23-06-2013, 18:12
|
|
|
חבר מתאריך: 26.06.05
הודעות: 2,627
|
|
עלויות המשחק עלו בהרבה, בעיקר בגלל שהיום זה AAA title.
כשיצא BF1942 על ידי חברה קטנה עם מפתחים זולים יחסית,
הגראפיקה לא היתה בעדיפות גבוהה, ולכן לא היה צורך בפיתוח מנוע פיזיקלי משוכלל או קניית זכויות לשימוש באחד כזה,
הסאונד היה בסיסי, לא היה צריך להוציא הרבה כסף על CGI והsingle player campaign לא היה קיים.
המשחק היה זול לפיתוח כי הוא לא ניסה להיות הכי טוב בהכל. הוא הצליח רק כי הוא היה חדשני.
אני לא אומר שהמשחק טוב יותר רק בגלל הנוסטלגיה. בBF2 שאחריו שיחקתי גם כ-3 שנים, אבל כבר מהרגע הראשון היה ברור שהם עשו הרבה דברים הרבה פחות טוב (למשל העלימו את הספינות הגדולות והמפציצים, הפכו את הממשק פקודות לפשוט מדי ואת האקשן למהיר הרבה יותר), לצד שיפורים במשחק שלא היו חדשנים אלא באו כי עשו את זה כבר בעבר (למשל הטילים המתבייתים, שנראה שהגיעו ישירות מ half life 2, או המסוקים שהגיעו מהDesert warefare MOD, או העליה בדרגות וunlock של נשקים שהגיעו מהמתחרה הגדול call of duty ויש דוגמאות נוספות).
לBF1942 המקורי היו יתרונות גדולים על פני המשחקים החדשים בסדרה, ומי שלא שיחק בו בזמנו לא יבין אותם היום
אחד הוא הMODים של הקהילה שהאריכו את חיי המשחק - דבר שחברות משחקים גדולות היום לא יעשו לעולם כי זה יפגע להן בהכנסות.
שני הוא השיפורים והpatchים שהשחקנים קיבלו במשחק המקורי, יותר משנה אחרי שהמשחק יצא, ובחינם. ולא מדובר על תיקוני באגים אלא ממש הכפלה של ה content שקיבלנו.
והעניין השלישי הוא שהמשחק היה שונה מאד מאיך שהוא עכשיו. זה היה הרבה יותר משחק אסטרטגיה מאשר FPS עם רכבים. מהבחינה הזאת הוא היה הרבה יותר דומה לtribes, וזה היה טוב יותר לדעתי.
נערך לאחרונה ע"י NimDod בתאריך 23-06-2013 בשעה 18:14.
|