לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 03-06-2014, 08:40
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,952
זיתון זה הבובחוט החדש
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי דה-דה שמתחילה ב "'שומר הראש' של צה"ל. צפו ברכב קרב עתידי"

ציטוט:
מהיר מ"סופה", קשוח יותר מטנק. בתע"ש נערכים לחשוף את ה"שומר ראש", שנחשב לאחד מכלי הרכב המשוריינים המהירים, הקטלניים והממוגנים ביותר שפותחו בישראל.

ציטוט:
כמו כן, לוחות המיגון ברכב מאפשרים הגנה מקליעי נשק קל ומקלעים, כמו גם ממטעני צד וממוקשים. הלוחמים גם יכולים לשלוט באמצעי הלחימה שיכול הרכב לשאת מבלי לצאת ממנו, בהם מקלע מא"ג ומקלע כבד/רימונים, או עמדה לשיגור פצצות מרגמה. לצד זאת, ניתן גם להתקין עליו אמצעי תצפית ותקשוב ולהופכו לרכב פיקוד ושליטה.

ציטוט:
גורם בכיר בתעשייה הצבאית סיפר ל-ynet כי הרכב החדש פותח בתום תכנון ומחשבה של שנים: "יש לו עבירות טובה יותר משל טנק, ובחנו את זה בניסוי בעליות התלולות ביותר בשטח, בהר החרמון". הוא ציין עוד כי "מחירו לא צפוי להיות גבוה, מאחר שרוב חלקיו הפנימיים הם אמריקנים וניתן לרכוש אותם בכספי הסיוע. אנחנו מקווים שבחודשים הקרובים הרכב ישולב בניסויים מבצעיים גם בצה"ל".

אני חוזר בי - זיתון זה לא הבובחוט החדש, זה האריה אגוזי החדש! הוא מקבל פרסומי יח"צ של התעשיות הבטחוניות, משכתב קצת ומפרסם כאילו זו היתה כתבה מקצועית. אז... שלא יעבדו עליכם!
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 03-06-2014, 19:15
  aw1 aw1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.10
הודעות: 1,044
הסרקזם שולט..
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי לבני שמתחילה ב "כן, קראתי את הכתבה...."

הסרקזם -המיינסטרים התקשורתי וגם קצת בפורום..
הכתבה קצת יחצ"נית-כולם רואים ..מתבססת על פרסום של תע"ש-זה מה שיש כרגע-אז מה?חסרים תמיד הלגלוג "המקצועי" של הכתבים המהוללים והמקצועניים בתקשורת?כמובן כדי להשביע את רצון כולם נדרש מבחן מבוקר-אז מה זה יתן תשובה על יכולות לאורך זמן אן על יכולת המיגון בקרב?
זהו רכב מבוסס כנראה על התכנון של ה ZIBAR-רכב עם עבירות יוצאת דופן שנבחן פעמים רבות.
הרכב נראה שעבר התאמה לרכב ממוגן והתאמה לייצור המונ/תעשייתי-בעלויות מחושבות מראש.הגיוני.
אם תע"ש המתפרקת הלכה על פרויקט זה כנראה שהם חושבים שיש שוק בארץ ו/או בחו"ל.
מה נדרש לנו לדעתי-קצת פרגון קצת גאווה (פוטנציאלית..) וטיפה אמונה.
חג שמח
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 04-06-2014, 22:37
צלמית המשתמש של סירפד
  סירפד מנהל סירפד אינו מחובר  
מנהל פורום צבא ובטחון
 
חבר מתאריך: 04.05.02
הודעות: 22,952
לא סרקזם אלא זלזול
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי aw1 שמתחילה ב "הסרקזם שולט.."

עצוב לי שזה כך, אבל אני אומר את זה בצורה ישירה כי אין אפשרות אחרת: אני מזלזל בכאילו-עיתונאים כמו אריה אגוזי בעבר ויואב זיתון בהווה, שהתוצרים שהם מביאים אינם קרובים להיקרא "עיתונות" בשום צורה שהיא. זהו פרסום-מטעם בוטה, שהוא התאמה לעיתונות של טקסט פרסומי נטו. יש באתר Ynet מספיק פרסומות גם ככה, אני ממש מוותר על כתבות שהן פרסומות (אפילו לא) מוסוות!

