20-02-2012, 17:32
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
כמו שכתבתי באשכול ההוא, הפילטר שלהם מעניין לי את השפיץ של הזרת.
אבל כשהפילטר גורם לי להפרעות בשירות (וזה לא שלוש דקות. נסי חמישים דקות, פעם בכמה ימים!), ואני צריך לקרוא לטכנאי של הוט, רק כדי שיחליף לי את הפילטר בפילטר אחר, שגם הוא יתקלקל במוקדם או במאוחר, ואז שוב אצטרך להישאר שעות בבית במקום ללכת לעבוד , מה שגורם לי לנזק כספי - אני חושב שבנקודה הזו נכנס עניין של דיני נזיקין - חברת הוט גורמת לי לנזק כלכלי. הסיבה לא ממש מעניינת אותי. "תתנתק" זה לא פתרון. בייחוד לא שבתקופה ההיא עוד הייתה כבילת ההתחייבות, שרק לאחרונה הוסרה (נניח, זכור לי שיש איזשהו פיצוי שכן מותר להם לקחת, לא?).
להגן על עצמם מותר להם כל עוד שזה לא פוגע בי, וגורם לי לנזקים. מישהו שקונה כלב שמירה, אם הכלב שלו ינשך את השכנים, לדעתי, בית המשפט ימצא אותו אשם, אפילו אם הכלב שמר על הבית שלו מפני גנבים. בתור בעלי הכלב, הוא צריך לוודא שהכלב רק שומר, ולא מזיק לאחרים. והפילטר הזה הוא נזק, אין מילה אחרת. נזק בשירות (וממש לא בתום לב, הם הרי מודעים לכך), נזק לאובדן השתכרות על ידי הלקוחות המסכנים, וגם נזק בריאותי (רוב הלקוחות יתעצבנו, והכעס, הוכח מדעית, מזיק לבריאות).
אה, ויש גם את הגילוי הנאות. "שים לב, אנחנו הולכים לשים לך פילטר, כי מניחים שאתה גנב, ואנחנו יודעים שהפילטר הזה יעשה לך תקלות, ויגרור ביקור טכנאי כל חודש חודשיים, בזמן שהטכנאי מחליף את הפילטר שלא עובד בפילטר אחר שלא עובד, התרצה בכל זאת להתחבר אלינו אדוני?" - תשובה: לא. ראית גילוי נאות כזה במסמך התנאים? אני לא...
זה למה אני כועס עליהם. ואני חושב שבצדק.
הרי ה 20-30 שקל האלה שחוסכים בהוט מול המתחרים מדי חודש (על זה הם משחקים), לא שווים את זה, אם צריך להפסיד מספר ימי עבודה בשנה, שהשווי שלהם נע בין מאות לאלפי שקלים, הלא כן?
שאדם עושה עסקה עם חברה, הוא צריך לדעת מה כלול. הסתרה מהלקוח היא לא הוגנת, ואולי (כאן אני כבר לא אומר בוודאות, בניגוד להסגת הגבול של הטכנאים) גם לא חוקית...
|