לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 22-02-2013, 02:08
  גיל חזקיה גיל חזקיה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 21.04.08
הודעות: 4,322
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "עברה שנה וחצי ובינתיים מסתמנת תקווה ותקומה לצי הנ"ל"

מדהים כמה הבריטים לא לומדים מהטעויות של עצמם.
מה ההיגיון ברכישת KC-135 משומשים - שחלקם כבר בני 35-40,ולבצע עליהם הסבה רדיקלית מעין זו?
מבלי להחשיב א עלויות האחזקה הגבוהות של מטוסים מיושנים אלה,אחת הבעיות המהותיות בנמרוד MRA-4 הייתה הבעייתיות בלהתאים כנפיים חדשות לגופים הישנים.
הגופים היו בעלי רמות שונות של בלאי ואיכות בנייה,ומצבו של כל אחד השפיע ישירות על מידת ההתאמה והיה צורך לבצע שינויים מבניים,לפעמים מהותיים,ברמת המטוס היחיד - באופן שייקר את הפרוייקט וגרר עיכובים בלו"ז.
אומנם הבחירה בפלטפומה מבוססת בואיג 707 טובה עשרת מונים משל הנמרוד (הבריטים עשו את אותה הטעות פעמיים בבחירת הנמרוד לשדרוג רדיקאלי - מיזמים שהסתיימו בכשלון קולוסאלי ומיליארדי פאונד שהלכו לאשפה),אך גם היא כיום אינה אידיאלית והעולם עבר כבר לפלטפורמות חדישות כבואינג 767,איירבאס A330 ומטוסי מנהלים גדולים.
_____________________________________
"השגנו את מטרתינו בנחישות ובעוצמה שלא לאפשר לערבים המשוגעים האלה להשיג נשק גרעיני.
אנחנו לא חוששים מאותן 'נשמות טהורות',שכל התנינים בנהרות דרום-אפריקה לא יוכלו לספק להן די דמעות שיוכלו למחות את צביעותן,ובטוחני שאתה מבין אותנו היטב".

רא"ל רפאל איתן במברק אל שר ההגנה הדרום אפריקני מגנוס מאלאן מיד לאחר תקיפת הכור בעיראק.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 23-05-2016, 21:31
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
The brand new RAF Rivet Joint aircraft “fried” Daesh communications with massive jamm
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי strong1 שמתחילה ב "New RAF intelligence aircraft arrives in UK seven months early"

https://theaviationist.com/?p=38767?p=38767

A British Special Operation led by a “brand new” RC-135 Rivet Joint aircraft of the Royal Air Force has shut down ISIS comms in Libya recently.
UK special forces have recently carried out “black ops” attacks against Daesh stronghold of Sirte, on the Mediterranean coast, using Electronic Warfare to shut down ISIS communication network in Libya.

The “highly sophisticated” jamming strikes were led by a RAF RC-135W “Airseeker,” one of the three ex-USAF KC-135 tanker converted starting back in 2011 by L-3IS in Greenville, Texas, at a cost of around 650 million GBP (950M USD).

Indeed, the operators aboard the British Rivet Joint first tuned into the militants preferred frequencies and then used the high-powered transmitters to broadcast interference on the same wavelengths, drowning out the enemy’s conversations on the battlefield.

Whilst the RC-135 jammed the Daesh frequencies from off the Libyan coasts, aboard HMS Enterprise, a GCHQ (Government Communications Headquarters which is the centre for UK’s Signal Intelligence – SIGINT – activities) cyber-warfare team gauged the response to last week’s jamming strike by monitoring exchanges online between IS leaders – who are believed to be in command of up to 6,000 jihadists in Libya.

A defense source told the Daily Mail that the IS fighters “were very angry and couldn’t understand what had gone wrong. We jammed the frequencies for 40 minutes – long enough to prove the capability, but not so long that IS realized what was happening.”

The RC-135W is an intelligence gathering plane that usually monitors communications: the aircraft is equipped with all sorts of antennae and sensors, to eavesdrop enemy signals, transmissions, detect frequencies used by radio and radars and pinpoint sites of interest, mobile stations, SAM batteries, etc.