אגב, החלק האירוני בכל הסיפור הוא שאני דווקא מכבד מאוד את עבודתם המקצועית של מהנדסי תע"ש ושל עידו כהן הגאון. להם וגם לו אין יד ורגל בתועבה ה"עיתונאית" המדוברת.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
גם כשלא היה הרבה, היה לנו הכל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #16  
ישן 12-06-2014, 13:12
  G_Zhukov G_Zhukov אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.05.03
הודעות: 2,807
בתגובה להודעה מספר 15 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "לא סרקזם אלא זלזול"

בתקופה האחרונה יש לי מעט נגיעה לעולם הזה שנקרא "עיתונות".
עיקר הבעיה ממה שהספקתי לראות זה עבודת העריכה.
יש לא מעט עורכים שמשכתבים כתבות ברמה ירודה שנובעת בראש ובראשונה מידע רדוד ושטחי וכן, מלחצי מערכת של זמן ומכירות.
תוסיפו לזה את מה שעובר בשנים האחרונות על עולם העיתנות שעובר הצטמצמות.
השילוב ה"נפיץ" הזה מביא לתוצאות שאתם מצביעים עליהן.

בלי קשר לכך, מה ש"האזרח" כתב יש בו לא מעט מן האמת בנוגע לנימה של חלק מהכותבים.
ניתן לכתוב ולבקר אבל מעמדה פחות מתנשאת.
_____________________________________
Diplomacy is about surviving until the next century - politics is about surviving until Friday afternoon
Sir
Humphrey Appleby



נערך לאחרונה ע"י G_Zhukov בתאריך 12-06-2014 בשעה 13:22.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 04-06-2014, 11:30
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,666
למה לכתוב בצורה מזלזלת ...?
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "זיתון זה הבובחוט החדש"

אולי הוא לא הכי חכם, אולי לא הכי נבון. אבל הוא כתב של העיתון ואתה לא.
תנסה להשתלב באיזה עיתון / אתר ונראה אותך. הזילזול לא מתאים לדעתי לאתר כ"פרש" הנחשב אחד האמינים ברשת.
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 04-06-2014, 16:22
צלמית המשתמש של efekt
  efekt efekt אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.08
הודעות: 14,245
כתב או לא כתב - זה לא הופך אותו לחסין מביקורת
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "למה לכתוב בצורה מזלזלת ...?"

גם זייתון וגם בוחבוט כותבים שטויות בכמויות. מותר לנו לקרוא לילד בשמו - והרבה פעמים קורה שלאחר שאנחנו דנים בכתבה עם שטויות וטעויות כאלה, הן פתאום מתוקנות.
לא היה קל יותר לכתב אם הוא אשכרה היה מזיז את התחת שלו ובודק וקורא על מושא הכתבה שלו מלכתחילה? כנראה שכן - אבל הרבה יותר קל להריץ תרגום אוטומטי של גוגל או לקבל ברושור מוכן ולעשות לו העתק-הדבק, מאשר אשכרה לעשות עבודה עיתונאית (אפילו ברמה בסיסית לפעמים).
אז כן, הביקורת היא במקום.
_____________________________________
"אילו שמוכנים לוותר על חירות חיונית כדי להרוויח ביטחון זמני, לא ראויים לא לחירות ולא לביטחון - ומהר מאוד חסרים את שניהם."
-בנג'מין פרנקלין

ציטוט:
במקור נכתב על ידי Carl Sagan
"If you wish to make an apple pie from scratch, you must first invent the universe"


תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 05-06-2014, 11:04
צלמית המשתמש של agent_amos
  משתמש זכר agent_amos agent_amos אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.08.05
הודעות: 4,021
שלח הודעה דרך ICQ אל agent_amos שלח הודעה דרך MSN אל agent_amos Facebook profile
לא מעניין מרשים ולא נראה טוב
בתגובה להודעה מספר 33 שנכתבה על ידי asafk.asafk שמתחילה ב "הכותרת מטופשת וכותרת המשנה..."

זה לא מה שיפיל את המכרז, העניין הוא מרכז כובד, זוויות נטישה, עבודה ועבירות בתוספת מיגון, יחידת כוח המונעת בדיזל או בנזין? (סביר להניח שטורבו דיזל עתיר מומנט, בשילוב תוכנת הזרקה קוסטום לסחיטת ביצועים), גיר ידני או אוטומטי? (אם אוטומטי פלנטרי או רובוטי?).
כיצד יתמודד עם עומס, ושעות מנוע מטורפות, כי רכב כזה לא עומד אף פעם, טיפול בסדנא צבאית או במוסכי חוץ?
האם המיגון מאפשר לו עבודה גם בשטח, כי הדוויד לא יכול לנסוע יותר מדי בשטח, אלא עם נהג מאוד מיומן שמכיר את הרכב, זוויות נטישה, זוויות גלגול ואת מרכז הכובד שלו, וגם זה באופן מוגבל.
צריך להבין את הייעוד ולהבחין בין רכב סיור כמו סופה ודפנדר, ולבין רכב בט"ש ממוגן, אלה שתי קטגוריות שונות, שהנהיגה בהן היא שונה לחלוטין.
לצורך העניין בדוויד אני נוהג כמו שאני נוהג במשאית, בסופה אני נוהג נהיגת שטח של ג'יפ.
_____________________________________
"בגבורה ובענוווה"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #42  
ישן 16-06-2014, 15:27
  aw1 aw1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.10
הודעות: 1,044
נראה טוב..
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תצוגה בתערוכת Eurosatory"

מעבר לתצורה הקרבית המוחצנת הכלי החדש נותן נתונים יבשים מצוינים ביחס למתחריו:
המתחרים העיקריים של שומר הראש הינם כלי רכב משוריינים במשקל 6-9.5 טון ערוך לקרב לשימושי סיור/בט"ש/איסוף מודיעין.
כל המתחרים נושאים צוות לוחמים בין 6-9 לוחמים וכמעט לכל אלה שפותחו ב 10 שנים האחרונות עמדות ירי מופעלות מתוך הקבינה של :מקלע רימונים אוטומטי/מקלע 12.7 מ"מ/מקלע 7.62 בצרופים תחליפים.
לכולם שריון פסיבי תואם לתקן נאטו לעמידות למיקוש קליעי 7.62 ומטעני LED.לשומר ראש יש גם הגנה אקטיבית..
בין המתחרים אפשר למנות (בין היתר-ישנם לפחות עוד +12 דגמים מתחרים)את ה LMV IVECO, את ה BAE RG31 וBAE RG32M חברה זו מדרום אפריקה,שלושת אלה פופולרים מאד ומשרתים כמעט בכל צבאות אירופה המערבית את ה DINGO 2 הגרמני שגם צה"ל התעניין בו ואת KMW FENNEK הגרמני הולנדי שמעט כבד יותר.
אם אכן מביטים גם על סרטי התדמית ונתוני העבירות היבשים-זוויות צד ונטישה הבייבי של תעש נ ר א ה מרשים על הנייר ובעל פוטנציאל שוק.

נערך לאחרונה ע"י aw1 בתאריך 16-06-2014 בשעה 15:33. סיבה: תוספת
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #46  
ישן 16-06-2014, 21:36
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
לאיזה מתווה תוכנן הכלי הזה?
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תצוגה בתערוכת Eurosatory"

האם מישהו יכול להסביר לאיזה מתווה הפעלה תוכנן הרכב הזה?
לחימה מלאה, בדומה לטנק? בט"ש, בדומה ל'זאב'?

אני מבין שלרכב יש עבירות טובה מאוד, אולי אפילו יוצאת דופן, אבל האם
מערכת המתלים, בולמי הזעזועים, המוטות וכו' באמת מספיק
רובסטיים (עמידים) למתאר לחימה?

האם הצמיגים הענקיים, שכנראה תורמים רבות ליכולת העבירות, באמת יעמדו
בפגיעת רסיסים? בקליעים? אני לא בטוח. הצמיגים גדולים כל-כך, גם מהצד וגם במבט
מקדימה, שמי שירה על הרכב יתקשה לפגוע בו מבלי לפגוע בצמיגים.

מערכת הגנה אקטיבית, טובה ככל שתהיה, לא מהווה תחליף לשריון ולכן
הרכב, אם יועד להשתתף במתאר לחימה, יאלץ לשאת יותר שריון מסיבי "רגיל", מעבר
לשכבות המיגון שהוא נושא כעת. מה ישאר אז מיכולת העבירות המעולה שלו?

aw1 מדבר על "סיור/בט"ש/איסוף מודיעין", כלומר כנראה שמתאר לחימה
מלאה לא רלוונטי לכלי הזה, לרבות בגלל הסיבות לעיל. אבל האם בפעילות
בט"ש יש באמת צורך בכזו עבירות (שמעלה את מחיר הרכב ומורידה את
העמידות שלו)?
חוץ מזה, האם כמות האנשים שהכלי מסוגל לשאת לא נראית קטנה מדי לצורכי בט"ש?

נראה שלמתווה לחימה מלאה הכלי לא מספיק (הן בתפקידי לחימה והן בתפקידי תמיכה, כגון סיור). בנוסף, למתווה בט"ש יש כלים זולים ועמידים
יותר ('עמידים' במובן 'רובסטיים', כלומר חסינים יותר לתקלות. אין קשר למיגון).
אז לאיזה פלח שוק הכלי הזה מיועד?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #52  
ישן 21-06-2014, 04:08
צלמית המשתמש של שבריר שניה
  שבריר שניה שבריר שניה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.06.10
הודעות: 462
בתגובה להודעה מספר 51 שנכתבה על ידי aw1 שמתחילה ב "ראיון בתערוכת יורוסאטורי."

ראשית, תודה על המעקב אחר הנושא ועל העידכונים aw.

שנית, שוב - הפילוח הזה, לפרישה מהירה של 'מיוחדות', קצת תמוה,לא? כנראה
שהרכב נהנה מעבירות טובה ומהירות אבל, בכל זאת, מערכת מתלים-קפיצים-גלגלים
שנראת קצת 'עדינה' ביחס למתחרים. אם היה מדובר בכלי בט"ש
אולי עוד אפשר היה להסתדר עם זה, אבל בכלי שאמור 'לרוץ' כמה
מאות קילומטרים בשטח קשה תוך הסתמכות בעיקר על עצמו? קצת הימור, לא?

בנוסף, בשונה מ'רכבים ליחידות
מיוחדות' אחרים שהוצגו פה באשכול אחר, נראה שלרכב הזה
יש 'בטן' נשיאה ('ארגז'? 'תא מטען'? לא בטוח איך לקרוא לזה) קטנה במובהק.
איפה יש בו מקום לג'ריקנים של מים, דלקנים, תחמושת, אמצעים וציוד אישי שפרישה מהירה
וקיום עצמאי בשטח מצריכים?

אם הבנתי נכון ותקנו אותי אם אני טועה, על-פי הדובר בסרטון, הרכב הזה
הוא ה"בייבי" של מנכ"ל החברה, ופותח בתהליך בזק, אחרי ש'ישב על המדף' זמן לא מועט.
אני חלילה לא רוצה לחשוד בכשרים אבל האם מדובר פה במקרה שבו בתע"ש "קודם ירו את החץ ורק
אחר-כך ציירו מסביבו מטרה?"
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #53  
ישן 21-06-2014, 04:53
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה
 
חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 52 שנכתבה על ידי שבריר שניה שמתחילה ב "ראשית, תודה על המעקב אחר..."

