27-08-2018, 11:53
|
|
|
חבר מתאריך: 16.09.08
הודעות: 3,097
|
|
שמע, הדיווחים וההצהרות הרוסיים הם באופן מסורתי מבולבלים ולא עקביים, אולי בכוונה ואולי לא, כי לרוב יוצאים מפי אנשים שלא ממש מעורים בפרטים הטכניים.
החתימה על עסקת הרכש של שני המטוסים הראשונים, לדעתי היא בהמשך לדבריו של בוריסוב, שיתכן ודיבר אז על כוונה לחתום ועכשיו הדבר נעשה בפועל. בכל מקרה, לוח הזמנים מתאים לשני המטוסים התת סדרתיים מתוך השניים עשר שנדונו בשנים האחרונות. איך זה הפך לחמישה עשר מטוסים? אין לי תשובה.
תראה, מהמעט שקראתי מתוך הראיון, ניתן להסיק מספר דברים, אם נניח שהדברים צוטטו במדויק.
קודם כל, הראיון מכיל מספר כנראה-עובדות שניתן לאמת עם הידיעות מהשנים האחרונות. שנית, הוא מכיל מספר ספק ידיעות שלא ניתן לאמת כרגע, כמו מספר המטוסים שמתכננים לרכוש - 15 במקום 12. ושלישית, הראיון מכיל הרבה רמזים לכך, שעל אף בכירותו של הבכיר, הוא לא ממש בקיא בדברים שעליהם הוא מדבר (כיאה למנהל ארגוני - נשיא החברה, ולא למנהל מקצועי) ודוגמאות רבות לכך - החלפת דור שלישי של מטוסי קרב בדור רביעי כשהוא מדבר על Su-35, MiG-35 ו- Su-30SM (רק במקרה של Su-34 זה עוד איכשהו הגיוני, כי הוא מחליף את Su-24), או כשהוא משיב על השאלה בדבר היתכנות התאמתו של Su-57 לנושאת מטוסים, ואומר שישנן תכניות של מטוס ממריא ונוחת אנכית, ואני מניח שעוד, אם אחפור בראיון.
_____________________________________
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. Everybody's gonna die. Come watch TV.
Morty
|