לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-04-2007, 21:39
  rotman22 rotman22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.06
הודעות: 138
העתק ממכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של KSP

שלום לכולם ,
זהו העתק של המכתב אותו שלחתי בעקבות מקרה שקרה לי (עליו תוכלו לקרוא בתוכן המכתב)


בכל מקרה , לפני שאתם מתעצבנים על זה שפרסמתי את זה פה , אני מבקש ממנהל הפורום להעביר את ההודעה לפורום הרלוונטי אם הוא מוצא לנכון ,אבל לא למחוק את ההודעה כי חשוב שכולם יקראו אותה.
כמובן שכאשר אקבל תשובה מהם (אם בכלל) אפרסם אותה גם פה.


בתאריך 18/4/2007 הגעתי למעבדת השירות אשר בסניף חיפה עם מחשב שנקנה והורכב לפני 5 חודשים באותו הסניף.
הצגתי בפני טכנאיי המעבדה בעיה אשר קיימת במחשב , כאשר אני מחבר אוזניות ליציאת השמע הקדמית במחשב ישנם צרצורים בעת שהמחשב בעומס קל עד כבד.
כמו כן ציינתי בפניהם שבחיפוש אשר ערכתי באינטרנט גיליתי כי הבעיה ידועה עם לוח האם הזה (965p-s3) וכי הפתרון היחיד לבעיה זו היא החלפת לוח האם.
נציגי השירות (גם שי וגם השני שאת שמו אני לא יודע) טענו בפני שאין שום בעיה , בדקתי בעצמי אם אכן יש בעיה ושוב שמעתי את הצרצורים ונתתי גם לטכנאי לשמוע את הצרצורים עליהם אני מדבר , אז כבר טען בפני הטכנאי שזו בעיה שישנה בכל לוחות האם הקיימים בעולם ושזו בעיה רגילה. כמובן שתשובה זו אינה סיפקה אותי וביקשתי מהם שיציגו לי לוח אם זהה לשלי עם אותה הבעיה , הנציגים כמובן סרבו ואז החלו להטיח בי שאיני מבין כלום במחשבים וגרמו לי להרגיש כאילו שאני בור מוחלט.
זהו המחשב החמישי שאני קונה בחברת KSP ב 4 השנים האחרונות , השירות אותו קיבלתי היום אינו נסבל , הרי ברור שלא יכול להיות שכל לוחות האם של חברת GIGABYTE פגומים כמו שגם לא יכול להיות שלקוח קונה מחשב בחברה במחיר של 6500 ש"ח וזהו השירות אותו הוא מקבל.
אציין שאני יוצא יחידת ממר"ם , כמו כן אני טכנאי מחשבים מוסמך כך שהידע שלי במחשבים נרחב מאד.
אבקש 2 דברים : 1) למדו את טכנאי המעבדה אדיבות מהי.
2) טפלו בתקלה שלי כראוי כך שהיא תחדל מלהוות מכשול לשימוש במחשב.



תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 22-04-2007, 22:51
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי rotman22 שמתחילה ב "העתק ממכתב שכתבתי לשירות הלקוחות של KSP"

ידידי הטוב, השירות של k.s.p על הפנים וכך השירות לקוחות שלהם כנ"ל. לא הייתי מצפה לקבל מהם אפילו תגובה.
אני הגעתי עד המנהלים הראשיים (דרך הטלפון) עם מוצר כל שהוא של usb שנרכש אצל k.s.p ולא הזיז ל k.s.p כלום שיש איתו בעיה. למזלי זה היה מוצר של 100-150 ש"ח וחסר חשיבות טאז לא ניסיתי לקבל זיכוי או מוצר זהה אחר מאז הם לא ראו אותי באף סניף שלהם, להבא תלמד לא לקנות מחברות ככגון "פנדה מחשבים" או "k.s.p" ושאר החנויות באותה קטגוריה.

הייתה לי בעיה דומה עם כרטיס קול, שאינו מובנה והבעיה הלכה והחמירה עד שקניתי כרטיס קול אחר מחוסר ברירה והבעיה נעלמה כלא הייתה.

הדבר הכי טוב שתוכל לעשות זה לשבת למנהלים הראשיים של k.s.p על הראש ולדבר בקול-רם או מקסימום לקנות לוח-אם חדש אותו דגם או אחר כברירה אחרונה.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 26-04-2007, 13:03
  a_g1980 a_g1980 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.02.05
הודעות: 97
בתגובה להודעה מספר 23 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "לוגיק בסדר ואני קונה שם אבל לפעמים המחסנאי/מוכר חמוץ"

בתור לקוח ועובד שם לשעבר בסניף של ראשון מערב, בפלטין 1

המקצועיות היא ברמה בסיסית לא כל טכנאי עם תעודה מוסמך עובד שם,ולא כל מחשב עובר את מירב סדרת בדיקות החומרה המקיפות של החלקים- כמו כן מאחר ועובדים עם איכות חלקים ירודה קיימת סבירות גבוהה לאי תאימות ברכיבים השונים.

המקום "מנוהל" עי 2 שותפים-אם אפשר לקרוא לזה בכלל ניהול- שכן הכל שם קומבינות אין אחידות במחירים למרות שזוהי כביכול רשת KSP של 6 סניפים. השותפים הם זאב ו יעקב שהם אנשים ממש לא הגונים בלשון המעטה.

את כל הנושא של טיפול בלקוחות מנהל בחור בשם אלירן ששיך בכלל לרכש,שהוא אחד האנשים היותר מעצבנים שיש במערכת הזאת -הוא יעשה הכל כדי לחסוך כסף מהחברה על חשבון גב הלקוח.

כמובן שיש את המעבדה בחיפה -שאחראית לתיקון מסכים-שהיא מעבדה לא רשמית ובדכ המסכים שחוזרים משם מתוקנים בצורה חלקית ובסופו של דבר חוזרים למעבדה תהליך שלוקח חודש מינימום בשירות לתיקון מסך.

שורה תחתונה-אם אתה מבין טוב במחשבים ,יודע לזהות מתי עובדים עליך ואיזה חלקים מספקים לך,
ואינך צריך שירות בסיסי וטוב ,ואתה מחפש רק לקנות בזול(כמובן קנייה זו קיים אלמנט של סיכון) ,תקנה ב KSP.


ושKSP לא יעבדו עליכם........
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 26-04-2007, 15:37
  rotman22 rotman22 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.06
הודעות: 138
לא לקנות ב KSP !!
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "לפי התיאור שלך לא צריך לקנות שם בכלל"

דיברתי הרגע עם נציג "שירות לקוחות" (עלק שירות לקוחות) כללי בשם לירן ,
כזה שירות לקוחות לא ראיתי בחיים שלי ואני חושב שבמכולת בשוק תלפיות שירות הלקוחות ברמה יותר טובה.
הוא טען שוב שהוא דיבר עם הטכנאי ושאין שום בעיה (מן הסתם הטכנאי שבדק את המחשב לא יודה שהוא טעה ולא ישנה את דעתו , אז איך אפשר לבדוק כך בצורה אוביקטיבית?)
כמו כן טען שזו בעיה שקיימת בכל הלוחות (משפט שלאחר מכן הכחיש שאמר).
שאלתי אותו מי היבואן בישראל ואז הוא החל לגמגמם ואמר לי שיש להם ספק ושהוא לא יכול לתת לי את הפרטים שלו כי זה "עניין פנימי שלהם" (חשוד ביותר!).

עוד אמר , שאני יכול להגיע לסניף בקריות (למה שאני אסע לשם? קניתי בחיפה , רוצה שירות בחיפה) ושהם יבדקו גם את המחשב , מן הסתם הוא כבר דיבר איתם לגביי.

שאלתי אותו למה אף אחד לא ענה למכתב ששלחתי להם והוא אמר שבדיוק היום הוא היה אמור להתקשר אליי (ולי קוראים בראד פיט) , ביקשתי ממנו להחזיר לי תשובה בכתב (כמקובל) לצורך איסוף ראיות והוא לא הסכים , רק לאחר מכן הסכים ואמר שהוא יענה למייל שלי (גם את זה אפרסם).

הודעתי לו שאני לא אוותר להם בחיים ושאני הולך לתבוע אותם.

לסיכום ,
שירות כזה בזיוני בחיים שלי לא ראיתי ,
מכל מה שנאמר בשיחה לא נותר לי אלה להסיק (כמובן שזה לא בטוח) שאת הציוד שהם מוכרים הם מייבאים לבד ושזהו כנראה ציוד תקול שקונים במחיר יותר זול וזו גם הסיבה למחירים הנמוכים שלהם.

אני אגיש תביעה נגדם בימים הקרובים וכמובן שהמסקנה הכי חשובה שהגעתי אליה היא : לעולם לא אקנה שוב בקיי אס פי (גם לא עכבר ב 20 ש"ח)!

את החושבין שלכם תעשו לבד.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 26-04-2007, 21:06
  Bloodrayne Bloodrayne אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.05.06
הודעות: 50
מחזק!
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי rotman22 שמתחילה ב "לא לקנות ב KSP !!"

