28-11-2009, 23:29
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.08.08
הודעות: 1,478
|
|
Airbus A400M Atlas, מטוס התובלה האירופי
אחרי שהפרויקט עמד בסמן שאלה וכמעט בוטל עקב דחיות רבות ואי עמדה בלוח הזמנים מצידה של חברת EADS, דבר שהרתיח רבים מהמדינות ששותפות בפרויקט הגדול הזה, והחברה עמדה בפני אוליטמטום מצד אותן מדינות, או שהחברה תציג התקדמות בפרויקט עד סוף השנה או שהם מבטלים את החוזה שלהם לרכש מטוסי A400.
החברה ביצעה ניסוי במנועים החדשים לאחר התקנתם על המטוס לפני כמה ימים, ואכן אותו ניסוי הוגדר כהצלחה, ולכן הצעד הבא יהיה טיסה ראשונה במטוס, וזה כאמור יקרה תוך שבועיים.
מטוס התובלה החדש יחליף את המטוסים C-130 הרקולס ו C-160 בחילות האוורי של המדינות שמתכוונות לרכוש אותו, לפי התיכנון ולוח הזמנים שנקבע, המטוס הראשון אמור היה להימסר ללקוחות בשנת 2009 , אבל עקב בעיות טכניות וניהול לקוי של הפרויקט גרם לכך שהפרויקט חרג אמוד מלוח הזמנים, ולכן המטוס הראשון צפוי להימסרבשנת 2012-2013 .
המדינות שמתכוונות לרכוש את המטוס הן גרמניה (60 מטוסים), צרפת (50 מטוסים), ספרד (27 מטוסים),בריטניה (25 מטוסים), טורקיה (10 מטוסים), בלגיה (7 מטוסים), מלזיה (4 מטוסים) , צ'ילי (3 מטוסים), לוקסמבורג ( מטוס אחד).
Airbus: First Flight for A400M in 2 Weeks
Airbus' long-delayed A400M military transport will make its first test flight during the week beginning Dec. 7, "weather permitting", the European aircraft manufacturer said Nov. 27.
The A400M was to replace aging military cargo carriers in several European air forces, but its development has been dogged by a series of serious technical problems and its in service date has been pushed from 2009 to 2013.
Some governments have begun to tire of waiting for Airbus to resolve the issues, and French and German officials have given the firm until the end of the year to prove that the project remains viable.
"Ground tests of the first A400M are progressing satisfactorily at our facility. This allows us to anticipate a first flight in the week 50, weather permitting," said Airbus military chairman and managing director Domingo Urena.
When the $28 billion (20 billion euro) A400M project began, it was hoped that a first test flight would be held in 2008 and that air forces would have had the airframe in service by the end of this year.
There is now little hope that the first production models will be delivered by 2012, and none is expected on the world's battlefield airstrips until 2013.
The delays have cost millions and forced Airbus to renegotiate contracts with several customers. South Africa has dropped its order entirely and Britain has mulled switching is business to U.S. manufacturers.
Seven European countries - Belgium, Britain, France, Germany, Luxembourg, Spain and Turkey - have ordered 180 planes between them, in most cases to replace aging Transall and C-130 Hercules transports
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm3.static.flickr.com/2488/4141167631_0f55ed841a.jpg]
[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://farm3.static.flickr.com/2493/4141924778_0dc1f8aeff.jpg]
נערך לאחרונה ע"י ralf בתאריך 28-11-2009 בשעה 23:32.
|