30-06-2005, 23:45
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.05
הודעות: 149
|
|
אוקיי.ככה:
"סער" זה השם שנתנו לספינות,כלומר לקבוצה הספציפית הזאת.
כמו שלטנקי נתנו את ה"מרכבה".המספרים מסמלים את הדגם הספציפי.
מרשים? ממש לא....הכל יחסי כמובן.
מבחינת כח אדם וספינות,אפילו חיל הים המצרי מעפיל עלינו מבחינת סוג כלי השייט וכמותם.
אני אשתמש במצרים כאויב פוטנציאלי במערכה ימית,הוא ללא ספק מצוייד יותר טוב,יש לו כח אדם רב יותר וספינות טובות יותר.הספינות הישראליות נורא קטנות וצפופות(התנאים שם איומים).
לגבי התפקיד,חובל זה תפקיד שמשעמם הוא הדבר האחרון שאפשר להגיד עליו.
נתחיל בקורס,זה קורס שדורש ממך המון,כל הזמן יש פעילות אינטנסבית,המון פעילות אינטלקטואלית כגון לימודים והסמכות.ככה גם התפקיד עצמו.
הכל תלוי גם לאיזה כלי שייט תגיע.
כחובל יש ממך המון דרישות,אתה נדרש לרמה מקצועית גבוהה מאד ולתפקוד טוב תחת עומס.
לדעתי,גדולתו של התםקיד הזה הוא השילוב של האתגר הפיקודי עם האתגר המקצועי.
אתה לפעמים מגיע למצבים של קרבה אדירה עם הצוות שלך,אתה מטפל בבעיות שלהם ונהיה כמו אבא בשבילהם,תוך כדי שאתה מלמד אותם תכנים ודואג לכך שהם יעברו את ההסמכות הנדרשות מהם,תוך כדי זה שאתה אחראי על התפקוד התקין של כלי השייט\מחלקה שלך.
אז לא חסר מה לעשות...לא נראה לי שבטייס תעשה את זה.
|