27-07-2020, 15:07
|
כתב הרכב של ידיעות אחרונות. עיתונאי ועורך ותיק את שירותו הצבאי עשה ככתב בביטאון חיל האוויר
|
|
חבר מתאריך: 31.10.07
הודעות: 81
|
|
את הבעיות בדוד טויוטה אי אפשר לתקן
מאז שנכתב הדוח נוסו כמה פתרונות לבעיית בלם היד. הפתרון שנבחר לא נדרך ולא משתחרר מיידית, מה שגורם מצבים שהנהגים יוצאים לדרך עם בלם יד נעול, או יוצאים מרכב עם בלם יד משוחרר.
גם אחרי שינויים בציריות, לדוד יש בעיות בנהיגה כביש וגם בנהיגה בתנאי שטח או אחיזה לקויה. הבעיות הורגשו גם בימים האחרונים, של הפעילות המוגברת בצפון.
נהגי הכלים לא תמיד מקבלים את ההדרכה הראויה לתפעול בכלי שהנהיגה בו צריכה להיות מאוד מחושבת ומתוכננת, זה לא היי לקס סידרתי של להניע ולנסוע. אי אפשר לפרט בפורום פתוח את כל המגבלות, מקווה שלא יהיה מצב שבגללן יתקע כלי במקום בעייתי ויהיה חשוף לאויב.
אין קיצורי דרך. אתה לא יכול לקחת טויוטה היי לקס ולהפעיל אותו בקביעות בכזאת חריגה מהמשקל המירבי שקבע היצרן בלי לטפל בבלמים ובתיבת ההעברה.
הבעיות בדוד תוחקרו בידי פלסן וגלובל שילד שמציעות כעת למשטרה/מגב משוריינים על בסיס טנדרים. גם צה"ל יבצע עוד רכש מוגבל, לפני יציאה למכרז - לא יודע למה הם מחכים שם, ולא יוצאים למכרז כעת.
|