לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 08-08-2013, 10:01
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
Hot וכל מוצריה - אזהרה חמורה - אל תצפו לקבל שירות בזמן הקרוב

הי, אשתדל לעשות מתומצת למרות האמוציות...

זה התחיל בתקלה שגרתית שקוראת לי כל שנה (בממוצע) ודורשת החלפת ממיר, המשיך בהמתנה ממש ממש ארוכה למענה טלפוני (30 דקות בממוצע, כאשר מספר פעמים התייאשתי פשוט), המשיך גם בהצעה להמתין 20 יום לטכנאי.

נשבע לכם שאני לקוח סובלני, ואני הצעתי ביוזמתי להקפיא את המנוי לחודשיים (תוך כדי מחשבה שעד אז ירד הלחץ) והובטח לי שבזמן הזה לא יהיה חיוב. לאחר יומיים מתקבל sms שמאשר הקפאה אבל אומר שאשלם לבינתיים על השכרת ציוד. ופה הפשע כפול - גם הציוד ה"מושכר" מקולקל וגם אין מה להתווכח עם sms כי עכשיו לך תשיג את שירות הלקוחות שוב.
אז עשיתי זאת, ב-17:40 התקשרתי וענתה לי נציגה שרצתה לעזור ולעשות ועידה עם השירות הטכני, אבל השיחה התנתקה כשהיא באה לצרף אותם וכמובן שלמרות שהמתנתי (להשאיר את הקו פנוי) היא לא חזרה אלי. השיחה הבאה התחילה ב-18:20, ענו לי, יזמו שוב ועידה רק שהפעם המתנתי 30 דקות (לועידה, אחרי 30 דקות המתנה למענה הראשוני שוב) ואז בשעה 19:40 כשהנציג מסכים איתי שאין ברצוני לקבל שירות יותר מהם (מזל!) הוא אומר לי שאין מה לעשות בנידון עכשיו כי השעה 19:00 כבר עברה והשירות סגור (אני הייתי בהלם איך הזמן עובר כל כך מהר כשמקשיבים למוזיקת ההמתנה שלהם).

לסיכום, הם לא יודעים לתת שירות - בכל הרמות שאפשר לתאר, החל בזמן ההמתנה ועד לטיפול בתקלות. אני מתנתק ועובר לעולם טוב יותר.

בהצלחה לכם
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 08-08-2013, 10:38
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי יוני.1 שמתחילה ב "מערך התמיכה של הוט בקריסה..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי יוני.1
מערך התמיכה של הוט בקריסה טוטלית מאז שהטכנאים שלהם שובתים לסירוגין
המקרה שלך ששולחים טכנאי לאחר שבועים הוא לא היחיד
אני עובד בתחום ויכול להעיד שיש נטישה גדולה מאוד לטובת יס ובזק.


פה אתה מדבר על תקלה בשכבת הטכנאים - ממה שאני רואה המערך הטלפוני שלהם מלא בנציגים שלא מבינים איך לתת שירות, הם יודעים לצטט משפטים ספציפיים שלימדו אותם וזהו. לעיתים כשאתה מתקשר אז אז המערכת אומרת שיש עומס גבוהה ואתה יכול להשאיר טלפון ויתקשרו אליך כשהתור שלך יגיע (נהדר!, באמת שזה עובד) הבעיה היא שהמערכת לא פועלת בכל שיחת טלפון ולכן לפעמים אתה תמתין 30 דקות סתם! גם בשירות הטכני יש בעיה רצינית כי הם מסדרים למצב שזה עובד אבל מתעלמים מנורות האזהרה שיש - "סיגנל חלש? מה זה משנה העיקר שזה עובד" ובגלל זה התנתקתי מהאינטרנט שלהם כבר לפני שנה.

יש דבר אחד שעובד אצלהם נהדר ואף פעם לא חוויתי בו תקלה - מערכת הגבייה שלהם עובדת טוב מאוד ולא מפספסת אף חודש, שם לא תראה חוסר בעובדים ולא תראה עובדים לא מנוסים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 13-08-2013, 14:09
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
עדכון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי overclock שמתחילה ב "Hot וכל מוצריה - אזהרה חמורה - אל תצפו לקבל שירות בזמן הקרוב"

מאז הניתוק מהוט השתמשתי בממיר שלהם לצורך קליטת הערוצים הבסיסיים עד שאתמול קניתי ממיר עידן פלוס, החיים יפים יותר ב-HD עם הקלטה וטיים שיפט בפחות מ-200 שקל (חד פעמי, לא מנוי).
לבינתיים כשהתקנתי את האנטנה לקחתי קצת מהחוטים שהוט השאירו בבית שלי (לא תאמינו איזה בלאגן של חוטים הם עושים בשביל טלפון וכבלים) הבנתי מה היתה הבעייה של הוט אצלי. אחד מהכבלים פשוט דפוק ומוריד משמעותית את הסיגנל. תמיד הם החליפו ממיר ושיחקו קצת עד שזה עובד בקושי ומחזיק בממוצע עד שנה... (הם לא חשבו אף פעם לעשות בדיקה יסודית כי פשוט יש איזה 20 כבלים שהם התקינו עם מגברים, מפצלים -והכל, שוב , בשביל כבלים וטלפון).

בקרוב סקירה לממיר עידן פלוס וטיפים בפורום המתאים.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 05-09-2013, 18:37
  overclock overclock אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 13.07.05
הודעות: 1,298
עדכון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי overclock שמתחילה ב "Hot וכל מוצריה - אזהרה חמורה - אל תצפו לקבל שירות בזמן הקרוב"

הוט ינסו לשכנע אותכם להחזיר את הציוד לנקודת האיסוף שלהם וזאת בכדי לחסוך לעצמם עלויות של חברת האיסוף. משיחה שערכתי עם מנהלת שירות הלקוחות של חברת הוט נאמר לי כי האיסוף אמור להיות בחינם - כנראה שזו היתה נציגת מכירות שמזדהה כמנהלת אבל זה כבר לא בעייה שלי.

מקרה נוסף שקרה לי זה שקבעו איתי איסוף ולא הגיעו, כרגע הם מכחישים שקבעו איתי ולכן לא מוכנים אפילו לדבר על פיצוי עקב אי הגעה. יש לי הקלטה של השיחות ולכן אני בטוח שאקבל פיצוי.

מסקנה הכי חשובה מכל העניין - אם יש לכם אנדרואיד - תקליטו את כל השיחות עם חברת הוט. תתפלאו עד כמה בשיחה שגרתית עם נציג הוא יסתור את עמדתו או עמדת הנציג ששוחחתם עימו קודם. חברת הוט לא תספק לכם הקלטה שתוכיח את עמדתכם ללא צו של בית משפט, היא יודעת שזה מחסום אדיר בפני הלקוחות ולכן הם יוותרו - שיטת מצליח.

זה מצחיק כמה משאבים הוט מעמידה כדי לאמלל לקוחות מתנתקים, אולי אם הם היו מפנים את המשאבים האלו לשירות טוב יותר אז מלכתכילה לא הייתי מתנתק.


אגב, לגבי ההערה שלי למכשירי אנדרואיד ולא לכלל המכשירים החכמים (כגון iphone), בארה"ב יש חוק האוסר הקלטה טלפונית ללא יידוע הלקוח. ולכן אפל עשו שכל המכשירים שלהם לא יוכלו לתמוך בהקלטה. אתם בכל זאת תראו באפסטור אפליקציות להקלטה - או שהם לא יקליטו את הצד השני (אולי תשמעו הד אם תשימו על ספיקר, אבל זה לא נוח) או שהם יקשרו לשירות שכל השיחות שלכם יעברו דרך מוקד אחר תמורת תשלום ושם השיחות יוקלטו - Privacy issue בגדול.

אההה, ו.... שנה טובה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י overclock בתאריך 05-09-2013 בשעה 18:42.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:05

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר