14-09-2011, 16:05
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
בהנחה ואכן זה לא כתוב בחוזה שחתמת עליו (אם כן כתוב - זבש"ך - כל עוד שהאותיות בחוזה בגודל המינימלי המוגדר בחוק)
תתחיל בלהקליט את שיחת הטלפון הבאה:
תבקש מהם שיציגו לך היכן בחוזה סיכמתם על עלות שירות זה...
אם הם מסרבים (וממשיכים לסרב להחזיר לך את הכסף), או טוענים שזה לא צריך להיות בחוזה, תשאל אותם אם הם מעוניינים לבדוק מה לבית משפט יהיה להגיד בנושא... תוך שאתה מציין בפני הנציג, שהודאתו, שמעולם לא חתמת על שירות שכזה, ובכל זאת הם גובים ממך כסף, הוקלטה בשיחת טלפון, ותשמש אותך בבית המשפט...
לפני כמה שנים (למיטב זכרוני - אולי אני טועה), נכנס לחוק סעיף שאומר שכשחברה מתכוונת לעשות שינוי של תעריף מ"חינם" ל"עולה כסף", אפילו אם נאמר ללקוח על כך מראש במעמד כריתת החוזה - עדיין חובה עליהם להודיע לך על מעבר לתשלום, תוך כדי נתינת הזדמנות לבטל את השירות המדובר (בהנחה, כמובן, שלא התחייבת מראש מעבר לתקופת החיוב, וידעת מראש שזה הולך לעלות לך כסף, נניח, בתום 3 חודשים, כמו שבזק עושה בכל מסלולרי ה DSL שלה היום...). לצערי אני לא מוצא את הסעיף הזה בשלוף... אני עייף
* אין בנ"ל משום ייעוץ משפטי, לייעוץ משפטי, פנה לעו"ד מתאים
|