לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 15-04-2006, 14:27
  Shay3434 Shay3434 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.07.05
הודעות: 2,408
לעולם לא נכיר בישראל

משעל: "לעולם לא נכיר בישראל"
למרות המצב הקשה ברשות, ראש הלשכה המדינית של החמאס, חאלד משעל, מסרב להתמתן: ארה"ב לא תגרום לעם הפלשתיני להיכנע. אבו-מאזן שוב קרא לחמאס לכבד ההסכמים של הרשות

שני קולות לחמאס: בעוד שראש הממשלה הפלשתיני החדש איסמעיל הנייה
מפזר הצהרות מתונות שמעידות על שינוי אפשרי בקו המדיני של החמאס, ראש הלשכה המדינית של הארגון מדבר בקול אחר לגמרי. "אף פעם לא נכיר בישראל", אומר חלאד משעל בביקור באיראן. יו"ר הרשות אבו-מאזן מצידו שב וקרא לחמאס לכבד את ההסכמים שחתמה עליהם הרשות.

"ארה"ב לא תכריח את האומה הפלשתינית להיכנע", אמר משעל בוועידת תמיכה בפלשתינים שנערכה היום בטהרן. "אנחנו לעולם לא נכיר בקיומה של ישראל".
ראש הלשכה המדינית של החמאס הוסיף כי איראן היא זו שמסייעת לפלשתינים על אף כל הלחץ האמריקני. הוא בירך את העם האיראני על רקע ההישג של טהראן בייצור דלק גרעיני. "השגת הטכנולוגיה הגרעינית הוא זכות של כל העולם ובמיוחד של מדינות שסובלות מעושק", אמר.

משעל קרא לקהילה הבינלאומית לכבד את הבחירה שעשה העם הפלשתיני בבחירות האחרונות. "היינו בטוחים שלאירופאים יש יותר תבונה והיגיון, אבל המציאות הוכיחה שגם הם נכנעים ללחץ אמריקני וישראלי", ציין.

משעל הודה לאיראן על הסיוע שהיא מגישה לפלשתינים וקרא לשאר מדינות ערב והמדינות המוסלמיות להמשיך ולהזרים כסף לרשות.

בוועידה משתתפים גם מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי רמדאן עבדאללה שלח, ראש החזית העממית-המפקדה הכללית אחמד ג'יבריל וראש החזית הדמוקרטית נאיף חוואתמה. הוועידה נפתחה אתמול ותימשך שלושה ימים. משתתפים בה נציגים מ-16 מדינות ערביות ומוסלמיות.

על רקע הידוק טבעת המצור הכלכלי סביב ממשלת החמאס, אמר אתמול חבר הפרלמנט מטעם הארגון, יונס אל-אסטל, כי הניסיונות להכשיל את הממשלה הפלשתינית יסבו השלכות חמורות. "הכשלת הממשלה תהיה בבחינת הפיכה של השולחן וחזרה לפיגועי ההתאבדות ולמכוניות התופת שיתפוצצו בלב היישות הציונית", איים. לדבריו, "אם ממשלת החמאס תיכשל ותבוא ממשלה אחרת - נראה את זרקאווי מופיע בפלשתין ואת הקיצוניות מתגברת".

גם ראש הממשלה הפלשתינית, איסמעיל הנייה, התייחס היום לצמצום המשמעותי בכספי הסיוע המערבי. "נאכל עשבים וזעתר, אך לא ניכנע ולא נושפל אל מול הלחץ הבינלאומי שמופעל עלינו. חומות המבצר שלנו לא יפלו. מי שרעב שייקרא בקוראן והוא יהיה שבע" - כך אמר ראש הממשלה הפלשתיני, איסמאעיל הנייה, במהלך דרשה שנשא בתפילת יום השישי בעזה.

הנייה נשא את הדרשה המרכזית במסגד הגדול של מחנה הפליטים ג'באליה בעזה, מיד לאחר תפילת יום השישי. ראש הממשלה הפלשתיני תקף את מדינות המערב על החלטתן להפסיק את הסיוע הכלכלי לפלשתינים. "אללה יודע מיהם השקרנים ושכירי החרב ומיהם המאמינים האמיתיים", הדגיש בפני מאות המתפללים. "התשובה למצור שמוטל עלינו תהיה דבקות גדולה יותר בקוראן ובנביא מוחמד".

ההפגזות של צה"ל בצפון הרצועה לא מפחידות את הנייה, וזה חיזק את ידיהם של התושבים הפלשתינים שנפגעו מהירי. "תושבי צפון הרצועה שנפגעים מהפגזות צה"ל הם מגיני ההתנגדות ושומרי החירות", הדגיש. "הממשלה שבחרתם תשמור על כבודכם ותטפל בפצעיכם".

לדבריו, עמדת המערב אינה חדשה, וליוותה את האיסלאם משחר ההיסטוריה. "זה התחיל עוד בימיו של הנביא מוחמד וממשיך עד היום", הוא ציין. "הם מנסים לפגוע בבחירת הדמוקרטית של העם הפלשתיני. דרכם של הכופרים לא תגבר על דרך המאמינים".
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/073/804.html
______________________________________________

למישהו היה ספק בכלל?
_____________________________________

הירוק בכל זאת עולה



נערך לאחרונה ע"י Shay3434 בתאריך 15-04-2006 בשעה 14:31.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:28

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 11 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר