16-06-2005, 21:05
|
|
|
חבר מתאריך: 26.11.04
הודעות: 2,109
|
|
חברה, זה פוטושופ
סחטיין על המקוריות אבל נראה לי SOLO שהפעם נפלת :-)
א. הג'מבו הזה זה סתם ג'מבו שניגש לנחיתה, שהדביקו עליו את השפריץ הזה. אפשר אפילו יכול לראות את סכימת הצביעה והסמל של PAN-AM על הזנב... תמונה מלפני 15 שנה...
ב. תראה את מיקום הפתחים בתמונה הראשונה ותראה מאיפה יוצא החומר בתמונה השניה...
בתמונה הראשונה הפתחים מאחורי הכנף (כמתבקש) אבל בתמונה השניה ניתן לראות שהשפריץ יוצא מנקודה קדמית הרבה יותר...
ג. בהמשך לנקודה הקודמת, תראה איך חומר הכיבוי "נמרח" (מסתיר) על הגלגלים האחוריים... נראה לך שה FAA היה מאשר תצורה כזאת לטיסה? איזה טייס היה מסכים להטיס ולהנחית ככה מטוס כל כך כבד?
ד. למה להם לקחת ג'מבו - מטוס שמתמרן בזריזות של היפופוטם בגובה כזה, במיוחד שהוא עמוס מטען - שעולה כמה מיליונים טובים גם כמשומש (לא כולל רישוי, ביטוח, דלק וכו') כשיש מאות הרקולסים משומשים בחוץ, עם דלת העמסה אחורית שאידיאלית למטרה זו ועולים גרושים?
|