28-06-2017, 12:37
|
|
|
חבר מתאריך: 09.06.13
הודעות: 1,299
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ניר צ
מרשים ביותר.
למרות שחשבתי שזה לא אפשרי , מורגשת עליה נוספת ברמת הבניה והתכנון.
|
תודה ניר.
לגבי רמת הבנייה והתכנון, ואתייחס אליהם כמכלול אחד....
הרמה לא השתנתה מבחינתי, כי אני משתדל לשמור על רמת תכנון אחידה מהקורנס 316 משנת 2013, מיכוון שאני רוצה LINE שווה לכל 12 מטוסי הקרב הסילונים מקום המדינה.
אין בכוונתי שאחד יהיה פשוט והשני יהיה ברמת תכנון גבוהה יותר ומפורטת יותר.
אולם, על פניו, אכן נראה שרמת התכנון בסקייהוק יותר גבוהה, אבל זה קצת מטעה, ומדוע???
מפני שהסקייהוק, להבדיל מקודמיו שבניתי, מלא מלא בפריטי גוף ורכיבים לרוב, כמו אנטנות, פתחי אוורור ויניקה חיצוניים, פתחים פנימיים והמון המון פריטים קטנים, כמו מחבלי זרימה על הכנפיים(72 במספר) וסנפירים בשפות ההתקפה.
שלא לדבר על משטח הגה הכוון שהוא חשוף ומציג את כל 10 הצלעות שלו לעומת מטוסי הקרב האחרים שהגאי הכוון חלקים ואוירודינמיים.
לעומתו, ה-F15 הענק, או האורגן, המיסטר והסופר מיסטר וכל השאר(כולל הקורנס), הם מטוסים חלקים מבחינה חיצונית ואין להם הרבה תוספות חיצוניות.
כל הדברים שנאמרו לעיל מציגים כאילו הסקייהוק תוכנן ונבנה ברמת תכנון גבוהה יותר, אבל ממש לא, רמת התכנון, מפרט החלקים והצביעה המלוכלכת נשארו זהים, כפי שציינתי קודם, מאז קורנס 316 הזכור לטוב.
ושוב תודה ניר ושאר החברים על הפרגון.
|