20-06-2016, 10:35
|
|
|
|
חבר מתאריך: 29.09.09
הודעות: 12,940
|
|
בהחלט.
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ישראל היפה שמתחילה ב "זהו אחד השיקולים שהנחו את חידוש מסילת העמק"
אלמלא סחר זה - מסילת העמק היה פרוייקט בזבזני במיוחד, שספק רב אם היה מצליח לקבל אישור.
הסחר הזה יאפשר להחזיר חלק גדול מעלויות התפעול אם לא את כולן (במיוחד כשמחשיבים את העלויות של תפעול השיירות),
ובנוסף לכך - יש לסחר כזה משמעויות אסטרטגיות לא זניחות בכלל.
נושא הרחבת הכביש - הוא חלק מפרוייקט תחבורתי כלל ארצי:
הפיכת כבישים חד-מסלוליים לדו-מסלוליים, דבר שמפחית מאוד את שיעור התאונות בכבישים אלו.
החלק המרכזי בשדרוג זה תוכנן להתבצע רק לאחר שהרכבת תסתיים - חלק מבניית הרכבת כולל הפרדה מפלסית, הפרדה שנבנתה מראש כדו-מסלולית, ובנוסף נבנים מחלפים כדו-מסלוליים,
רק לאחר השלמת החלקים המורכבים הנדסית, מתחילים לסלול את שאר הכביש כדו-מסלולי.
מחלף בית השיטה שנפתח לפני חודשיים הינו חלק משדרוג זה.
נערך לאחרונה ע"י ai22 בתאריך 20-06-2016 בשעה 10:48.
|