16-03-2014, 12:44
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
מסלול 12 מאפשר נחיתה בגישה ישירה ממערב
מסלול 21 כבר אינו מסלול קצר. המסלול ישמש לנחיתה מכיוון צפון בלבד והוא מגיע כמעט עד לכביש מס' 1 (כנראה שזו גם הסיבה שלא ינחתו עליו מן הצד השני).
הייתרונות של המסלול הזה:
1) הגעה מצפון תוך פינוי המסללים האחרים להמראה
2) אי חליפה מעל לשטחי איו"ש
3) הסעה קצרה מאד אל רחבות החנייה
מסלול 30 - משמש לנחיתה עפ"י תנאי הרוח
אגב - פתיחת המסלול מתוכננת ל-1 ביוני.
הרעיון העיקרי הוא קיצור זמן ההסעה (חיסכון בדלק) - מרחבות B, J ו-L יצאו להמראה על גבי מסלול הסעה E כשמטרמינל 3 יצאו של M, K, R או N-ו-E.
בעיקרון, בשלב א', מתוכננת פעילות השדה להתבצע כדלקמן:
בשעות האור - נחיתות - מסלול 30, המראות מסלול 26
הסיכון - נתיבי הטיסה חוצים זה את זה ב"מתכונת הישנה" ובנוסף - מטוסים יוצאים ייאלצו לחצות מסלול נחיתה פעיל במהלך ההסעה.
בשלב ב' - פתיחת מסלול 21 (ההתייחסות אליו, כאמור, היא כאל מסלול חד סטרי ולא מתייחסים אליו כאל 21-03 אלא רק כאל 21)
נחיתה על 21 - הגבלה ל-40% מכלל הנחיתות בשדה
המראה על 26
הפעילות - בין השעות 05:50 לשעה 22:00.
בשעות הלילה - מעבר לנחיתה על מסלול 26 ומסלול 12
בשעות ללא עומס, ובשעות היום - הפעלה ממסלולים 08 ו-30
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 16-03-2014 בשעה 12:50.
|