03-09-2020, 22:39
|
|
|
חבר מתאריך: 25.01.05
הודעות: 2,118
|
|
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי aefy098 שמתחילה ב "שנאי שיוציא 12 וולט ו 200 אמפר כדי שיניע את הסטרטר ברכב"
תלוי בסוג הגנת זרם יתר שיש לספק. הספקים זולים יותר מנתקים זרם ברגע שיש עומס יתר. צריכה של סטרטר ברכב ברגעים הראשונים גדולה (לדעתי פי כמה וכמה) מצריכה כאשר מנוע התחיל להסתובב, ולכן ספק פשוט ינתק את הזרם וזהו.
במברגות וכדומה יש מצברי ליתיום שיכולים לדחוף זרמים רגעיים גדולים, סדר גודל של עשרות אמפר.
|