28-06-2012, 12:30
|
|
|
חבר מתאריך: 25.04.12
הודעות: 1,110
|
|
קודם כל, אל תשלח לה את הסחורה עד שהיא לא ביצעה את התשלום.
שנית, תדאג שיהיה בידך הוכחת שליחת המוצר לכתובת הקונה, זה מספיק בשבילך שגם אם היא תטען שלא קיבלה את המוצר, מערכת התלונות של איביי תפסוק נגדה (כמובן כל עוד תביע שיתוף פעולה מלא ותנסה למצוא פתרון לקונה)
_____________________________________
"זה לא מספיק שאנחנו עושים כמיטב יכולתנו, לפעמים עלינו לעשות את מה שנדרש" - וינסטון צ'רצ'יל
|