האמת שלא.
צבא ארה"ב שינה את ההצטיידות שלו לאחר המלחמה באפגניסטן ועירק, והבין שאי אפשר להסתמך יותר על האמרים ערומים בלחימה מול ארגונים לא סדירים. במהלך הלחימה גם יחידות מיוחדות וגם יחידות סדירות אמריקאיות עברו לשימוש בהאמרים ממוגנים לשם פעילות בשטח הכפרי, אבל מצד שני נאלצו לוותר על יכולת עבירות.
כלי כזה מתקן את הבעיה המובנית בכך שהוא נותן לך מיגון נק"ל ומיגון כלשהו כנגד מיקוש ומיטעון מבלי לוותר יותר מדי על עבירות ומהירות (שאלה הן בעיות שכל מי שניסה לעשות מרדף עם סופה ממוגנת מכיר).
נראה שיש לו בטן כלשהי, ובכל מקרה של כוחות מיוחדים יש יכולות לוגיסטיות שיאפשרו שהיה ארוכת טווח יחסית.
במידה וצבא ארה"ב לא ישנה את המבנה הנוכחי של פלוגות הסיור בחטיבות הכבדות, הרי שכלי כזה יתן שרידות גבוהה יותר לסיור הקל יותר, שב-2003 חטף אבידות כבדות ולמעשה נדחק לתפקידי עורף. עם משקל מקסימלי של 8 טון ניתן להסיק אותו.
מבחינת ישראל, ככלי בט"ש לגבולות מצרים וירדן הוא יכול להיות מצויין, ויאפשר סוף סוף לנוע מהר. נראה לי לא רע.
_____________________________________
There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #56  
ישן 21-06-2014, 18:32
  asafk.asafk asafk.asafk אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.07.10
הודעות: 190
בתגובה להודעה מספר 41 שנכתבה על ידי סירפד שמתחילה ב "תצוגה בתערוכת Eurosatory"

אחרי שראיתי את הכלי מקרוב בתערוכה.... אז קודם כל הוא מאוד מרשים, אבל יש המון בעיות אובייקטיביות מובנות בתצורה שלו. למשל - סחתיין ע העיצוב, אבל מה עם שדה ראיה?
המערכת האוטומוטיבית מרשימה ביותר - ואני בטוח שהוא נוסע בן-זונה גם בכביש וגם בשטח. אבל אם סוכמים את כל מה שיש מתחת למרכב, מגיעים לרשימה ארוכה של מכללים מאוד יקרים - ואם התחרות הוא מול הכלים הקיימים בשוק, המחיר של שומר הראש יהיה יקר מהם באופן משמעותי. בניגוד למה שכתבתי קודם והרושם שקיבלתי מהתמונות הראשונות, מבט מקרוב מגלה שאמנם התצורה דומה לשל הזיבאר (חט"כ קדמי-מרכזי, סרנים חיים על מתלי ארבעה חיבורים וקוילאוברים) - אבל זה לא "רק" זיבאר ממוגן, אלא הרבה יותר מזה, בכל המימדים.
כשלוקחים את נושא המחיר בחשבון (ויש רק מעט מאוד צבאות שלא לוקחים זאת בחשבון) - יש כאן בעיה. אל תשכחו גם שבאופן מסורתי צבאות לא צריכים עבירות יוצאת דופן, אלא "רק" עבירות טובה מאוד.
אז ברור שהביצועים יהיו נהדרים, אבל מי באמת צריך את זה ומוכן לשלם על זה?
על נושא המיגון אני לא אגיב ברשותכם..

ומכאן למסקנה שלי... שמדובר בכלי מרשים מאוד, אבל לא פרקטי בעליל ואולי גם במודע. נדמה שתע"ש ייצרו כאן מדגים טכנולוגיות - כלי שכל אחד ירצה לשים עליו יד לניסוי או מבחן, וכך תע"ש תוכל לחשוף מגוון של מערכות מותקנות מתוצרתה - מיגון פסיבי, אקטיבי, עמדת נשק ומי יודע מה עוד. ובתור פלטפורמה שיווקית - ולפי תשומת הלב שהכלי קיבל לכל אורך התערוכה - הוא עובד מצויין.

