03-10-2007, 15:12
|
|
|
חבר מתאריך: 25.10.04
הודעות: 888
|
|
חוק הגנת הצרכן דווקא כן מתייחס לעסקאות "רגילות" בחנויות.
אבל כדי שאני אוכל לענות לך, אני צריך לדעת אם מדובר בעיסקה בין אנשים או בין עסק לחנות, וכיצד העיסקה התבצעה (בחנות עצמה, בטלפון, באינטרנט..).
ברמת העיקרון, אם העיסקה התבצעה בחנות, החנות היתה צריכה לפרסם את מדיניות הביטול וההחזרה במקום בולט בקופה. אם אין מדיניות כזאת, ניתן לבטל תוך כשבוע למעט מוצרים שאינם ניתנים להחזרה. (כגון ספרים, הלבשה תחתונה וכו'..)
|