02-05-2005, 23:00
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
דווקא לא.
מאחר שאיני מעוניין להסב לכך את הדיון - בואו נסכם שההוצאה לאור פרסמה מפות של נתיבי תובלה (באוויר) בהם כתוב כי זהו אות הקריאה של המגדל בשדה רמון - תדר 122.7 מגההרץ.
כאמור - זה בלמ"ס לחלוטין.
מישהו מסוגל לעזור לי בנושא הציפור של חיל הים?
מדובר במסמך שהוצא ע"י ראש ענף ים, בשם ראש מחלקת ים, בשנת 1956 ועוסק בבקשת מידע לאפשרות שת"פ ח"א וח"י.
להלן הנוסח (בקיצור):
"נא הודיעני את הפרטים הבאים:
א. מהי כמות הדלק שמטוס אחד יכול לספק בבסיס (ציפור).
ב. מהי כמות הדלק שמטוס אחד יכול לספק לסט"ר במרחק 100 מיל מהבסיס הנ"ל"
מאחר שעפ"י הבנתי (בסיוע חיל הים) מדובר בתקופה שקדמה לאספקת סט"ר 16 מ' מאיטליה.
הסט"רים הנ"ל הועברו לאתר ברור וידוע, אך העובדה כי מדובר בתאריך שקדם להגעתם - מעלה ספק לגבי האיתור של הבסיס. יש כאלה שאומרים שמדובר בבסיס צפוני, אחרים טוענים שמדובר במקום שאינו אותו בסיס כמו זה שמכונה כך היום - סה"כ אני תקוע עם בין שלוש לארבע אופציות.
פיענוח המסמך עשוי לשפוך אור חדש על שת"פ ח"א עם ח"י באותה תקופה.
אנא עזרתכם.
צחי
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
נערך לאחרונה ע"י Soloavia בתאריך 02-05-2005 בשעה 23:04.
|