But, according to the source it also features active EW capabilities and the aircrews “occasionally use jamming strikes to spread confusion among their ranks at vital times.”

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 16-05-2013, 22:17
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
השקלטון...
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "[QUOTE=טל ענבר]מטוס הנימרוד..."

מעטים עוד יותר זוכרים שהנמרוד AEW היה אמור להחליף את השקלטון AEW MK2 הארכאי, על ארבעת מנועי הגריפון האימתניים שלו, נצר ישיר ללינקולן וללנקסטר שהפציץ את גרמניה הנאצית לאורך מלחמת העולם השנייה. השקלטון היה מטוס הסיור הימי העיקרי של חה"א המלכותי במשך 20 שנה עד שהוחלף על ידי הנמרוד הסילוני בשנות ה-70, כאשר בשנות ה-50 עוד שירתו לצד השקלטון ספינות טיס גמלוניות מדגם סנדרלנד וכמה עשרות נפטונים מושאלים מהצי האמריקני (מי זוכר היום שבשנות ה-50 האמריקנים השאילו לבריטים לא רק נפטונים אלא גם מאות סייברים ו B-29 בטרם תוצרת מקומית תפסה את מקומם מאמצע העשור והילך). לאחר מכן בשנות ה-70 (!!!) זכו תריסר שקלטונים ל "חיים חדשים" כמטוסי התראה מוקדמת, המצוידים במכ"מי AN/APS-20 עתיקי יומין (שנכנס לשימוש הצי האמריקני עוד בראשית 1945!!!) אחרי שסטים אלו פורקו (!!!) ממטוסי גאנט של אווירית הצי המלכותי המתכווצת. לאור כשלון הנמרוד AEW הפך פתרון הביניים לפתרון קבע וחצי תריסר המוזיאונים המעופפים של טייסת 8 של חה"א המלכותי המשיכו לקרטע עד 1991 (!!!) בטרם הוחלפו סופית באיווקסים, וזאת אחרי שנשקלה השתתפותם במלחמת המפרץ הראשונה (!!!) . קשה להאמין שממש עד סוף המלחמה הקרה מצופה היה מה RAF המודרני להתמודד עם אלפי מטוסי הקרב של ברית ורשה כאשר הוא מצויד בגרוטאות בוכנה בנות 40 שנה, הנושאות מכ"ם שהשתתף עוד בקרב על אוקינאווה (!!!). הדבר דומה לחהא"א היוצא להילחם בעירק של סאדאם חוסיין מצויד עדיין במפציצי B-50...

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

נערך לאחרונה ע"י strong1 בתאריך 16-05-2013 בשעה 22:23.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 17-05-2013, 00:49
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "מטוס תצוגה - זה עולה באנשים..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
מטוס תצוגה - זה עולה באנשים מיומנים, זה עולה במתקנים לשמירת תנאי אקלים, זה עולה בטיפול מונע שיתוך, זה עולה בשיפוץ רכיבים משותכים או כאלו שקרסו מסיבות אחרות..

מטוס במצב טיסה - עקרונית, עולה יותר ממטוס שהוא חלק מצי טס, כי אתה צריך בשבילו כמעט כל מה שצריך בשביל צי טס, אבל העלות לא מתחלקת על פני כל הצי..

אם יש לך צי של מטוסים כאלה כיום, עושים מיון לפי המצב שלהם כאשר חלק הולך לפירוק לחלקי חילוף עקב המצב שלהם הירוד של אותם מטוסים, חלק למוזיאון להיות מוצג עומד ואת הטובים ביותר לטיסות במועדי חג. חלקי חילוף יהיה לך מכל המטוסים המפורקים לאלה שעדיין טסים בחגים או לאלה במוזיאון או שאני טועה כאן? אם אני טועה,תקן אותי בבקשה.

מדוע מטוס במצב טיסה עולה יותר בדיוק, אם הוא לא טס כל הזמן?
חוץ מהמקום שהוא לוקח והחלקי חילוף שלו ובדיקה של תחזוקה פעם בכמה זמן שאין חג, בדיקות שונות באימונים לפני טיסה חגיגית אין לך הוצאות. אם אני טועה,תקן אותי בבקשה שוב.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 17-05-2013, 01:03
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי NehemiaG שמתחילה ב "חלקי חילוף מתבלים, וצריך..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי NehemiaG
חלקי חילוף מתבלים, וצריך לתחזק גם אותם.
יש חלקי חילוף שאין דרך לתחזק ולשמר, אלא חייבים לייצר במיוחד.
יש עלויות אחסנה.
יש עלויות כח אדם שחייב לשמר ידע.
יש תחזוקה רבה שלא קשורה לשעות טיסה אלא היא קלנדרית.
יש סיכון רב בהטסת מטוס שלא טס לאורך זמן, ולכן צריך להעביר אותו טיפול מיוחד לפני טיסה אחרי תקופת קרקוע ארוכה..

זה בלתי נגמר. לא כלכלי בעליל.

החלק הזה היה ברור:
א,יש עלויות אחסנה.
ב,יש תחזוקה רבה שלא קשורה לשעות טיסה אלא היא קלנדרית.
ג, יש עלויות כח אדם שחייב לשמר ידע.

החלק הזה לא היה ברור:
א,יש חלקי חילוף שאין דרך לתחזק ולשמר, אלא חייבים לייצר במיוחד. איזה חלקי חילוף אי אפשר לתחזק במטוסים?
ב,יש סיכון רב בהטסת מטוס שלא טס לאורך זמן, ולכן צריך להעביר אותו טיפול מיוחד לפני טיסה אחרי תקופת קרקוע ארוכה.. מה יכול להיות הסיכון בטיסה עם מטוס שעמד הרבה?
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 17-05-2013, 09:27
צלמית המשתמש של NehemiaG
  NehemiaG NehemiaG אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 17.03.07
הודעות: 11,647
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "[QUOTE=NehemiaG]חלקי חילוף..."

א. מה אי אפשר להחזיק לנצח במחסנים? כל דבר שרגיש לנזקי מזג אוויר (כי בשלב כזה או אחר הם יגיעו, אלא אם אתה מחזיק אותם בתנאים סופר-מבוקרים, וזה עולה יותר מהחלקים עצמם, לעיתים) - מתכות מסויימות לשיתוך, חומרים אלסטיים לעיוות פלסטי (גומי שמתייבש) ועוד.

ב. למה רגיש מטוס שעומד במקום לאורך זמן ורוצים להטיס אותו? שתי דוגמאות:
1. שיתוך מאמצים יכול להגרם לכלי שעומד במקום לאורך זמן ( http://en.wikipedia.org/wiki/Stress_corrosion_cracking ), בדרך כלל סובלים ממנו כני נסע - תחשוב על סטואציה בה כן הנסע נשבר בנחיתה או אפילו בהמראה או בהסעה בגלל זה.
2. השמן (ודברים דומים) במערכות ההידראוליות ומערכות אחרות מצטבר בתחתית המערכת, ויכולים לתקוע מערכות בכל מיני תנאים.
_____________________________________
Nehemia Greshuni Photography NGPhoto.biz

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #40  
ישן 19-05-2013, 10:12
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,952
מבצע Rafter
בתגובה להודעה מספר 39 שנכתבה על ידי G_Zhukov שמתחילה ב "בהקשר זה, מה..."

ציטוט:
During the spring of 1958, Peter Wright of MI5 began an effort to track the radios of KGB agents in Britain called "Operation Rafter". Most radio receivers contain local oscillators which generate a radio frequency signal even when they are merely receiving. This is often referred to as 'radiation'. MI5 sought to locate clandestine receivers based on picking up this radiation using a sensitive receiver. One of the problems was interference from cars, domestic radios and televisions. Indeed, they were using a technique that was similar to that later employed by TV detector vans.

Initially, these activities were conducted from MI5 detector vans, but soon a more elaborate version was launched called "Airborne Rafter" using the sigint resources of the RAF. The initial aircraft used for "Airborne Rafter" in the late 1950s were Lincolns and Ansons, the former being drawn from the RAF's 151 Squadron at RAF Watton. By 1961 the mainstay was provided by two Vickers Varsities, serial numbers WF389 and WL679, which were nominally allocated to RAF Farborough. WL679 (pictured above in Farborough colours) was employed on a range of exotic radio warfare experiments down the years with Farnborough and Pershore. It was the last Varsity to serve in the RAF and is now on display at the RAF Museum at Cosford.

