20-12-2011, 16:28
|
|
|
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
|
|
הטריק הזה חוסך לי מעל 100 ש"ח בחודש, כנראה שלא סתם אני בעדו
שוב- אם אתה מבצע נסיעה אחת בחודש, אפילו 10, התייקרה לך הנסיעה, אני מסכים. אבל אדםש נוסע פעמיים ביום באוטובוסים לעבודה, בהנחה של 21 ימי עבודה ו-5.5 ש"ח לנסיעה, ישלם 231 ש"ח ואילו עם החופשי חודשי ישלם 227, ולא כללנו נסיעות לקניון, קניות וכו'., וגם זה, אגב, אם הנסיעה היא קרובה, כי נסיעה מתל אביב לראשון למשל עלתה כ-9 ש"ח ועכשיו היא 6.4, כמו גם אלו שבתוך העיר עצמה.
יש כאלו שסבלו מהרפורמה? כן. כולם? לא. רובם? לא יודע, לא בדקתי כמה אנשים נוסעים מעט ורק בתוך העיר וכמה הרבה או מחוץ לעיר. אבל אם נוסיף את העובדה הזאת להוזלה של הנסיעות הבינעירוניות, נגלה שהמצב דווקא לא רע.
ההשוואה לסלולר נכונה בבסיסה, אך לא למספרים, כי מן הסתם יש פחות ממליון דקות בחודש
בהחלט יש כאלו שחבילות הסלולר של "דבר ב-200 ש"ח" טובות להם, ויש כאלו שלא. אחותי מנצלת חבילות אלו עד תומן, לי יש חבילה של דיברת שילמת.
ולבסוף- אפילו לא טענתי שזאת לא חוצפה להעלות את מחירי הנסיעה, טענתי שכותרת כזאת היא מנופחת, כי אני לא מאמין שתוספת של פחות מעשרה ש"ח בחודש היא מה שתגרום לאנשים לעזוב את האוטובוסים ולעבור לרכב פרטי, בניגוד למה שניתן להבין מהכתבה. מחירי הנסיעה עלו בפראות בשנים האחרונות? אולי, יכול להיות, אבל הכתבה היא לא על העליה במחירי הנסיעות בעשור האחרון אלא עם ההתייקרות הצפויה.
|