16-08-2005, 19:00
|
|
|
|
חבר מתאריך: 01.01.02
הודעות: 5,322
|
|
אני לא מדבר על אורח החיים שלהם.
למרות שהמדפסת החדשות של HP לא דומות בכלל לישנות בכול התחומים,כולל האמינות.
הלקוחות שנפגעו מהשרות של HP לא התלוננו למעריב,הם התלוננו לאתר דוח שרות (שיש בו עוד תלונות),ומכיוון שHP החליטה לא להגיב,הכתבה גם פורסמה במעריב.
אבל כנראה לHP "מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם",שהיא החליטה לא להגיב גם לכתבה במעריב.
2. זה בהחלט לא רק מעריב,אתה מוזמן לחפש בגוגל "HP+שירות"\HP+אחריות" ולראות מה הרבה מאוד אנשים חושבים על כך.
לא סתם הם נתבעו בגין הפרת התחייבות.
3. עוד משהו שכדאי לך לשים לב עליו: בכול הכתבות האלו יש הרבה מאוד תגובת על שירות גרוע (ראה: 1,2).
א. אני לא ממש יודע למה המדפסת של קאנון הפסיקה לעבוד,אולי מדובר בשימוש במיכל דיו לא מקורי שגרם לבעיה.
אבל בכול מקרה יש למוצרים שלהם אחריות למשך שלוש שנים בחברה עם שרות טוב.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י shaked בתאריך 16-08-2005 בשעה 19:16.
|