26-09-2006, 01:10
|
|
|
חבר מתאריך: 13.08.06
הודעות: 53
|
|
חווית הקניה מ ksp. סוף טוב הכל טוב? - עדכון
שלום חבר'ה
למי שמעוניין להיזכר:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/sh...ad.php?t=227559
ובכן, המחשב נשלח חזרה למעבדה של ksp שדווקא התייחסו מאוד יפה. כעבור שלושה ימים ואינספור בדיקות הגענו למסקנות הבאות:
1. הלוח אם (ABIT KN9 ULTRA) תקין.
2. הזכרונות ( 2 סטיקים של 1 GB כ"א של קורסייר) תקינים, אך הם אלו שיצרו את בעית הריסטארטים והתקיעות, בגלל חוסר תאימות ללוח.
3. הבעיה של מקש ה NumLock היא בכלל בעיה (באג) של מערכת ההפעלה (Windows XP Media Center SP2). במערכות הפעלה אחרות הכל תקין.
אז מה עשינו?
החלפנו את הזכרונות לזכרונות של kingstone. גם הם נמצאו לא תואמים.
החלפנו לזכרונות של twinmos ושל aneon. שניהם עבדו מושלם.
נשארתי עם הזכרונות של twinmos. קבלתי זיכוי על ההפרש (הבדל של 160 ש"ח מהזכרונות המקוריים שלי של קורסייר).
עכשיו המערכת נראית תקינה לחלוטין (גם כשהזכרונות מותקנים בסלוטים 1+2 וגם ב 3+4). אף מסך כחול, אף ריסטארט, אף תקיעה. בלי עין הרע...
נ.ב
לגבי ה LPT, משירות הלקוחות הארצי של ksp הוחלט לפצות אותי במתאם lpt>usb על חשבונם.
קבלתי. חברתי. והכל סבבה.
זהו, עכשיו סוף סוף אני יכול לחייך ולהינות לי מהמחשב החדש שלי.
הגיע הזמן, לא?
תודה רבה לכל מי שסייע, הציע או סתם הפריע.
זה באמת פורום מצויין.
תודה.
|