17-12-2011, 13:25
|
|
|
חבר מתאריך: 07.06.03
הודעות: 17,610
|
|
לא אמרתי שהשווית לנאצים, אלא פשוט הצבעתי על חוסר ההגיון שבטיעון.
יתכן שאותם אנשים ציבור הם נבלות. עם זאת, מאחר וארגוני צדקנות מטעם עצמם מונעים משלטון החוק לבצע את תפקידו, נוצר וואקום, שמעצם היותו וואקום, הוא מתמלא במשהו. המשהו הזה הוא אותם אנשי ציבור "נבלות", שבין אם תאהב אותם או לא, הרי שהם נכנסים לתוך מקום שהמדינה מזניחה (קרי: אכיפה כלפי המגזר). אני מסכים איתך שלא כל הערבים הם מחבלים. אולם, כל המחבלים (עם איזה יפני אחד לפני כמה עשרות שנים) היו ערבים. אז כן, יכול להיות ערבי שכל כולו מופת ונופת צופים; אבל הערבים, כציבור, אפעס, אינם שוס של ממש.
אני חד משמעית מסכים איתך שישנה בעיה בחברה שלנו. יש לנו אנשים שמחזיקים את טובת הזולת - נפשע ככל שיהיה - מעל טובת בני עמם. אולי זה לא פוליטיקלי קורקט לומר זאת, אבל אני מעדיף את טובת בני עמי בכל יום, על פני טובת עם אחר - במיוחד כאשר אותו עם מנסה לשחוט אותנו כיד הדמיון הטובה עליו.
יש לנו בעיה, והיא - שוב -
חוסר יכולת או רצון לפעול כלפי אותם פורעים ערבים (למרבה האירוניה, חברי כנסת ערביים מחו בעצמם כלפי חוסר היכולת הזה...). אתה לא יכול לטפח מצב שבו אכיפה קיימת כלפי ציבור אחד ואינה קיימת עבור ציבור שני, ולצפות שלציבור הראשון לא ישבר הזין מהסידור הזה בנקודה מסויימת. שים לב, אגב, שאתה זה ששאל על שלטים כאלו ואחרים: אני לא צידדתי בתליה של אף שלט.
אתה יכול למנות פה אינדיבידואלים ערבים נחמדים ככל שתרצה. אני אפילו אסכים איתך ואומר שאני בעצמי מכיר כמה כאלה, שלכשעצמם, הינם פרטים מועילים למדי ל/בחברה. אלא מאי, שהם מיעוט זניח כלפי הרוב שמטרתו היא עיטור סכינים וכלי משחית אחרים במוטיבים יהודיים.
אתה יכול לזעוק כאוות נפשך להגנת הליברליזם והלחי השניה. המציאות היום יומית כאן היא כזו שדואגת להזכיר לנו מדוע ליברליות אינה יכולה לשחק כאן שום תפקיד. אותה מציאות מראה לנו (לדוגמא) שערבי לא יעיז לאנוס ערביה - בין אם כי זה "כבר ממש אסור" או "ישחטו אותו בכפר" ואילו אונס של יהודיה זה "סבבה ולגיטימי".
|