הוא שהמגע הנוסף מעביר מידע נוסף למצלמה על הזמן שנשאר עד להטענת הסוללה. שים לב שהיא יוצרה עבור ה-D200 ורק ה-D200 תומכת בפונקציה הזאת. כמו כן הסוללה החדשה תעבוד במצלמות הישנות שעבדו עד עכשיו על הסוללה עם שתי המגעים.

"הוכחה" מאתר ניקון

מה שהייתי מייעץ לך לעשות זה להיפגש עם מישהו מהפורום שיש לו את הסוללה הקודמת שהיתה לך ולבדוק אותה במצלמה שלך. אפשרות נוספת היא לבקש מהדר להחליף את הסוללה לסוללת שתי מגעים..

כמו כן, אם ברצונך לבצע בדיקת מעבדה ותיקון בהתאם לצורך פנה ל-"ארליך מעבדות" (03-5627292). אני לצערי נפלתי על תיקונים יקרים אצלהם אבל יכול מאוד להיות שתיקון כזה (שיכול להיות סה"כ החלפת הנורה של הפלאש) יהיה נמוך יחסית. שים לב שבארליך, אם תיקון התקלה לא עולה על 500 ש"ח הם מתקנים בלי להודיע לך ואתה מתחייב לשלם עד 500 ש"ח. אם התיקון גבוה מ-500 ש"ח הם מודיעים לך ושואלים אם לתקן או לא.

בהצלחה!
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #25  
ישן 19-04-2006, 19:54
צלמית המשתמש של charly
  charly charly אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 3,418
כדי להיות פרקטיים......
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

1. יען כי בנתיים אתה מסתובב בלי בטריה, אני ממליץ לגשת לפוטו רציני עם מעבדה, להראות את המצלמה ולבקש עבורה בטרייה לא מקורית, מתאימה עם שלושה מגעים (יש כאלה והם עולים פחות וגם קצת מחזיקות מעמד פחות זמן). במצבך זה הפתרון הזמני הטוב ביותר והזול ביותר. בהזדמנות זו תבדוק כבר אם זו באמת הבעייה שלך עם הפלאש. אחרי זה תמשיך במלחמות.

2. לא חידשת כלום בקשר לפוטו הדר.

3. הייתה לי תקלה במצלמה וביקשתי הצעת מחיר מפוטו הדר (למעלה מ 1,000 שקל). שלחתי את המצלמה לתיקון בארה"ב (היא הייתה בתקופת אחריות) וקיבלתי שירות נהדר (כולל התייחסות יומית מנומסת ב e mail) למרות שהייתי נודניק לא קטן. זה לוקח בערך חודש עד שהמצלמה חוזרת אבל שווה את המאמץ.

4. מסקנה, בעידן האינטרנט לא צריך מכתבים. יש טלפונים ויש e mail.

_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

אנחנו עושים היום את המחר
מחר אנחנו נעשה את האתמול


נערך לאחרונה ע"י charly בתאריך 19-04-2006 בשעה 19:57.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 20-04-2006, 08:12
  משתמש זכר yakir1111 yakir1111 אינו מחובר  
מנהל פורום מוטוריקה ורכב
 
חבר מתאריך: 08.02.06
הודעות: 3,897
שמע עומרי
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי OmriP שמתחילה ב "אם אני צודק- זו אזהרה. אם אני טועה- זו רק שאלה..."

אני מבין קצת באלקטרוניקה ממש קצת
ותענה על שאלה אחת:
בסוללה הקודם אתה אומר שהכל עבד פיקס וששמתה את הסוללה המחודשת מאותו הרגע זה קרא שזה לא עבד? אם כן
אני במקומך מחפש את הסוללה שהייתה לך הקודמת תחפש את הסוג כמו שהייתה לך ותיפתור תבעיה למה אתה עושה עיניין כזה גדול להתקשר לחול להונג קונג תחפש סוללה כמו שהייתה לך תרכיב אותה במצלמה אם הפלאש עובד זאת הבעיה...

ולגבי אחריות בינ"ל היא לא תקפה כאן בארץ ניראה לך שיבואן יחזיר במיוחד את המצלמה שלך מאיפה שהוא מיבא ועוד פעם יחזיר...

ובאותו הרגע שהחלפתה סוללה הייתה צריך להרכיב אותה בחנות שם ליבדוק שהכל עובד ואז הולך חבל שנתנתה לסבא שלך הייתה אתה צריך ללכת לשם עם המצלמה...
אני בימקומך עכשיו מחפש את הסוכן שלהם ומספר לו את הבעיה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 20-04-2006, 13:57
צלמית המשתמש של Narxx
  משתמש זכר Narxx Narxx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.12.04
הודעות: 30,021
בתגובה להודעה מספר 27 שנכתבה על ידי yakir1111 שמתחילה ב "שמע עומרי"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי yakir1111
ובאותו הרגע שהחלפתה סוללה הייתה צריך להרכיב אותה בחנות שם ליבדוק שהכל עובד ואז הולך חבל שנתנתה לסבא שלך הייתה אתה צריך ללכת לשם עם המצלמה...

א. כולם חכמים בדיעבד.
ב. מתישהו בדקת סוללה חדשה בחנות? סוללות נטענות לעולם מגיעות ללא כוח והן דורשות הטענה ראשונית.
ג. אתה יכול להוריד את ההערה למנהלים בחתימה שלך - בלאו הכי זה לא הם שמוחקים חתימות, אלא רובוט אוטומטי שסורק את חתימות המשתמשים. ואם אתה רוצה לדעת מה הם כללי החתימות, כנס לפה ותקרא. נכון לעכשיו, החתימה שלך בסדר מבחינת המימדים בפיקסלים, אבל היא שוקלת יותר מדי. שמור אותה שוב בפוטושופ בדחיסה גדולה יותר, עד שתרד את משקל ה 35 קילובייט.
_____________________________________
בברכה, מתן.
www.MatanNarkiss.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:40

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר