לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 25-06-2007, 21:08
  acmilan acmilan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.02.05
הודעות: 25
מקרה שקרה לי ב KSP - תגיבו ותפיצו

2007–06–25

שלום. לפני כ 3 שבועות קניתי מחברת KSP, סניף ת"א, מספר חלקי מחשב בכ 2000 ש"ח, ביניהם ספק כח למחשב ומכשיר אל פסק. כמובן שקניתי את החלקים בעצת המוכר של KSP שהמליץ לי במפורש על הספק הנ"ל ועל האל-פסק הנ"ל שיעבוד עם הספק. התקנתי את הספק במחשב שלי וחיברתי אליו את מכשיר האל-פסק בדיוק כפי שכתוב בהוראות הפעלה.

לפני שבוע התרחשה בביתי הפסקת חשמל והפלא ופלא החשמל במחשב "נפל" יחד עם כל שאר המכשירים בבית (למרות שהיה מחובר לאל-פסק) ולא החזיק מעמד אפילו שנייה.

בשיחה עם טכנאי של החברה המייצרת את מכשירי האל-פסק התברר לי שהדגם המסוים של האל-פסק שקניתי לא תומך בספק שקניתי ולכן מראש לא הייתה אפשרות שהאל-פסק יוכל לעבוד עם הספק הזה.

כמובן שהתקשרתי לחנות של KSP. אחרי הרבה טרטורים והעברות הגעתי למנהל סניף. לאחר שהסברתי לו במה מדובר, הוא ענה לי במילים "זה לא נראה לי בעיה" ומיד ניתק את הטלפון(!!).

התקשרתי שוב ל KSP והפעם הגעתי למנהל השירות שלהם. כמובן שהוא הבטיח לי לטפל בבעיה ולחזור אליי דבר ראשון ביום למחרת. מאז עבר כבר כמעט שבוע ואף אחד לא חזר אליי.

נתקלתי פעמים רבות בזלזול בלקוח מצד חברות שונות אך המקרה הזה עובר כל גבול. אני מגיע לחנות של KSP, הם הכי נחמדים אליי (כי עדיין לא שילמתי), ממליצים לי על מוצרים לא מתאימים ולאחר קבלת הכסף לא רק שמתנערים מאחריות אלא מנהל החנות (!!) סוגר לי את הטלפון בפרצוף. עד מתי אנחנו הלקוחות נכנע לחוצפה ולבריונות של בעלי העסקים אשר לוקחים את כספנו אך לא נותנים את התמורה? עד מתי נצטרך לרדוף אחריהם?

לנו כלקוחות יש כח עצום, כח שלא ממומש דיו. אני קורא לכולם להחרים את KSP וכל עסק אחר שמתנהג בצורה כזו. רק כך נוכל להשפיע עליהם ולקבל תמורה מלאה לכספנו.





מי שרוצה מוזמן לפנות אליי:

דוד רוטנברג

052-3821993

Sh13david@gmail.com
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 25-06-2007, 22:31
צלמית המשתמש של Daniel310RO
  Daniel310RO Daniel310RO אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.11.03
הודעות: 640
אני לא מבין,
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "לא קונים חומרה רצינית ב KSP ולבטח לא סומכים על מה"

גם אני קראתי את סיפורי הזוועה על KSP וגם לי זה ממש העלה את הפיוזים. אבל מאחר ואני בוחר בעצמי את החלקים שאני קונה, האם יש סיבה לא לקנות שם חומרה חדשה בקופסא? בסופו של דבר אין הבדל בין קופסא סגורה בKSP, פלונטר או טרוניקס. על אף הסלידה שלי מחברות שמזלזלות בלקוח בצורה כזו, מאחר והמחירים באמת זולים, והחנות כ"כ קרובה לבית שלי, כך שבמקרה של תקלה פשוט אלך אליהם ואממש את האחריות(שאדאג שיתחייבו עליה בברור לפני הקניה), האם עדיין יש סיכוי שאדפק?
_____________________________________
++++++
Intel® Core™ i7-4790K 4.0GHz, Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK
Gigabyte GTX 460SE 1GB, G.Skill RipjawsX 16GB 1600MHz
Samsung 840 Pro 256GB, Dell 2408WFP
Seasonic G650, Fractal Design Define R5

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 26-06-2007, 08:00
  Davidnei Davidnei אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.09.05
הודעות: 96
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי acmilan שמתחילה ב "קניתי אל פסק מתאים מבחינת..."

Acmilan צר לי עליך. ובכלל על כל מי שקונה בKSP! וכמו שכבר נאמר פה מה שזול עולה יקר.
אין ספק שבמחירים של KSP או הרשת ששמה אסור לפרסום (כאן בכל אופן) הם אטרקטיביים ונוכים אבל זה שם המשחק המחיר. קניה בסתוקים ענקיים של מוצרים מוזילה עליות, קניה של רכיבים "פגומים" מהיצרן (מה שנקרא סחורה שלא תשווק רגיל אלא בהוזלה כיוון שהיא פגומה אבל עובדת). וזה עיקר תעוקת KSP ורשת א'.
מה קורה כשמהו מתקלקל?? אין לך אבא ואמא ללכת אליהם!! רשתות אלו יעשו הכל כידי לא להחליף לך את המוצר (סתם כך לידע כללי היתי דילר שלהם בעבר-הם עושים שוק שחור ומסחרה בעיניינים אלו, מוכרים מוצרים שהוחזרו שוב וכו..), אז אפשר לשבת ולדבר פה שעות-חארם! על הזמן. אני לא היתי ממליץ לאף אחד לקנות ברשתות מזון המהיר הללו כי אם חרא לא מתעסקים! כידי לא להסירח אחרכך!
בשורת סיכום אני היתי ממליץ לך להקליט שיחה איתם להכין מסמכים ולהגישה תבעיה נגדם בגין זלוזול ואי עמידה בתקנון (שחייב להיות בגב הקבלה-אין? בעיה שלהם!) על תבזבז זמן ןעצבים בגלל נבלות שכאלה. בהצלחה!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #33  
ישן 28-06-2007, 22:43
  acmilan acmilan אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.02.05
הודעות: 25
בתגובה להודעה מספר 32 שנכתבה על ידי Shai שמתחילה ב "אני קניתי שם כ5 מקלדות..."

עדכון: במקביל למכתב שפרסמתי כאן, שלחתי גם מכתב תלונה להנהלת KSP. קיבלתי טלפון ממנהל החנות שאמר שאני יכול להגיע לחנות ולקבל את כספי חזרה. הגעתי לחנות, שם נתקלתי ביחס מאוד לא נעים של המוכר שאיתו דיברתי - בהתחלה הוא בכלל סרב לקחת חזרה את האל-פסק כי הוא ללא אריזה מקורית (כמובן שלא שמרתי את האריזה כי חשבתי שהכל עובד כמו שצריך). אחר כך הוא הועיל בטובו לתת לי זיכוי על המוצר. כשאמרתי שאיני רוצה זיכוי אלא החזר כספי, הוא סרב לתת לי אותו. בשלב הזה נמאס לי, אז לקחתי את האל-פסק והלכתי משם. כתבתי עוד מכתב להנהלת KSP בו הודעתי להם כי אני מתכוון לתבוע אותם בבית משפט. לא עברה חצי שעה (!) וקיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהתנצל מאוד על הכל וביקש ממני להגיע אליו אישית ולקבל את כספי חזרה, מה שעשיתי היום.
לסיכום: אחרי הרבה עצבים וזמן מבוזבז קיבלתי את המגיע לי. אמנם קיבלתי חזרה את כל הכסף אך היחס וחווית הקנייה היו כל כך גרועים שאין סיכוי שאני אחזור שוב לקנות שם משהו.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:30

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר