20-01-2013, 10:08
|
|
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
|
|
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
|
|
|
בעמוד כזה, שנבנה ע"י גורמים מקצועיים מצד אחד, ושצונזר ע"י גורמי בטחון מידע, מצד שני...
מומלץ להיכנס לקוד HTML ולקרוא את תגיות המטא דאטה שהגורמים המקצועיים (בשיווק, לא המהנדסים, בפיתוח) הכינו כדי שהלקוחות ימצאו את העמוד במנועי החיפוש:
קוד:
Gabriel-5,MBT, Missile, naval attack missiles,naval,attack,missile,active radar seeker,active radar,weapon control,system,operational effectiveness,
Congested waters,selectivity problems,tactical situation, near shore targets,close chaff,decoys,active ECM,hard-kill defenses
לרוב שני הגורמים הנ"ל חוטאים לתפקידם:
אנשי בטחון מידע לא עוברים על הקוד בכלל (ולא על התגיות בפרט).
אנשי השיווק מתעצלים לכתוב תגיות במיוחד.
לכן, הם לוקחים את המידע הכי חשוב על המוצר, זה שכתוב בפסקה הראשונה בברושור הדגל שלהם (זה שאותו הם מחלקים רק ללקוחות ספציפיים מאד, והוא, כמעט, לא מצונזר). מעיפים את מילות הקישור (בעברית אותיות 'משה וכלב', באנגלית מלים שלמות כמו the, and) ותארי הזמן (באנגלית גם את הקיימות: be, is, are. was etc), מפרידים בפסיקים והנה יש תגיות!
המשקיענים (יחסית), יסירו מילים שנמצאות בטקסט שמופיע בעמוד עצמו (יש לזה גם יתרונות גם מול מנועי החיפוש).
וכך, אם תשוו בין התגיות לבין הפסקה הראשונה בעמוד, תוך שאתם שמים לב היכן נגמר ומתחיל משפט, תוכלו לקרוא כמעט את כל הפסקה המקורית.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il
|