ואני לא אומר את זה סתם ככה כדי להשמיע קול.
אני מכיר יבואן חומרה (לשעבר) שאמר לי שהוא יודע בדיוק איך מתנהלים העניינים בקי אס פי כי הוא עצמו מכר להם. אין לי ספק שהם מביאים לא מעט ציוד מזויף ותקול ומתמחרים אותו בזול עקב כך.
לא סתם הם מוכנים להתחייב לזה שהם יתנו ללקוח כל מוצר במחיר זול יותר מבכל חנות אחרת (כמו שמצויין באתר שלהם באותיות שעיוור יכול לראות).
אז נכון שלפעמיים המוצרים שלהם בסדר כי לא הכל יכול להיות תקול אבל האמינות שלהם ובעיקר החוצפה עברו מזמן כל גבול.

לא לקנות ב - K.S.P גם אם המוצר זול במאות שקלים! זה לא שווה את העצבים ואת עגמת הנפש.

נערך לאחרונה ע"י Bloodrayne בתאריך 26-04-2007 בשעה 21:09.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #35  
ישן 27-04-2007, 01:04
צלמית המשתמש של קרמריקה
  קרמריקה קרמריקה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.04.05
הודעות: 5,288
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי royruho שמתחילה ב "למה המחירים של KSP מחשידים ושל IQPC לא ?"

אותי המחירים לא מחשידים - לא פה ולא פה.

אפשר למכור עם רווח במחירים האלה בלי לפגוע בשירות.

באופן אישי, יש לי ניסיון עם KSP סניף ב"ש (מחשב אחד שלי ועוד הפנייה של כ5 מחשבים עבור חברים).
לי באופן אישי, לא היה ניסיון רע איתם.
חבר אחד, היתה לו בעיה ביציאת האודיו בלוח האם של אסרוק (לא הסכימו להחליף לו לוח, פשוט חיברו את הרמקולים ליציאה שמיועדת לרמקולים אחוריים וכיוונו את זה בהתאם בווינדוס) - ביזיון, אבל מאחר וממילא הרמקולים הם 2.1 לא היה לו כוח לריב איתם.

בשאר המקרים, לא היו תקלות במחשבים. אני חייב לציין, שדווקא בסניף הזה נתקלתי ביחס מקצועי מצד אנשי המכירות, אם כי לא נעים וחסר סבלנות.

לאחר המקרה עם חבר שלי (יציאת האודיו בלוח האם), אני מדיר רגליי משם. את המחשב הבא שלי קניתי בIQPC. איזה הבדל בשירות וביחס, שמיים וארץ. לא מתעסקים בקטנות, תמיד יש עם מי לדבר, תמיד נחמדים. כבר קניתי משם מחשב לאחי ולחבר נוסף.

חנות ברירת המחדל שלי כיום היא IQPC, ואני לא רואה סיבה שזה ישתנה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 27-04-2007, 12:12
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 35 שנכתבה על ידי קרמריקה שמתחילה ב "אותי המחירים לא מחשידים - לא..."

ksp זאת לא חנות, קניתי אצלם מוצר זול למזלי ב 100-200 ש"ח והוא לא עובד. מה אמרו לי אתה שואל?
אז ככה:
"אנחנו לא יכולים לדעת מה הבעיה, כי אין לנו מחשב עם החומרה כמו שיש לך במחשב."
בדקתי את אותו מוצר על 3 מחשבים אחרים והוא תקול ולא תקין חד וחלק.
זאת תשובה של טכנאי מעבדה, האחראי ושל המנהלים שלהם??? זה מראה על אי כבוד ללקוח כאשר יש תקלות. לפחות למדתי לא להתקרב לכאלה חנויות בלי אמינות בגרוש ולהוציא עוד כמה מאות שקלים בשביל אמינות.
המחשב שלי נקנה בנעה וחלקים נוספים קניתי ב mds, אצל החנויות האלה יש אחריות והן לא עושות בעיות ומחליפות כאשר יש בעיה או נותנות זיכוי. לכן עכשיו כאשר אני קונה מסך ultrashape, כונן קשיח נוסף,כרטיס טלויזיה להקלטה וכרטיס מסך חדש. אקנה מ mds ונעה ולמה? יש להן אמינות.
ל ksp אין בכלל אמינות.
שורה תחתונה ההפסד הוא של ksp בלבד! לו היחס שלהם היה יותר טוב והוגן עם אחריות, הייתי קונה אצלם מחשב ב 8000 ש"ח ועכשיו אני מוסיף לו חלקים וחלק מחליף בחדשים יותר בעוד כמה אלפיים טובים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:37

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר