לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #10  
ישן 25-10-2013, 17:42
  AJ-47 AJ-47 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.08
הודעות: 6,949
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי מ.ק. שמתחילה ב "ע"פ..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי מ.ק.
ע"פ הברושור משקל הטיל קטן מ-5 ק"ג. אני מניח שאם משקלו היה קטן מ-3 ק"ג היו מציינים זאת. ראיתי בחיים שלי טילי שמשוגרים אנכית, וקשה לי לראות איך הטיל הזה מספיק לבצע כיפוף (להבנתי אין לו TVC) ולהספיק לפגוע במטרה כאשר זמן הטיסה של RPG יכול להיות כשנייה.

נכון הוא פחות מ-5 ק"ג הבורשור תמיד צודק. שינוי הכיוון נעשה בדרך כלל ע"י רקטות קטנות בראש הטיל, ראה את הווידיאו המצורף לגבי שיגור אנכי של מיירט במערכת ה-QUICK KILL


לצפייה במקור באתר YouTube, לחצו כאן.

אני לא חושב שהטילון הזה מצוייד במערכת כזו אבל כרגע זה לא יעודו. אולי בעתיד ניתן יהיה להוסיף ליכולת ה-C-RAM שלו גם את נושא ההגנה האקטיבית.

ציטוט:
אם כבר הייתי משתמש בו להגנה על מטוסים.
מטוס יכול לסחוב כמות לא מבוטלת של טילים כאלו, ובמקרה שמשוגרים עליו טילי הגנ"א/א"א הוא יכול לשגר עליהם את הטילון הזה.

הרעיון בהחלט נכון ויתכן שבעתיד נראה מערכות כאלו על כלי טייס. אבל אולי נראה קודם שידרוג של מעיל רוח שיותקן על הליקופטרים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 24-10-2013, 06:11
צלמית המשתמש של DZZ
  DZZ DZZ אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 02.06.07
הודעות: 6,305
לא בדיוק...
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי zorg שמתחילה ב "עשו את המהלך ההגיוני שלא עשו..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי zorg
עשו את המהלך ההגיוני שלא עשו באוספרי שהוא במקום להטות את כל המנוע, מטים רק את הרוטורים, מה מייצר פחות לחצים על המערכת, חוסך במשקל של הכנפיים שלא צריכות להחזיק המנוע הענקי בקצוות שלהן

המנועים עדיין בקצות הכנפיים....

וגם לא דורש מערכת הידראולית מסובכת שגרמה לצרות צרורות באוספרי.

עדיין צריך מערכת הידראולית או חשמלית להטייה של הרוטורים, עדיין צריך גל הינע משותף (CROSSLINK) בין המנועים, התמסורת יותר מסובכת מאשר באוספרי. היתרון היחידי הוא בזה שבזמן המראה או נחיתה, זרם הסילון של המנוע אינו מכוון כלפי מטה ולא תורם את חלקו להעפת אבק חול
ואבנים.

אגב - חלק נכבד ממחלות הילדות של האוספרי (וגם כלי טייס אחרים בעבר שהיו עם רוטורים זה לצד זה) נבעו מבעיות של שליטה ומבעיות יציבות ארכית של המטוס. היו בעיות גם בגלל פגיעה של גזים חמים במסלול או ברחבת החנייה (בעיה שאיפינה גם מטוסים כגון HARRIER, YAK-36), ובגלל תופעת ה- BROWN OUT בעת נחיתה או המראה בשטח.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:57

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר