בדוק את זה
http://support.castup.net/wizard/Diagnostic.aspx
במצב שבו מתקבלת ההודעה "Windows Media Player אינו תומך בפרוטוקול שצויין", יש לוודא שהנגן מוגדר לתמוך בפרוטוקול HTTP.
לשם כך אנא בצע/י את הפעולות הבאות:
1. פתח/י את Windows Media Player.
2. בתפריט הראשי*, לחץ/י על "כלים" (Tools)◄ "אפשרויות" (Options) – יפתח חלון.
3. בחר/י את הכרטיסיה "רשת" (Network).
4. וודא/י כי האפשרויות הבאות אינן מסומנות:
· "שידור לקבוצה" (Multicast)
· "UDP"
· "TCP"
5. וודא/י כי האפשרות HTTP מסומנת.
במידה והבעיה לא נפתרה, ייתכן שקובץ הגדרות הפרוטוקולים נפגם.
על מנת לתקן זאת, אנא בצע/י את הפעולות הבאות:
1. לחץ/י על "התחל" (Start)◄ "הפעלה" (Run).
2. הקלד/י בחלונית:
%USERPROFILE%\local settings\Application Data\Microsoft\Windows Media\
3. לחץ/י על "אישור" (OK)–יפתח חלון.
4. בחלון שנפתח, סמן/י את הספרייה שהשם שלה הוא מספר גירסת ה-Windows Media Playerהנוכחי המותקן על מחשבך.
5. לחץ/י על מקש "F2", שנה/י את שם הספרייה לשם זמני אחר כלשהו (לדוג' Temp) ולחץ/י על מקש ה-Enter.