In 1961, the The CIA were dismayed to learn that this technique had been shared with the FBI and the Canadians, but not with them. In 1963, "Airborne Rafter" was shut down after review of sigint costs by Sir Stuart Hampshire, reflecting its lack of productivity and the rising cost of the flights.

מקור
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 19-05-2013, 10:34
  G_Zhukov G_Zhukov אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.05.03
הודעות: 2,807
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "קיצוץ צי מטוסי הסיור הימי והאלקטרוני הבריטי"

מספר מחשבות בעקבות השרשור הזה:
פעילות ה-SIGINT הבריטית היא חלק חשוב ומהותי בשיתוף הפעולה עם ארה"ב בתחום.
יש לכך היסטוריה ארוכה, החל מהסכם BRUSA מ-1943, המשך בהסכם UKUSA מ-1948 שהיווה הרחבה להסכם הקודם ועוד ועוד.
ככל שמעמדה של בריטניה ירד כמעצמה והיא הפכה לקליינט, כן נעשה מאמץ בריטי להיות בעלי ערך בעיני ארה"ב ע"י נישות שונות
שקרצו לארה"ב: למשל, מתן האישור לארה"ב להשתמש בבסיסים בריטיים ברחבי העולם כגון בהונג-קונג, בקפריסין, דיאגו-גארסיה ועוד.
מערך מטוסי ה-SIGINT הבריטיים בעיני מקבלי ההחלטות בבריטניה, שימש כקלף לטובתם מול ארה"ב (NSA) בזירה האירופית במיוחד מול ברה"מ/רוסיה.
על פי תקדימי העבר, יתכן שלמרות הקיצוץ הנ"ל, יש תחליף אחר ב"אינוונטר" ה-SIGINTי הבריטי מול ארה"ב שכרגע חסוי.
_____________________________________
Diplomacy is about surviving until the next century - politics is about surviving until Friday afternoon
Sir
Humphrey Appleby


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #43  
ישן 20-07-2016, 23:44
  strong1 strong1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.11.04
הודעות: 16,823
Return to RAF maritime patrol is back
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "קיצוץ צי מטוסי הסיור הימי והאלקטרוני הבריטי"

http://www.combataircraft.net/2016/...patrol-is-back/

The United Kingdom today confirmed the purchase of the Boeing P-8A Poseidon multi-mission maritime aircraft (MMA). The Ministry of Defence announced it has signed a deal to purchase nine P-8As for the Royal Air Force.

The P-8 purchase had long been expected, and the 2015 Strategic Defence and Security Review (SDSR) committed to acquiring the Boeing product, replacing the RAF’s maritime surveillance capability that was lost with retirement of the Nimrod MR2.

According to an MoD statement, the new aircraft, which will be based at RAF Lossiemouth in Scotland, ‘will play a vital role in protecting the UK’s nuclear deterrent and the UK’s two new aircraft carriers. They will also be able to locate and track hostile submarines, and will enhance the UK’s maritime search and rescue (SAR) capability.’

The MoD also emphasized the economic contribution the Poseidon order will bring to the UK, and Scotland in particular, pointing to the additional 400 personnel that will be based at RAF Lossiemouth.

Some of these personnel are already embedded in the US Navy’s P-8A program, and among them were seven personnel who arrived in the UK last week aboard a Poseidon operated by Patrol Squadron 30 (VP-30), the US Navy’s Fleet Replacement Squadron (FRS) — the training unit for the type.

A total of 11 RAF crew are currently assigned to VP-30 ‘Pro’s Nest’ at Naval Air Station Jacksonville, Florida. Among them are the pilot, three tactical co-ordinators (TACCO), two electronic warfare officers (EWO), and an acoustic officer who crewed the P-8A for its appearance at last week’s Royal International Air Tattoo (RIAT) held at RAF Fairford. Their nonstop transatlantic trip was completed on Monday, July 4, in a time of seven and a half hours. After its appearance at Fairford, the P-8A departed the Gloucestershire air base on Sunday, July 10, to take part in the Farnborough International Airshow.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:32

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר