15-10-2011, 00:03
|
|
|
חבר מתאריך: 18.03.10
הודעות: 574
|
|
אתה יכול לבקש פקח טיסה ואפשר לצאת מזה לקצונה (קצין מגדל). זה תפקיד עם הסמכה ארוכה מאוד. זאת אומרת שגם אחרי שאתה מתחיל לעבוד באופן שוטף בתפקיד, עדיין ממשיכים להסמיך אותך. אני חושב שרק אחרי שנתיים אתה מוסמך לגמרי ויכול לבצע את כל מה שפקח טיסה אמור לדעת.
אני לא יודע מה תנאי השירות של הפקחים בבסיסים פתוחים, אבל בבסיסים סגורים הסיכוי שלך לעבוד תוך כדי שירות הוא נמוך, כי הם סוגרים לא מעט.
עד כמה שידוע לי, באוויוניקה (אלקטרוניקה בחיל האוויר) עובדים גם לא מעט במעבדות. מן הסתם צריך לתת מענה גם בנקודות הקצה ולעלות פיזית למקומות העבודה בהם נמצאים כלי הטיס בשביל לפתור תקלות, אבל מהות העבודה היא לא שונה בהרבה. בסך הכל גם שם אתה צריך להפגין את היכולות שלך באלקטרוניקה בשביל לפתור את התקלות.
אני חושב שזה גם תלוי הרבה באופי היחידה בא אתה משרת. מטבע הדברים יש כלי טיס עם יותר תקלות שניתן לפתור ב"עבודת שטח", ויש כאלה שדורשים יותר עבודה במעבדה. בכל מקרה תצטרך לעבוד גם במעבדה וגם בשטח. זה גם תלוי איזה סוג של טכנאי אתה. אם אתה בעל תעודת הנדסאי (מה שאני מניח שאתה לא, לפי ההודעה שלך), סביר להניח שתבלה יותר במעבדות.
יכול מאוד להיות שלא דייקתי כי אני לא משרת באף אחד מהתפקידים האלה. אשמח אם יעמידו אותי על טעויות.
השתדלתי לענות עם הידע המצומצם שיש לי כי ראיתי שלא עונים לך.
|