אסף.
_____________________________________
www.jeepolog.com

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #57  
ישן 21-06-2014, 20:22
  aw1 aw1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.10
הודעות: 1,044
הכל יתכן
בתגובה להודעה מספר 56 שנכתבה על ידי asafk.asafk שמתחילה ב "אחרי שראיתי את הכלי מקרוב..."

נחכה בסבלנות לסקירה.
להשוואה כלים מקבילים חדשים שפותחו בשנים האחרונות מיוצרים בעיקר באירופה ולא זולים.
על סמך מידע מהרשת לגבי חוזים שנערכו מול מדינות שונות להלן מחיר"שפורסם" לגבי עיסקאות של כלים מקבילים ןמובילים:
MOWAG EAGLE 4 - $735000
HUSKY -1100000$
FOXHOUND 1400000$
IVECO LMV-562000$
BAE-RG31-670000$
BAE RG32M-1350000$

המחירים מורכבים ממחיר סך החוזה לחלק למספר הכלים שנרכשו מפרסומים.כלומר מחיר ליחידה.
יש טווח רחב של מחירים המושפעים מתוספות חימוש השונות ומההבדל בין רמות המיגון של הרכבים
כאשר רמת המיגון הפסיבי נעה בין LEVEL 2 ל LEVEL 4.
התימחור לא כולל מיגון אקטיבי למירב הבנתי.
כנראה שכפי שכתב מישהו כאן נצטרך להמתין אם וכאשר יהיו חוזים לראות אם אכן זה רכב הדגמה בלבד..
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #71  
ישן 03-04-2016, 22:15
  ariel_zuk ariel_zuk אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.07.15
הודעות: 4,053
לקוח ראשון?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי דה-דה שמתחילה ב "'שומר הראש' של צה"ל. צפו ברכב קרב עתידי"

טורקמניסטאן (מסתבר שזה קיים) בחנה את "שומר הראש".
הרכב הוצג בפני הנשיא גורבנגולי ברדימשהו.

http://www.armyrecognition.com/apri...n_10304162.html

According a video footage released by the Turkmen TV, The Israeli-made CombatGuard 4x4 armoured vehicle developed and designed by the Company IMI (Israel Military Industries) has been tested during the military exercise "Vatan" by Armed Forces of Turkmenistan.

According a video footage released by the Turkmen TV, The Israeli-made CombatGuard 4x4 armoured vehicle developed and designed by the Company IMI (Israel Military Industries) has been tested during the military exercise "Vatan" by Armed Forces of Turkmenistan. The President of Turkmenistan, Gurbanguly Berdimuhamedow inside the IMI CombatGuard 4x4 armoured vehicle. (PrintScreen video footage Turkmen TV)

The Israeli-made CombatGuard 4x4 armoured vehicle was presented to the President of Turkmenistan, Gurbanguly Berdimuhamedow.

The CombatGuard has been developed to response to the changing warfare conditions, offering unprecedented speed, mobility and protection even in the most rugged terrain.

The CombatGuard offers an incredible off-road capabilities thanks to the use of he Ido Off-Road Center, which developed the Zibar racer and other less extreme off-road military scout vehicles.

The CombatGuard is motorized with a 300 hp. Cobra Turbo Diesel engine mounted at the rear of the vehicle. The CombatGuard is able to reach a maximum road speed of 150 km/h and 120 km/h in off-road conditions with a maximum cruising range from 500 to 800 km.

For its selfprotection, the CombatGurad can be fitted with a remote weapon station which can be armed with a 7.62mm or 12.7mm machine gun.

The CombatGuard is built based on a monocoque capsule which provides all around ballistic protection against firing of small arms AP (Armour Piercing) rounds, IED (Improvised Explosive Device) and EFP (Explosive Formed Projectile).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 03:58

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר