13-07-2005, 23:50
|
|
|
|
חבר מתאריך: 09.10.04
הודעות: 2,319
|
|
אם כבר אז תיזמון רנדומלי (פלוס יעול הקוד)
שים את הפונקציה בפריים הראשון של הבמה הראשית:
קוד:
function randomNum(max,min)
{
var rndNum=Math.round(Math.random()*(max-min)+min)
return rndNum
}
והקוד המתוקן:
קוד:
if (!done)
{
x=_root.randomNum(1,10);
_root["enemy" + x].play();
counter = 0;
rndNum=_root.randomNum(100,150);
}
if (counter == rndNum && done)done = false;
else counter ++;
אתה בעצם קורא לפונקציה עם שני ערכים, אחד הגבול הגבוהה ביותר ואחד הנמוך.
קוד:
_root.randomNum(max,min)
והיא תחזיר לך מספר רנדומלי בין שניהם...
_____________________________________
BugY
Animation & ActionScriptin
|