28-08-2011, 22:32
|
|
|
חבר מתאריך: 21.12.01
הודעות: 1,084
|
|
חייל
דבר ראשון... תכין מסמך מסודר את תאריכים ורשימת הבטחות\סגירות. לאחר מכן, תוכל לפנות ליעוץ משפטי ו\או לפנות בכתב (דגש בכתב) לחברת אוראנג.
דבר שני, אתה זכאי לפיצוי עקב החריגה, ותשובה של החזר בחודש הבא היא לא קבילה. אין כל סיבה טכנית שלא יחזירו לך את הכסף תוך 24 שעות (מלבד "בירוקרטיה" פנימית אשר מטרתה להתיש את הפונה).
עקרונית בית המשפט יכול לקבוע מה שבא לו (וחשוב להבין שבתי משפט בישראל מפרשים את החוק באופן הנוח לפי האגנדה של השופט).
עם זאת, אם אתה מאמין שאכן בוצעה הפרת התחיבות מצד אוראנג, וכן שנגרם לך נזק - זכותך לבקש פיצוי.
מומלץ להפנות תחילה מכתב מנומס לגברת עינת רום (סמנכ"ל שירות לקוחות פרטיים), וכן לכתב את גברת עמליה גלזר (אחראית אחריות תאגידית) תוך ציון שורת הליקויים והנזקים. חשוב להזכיר להן שמצופה מחברה ציבורית לעמוד בנורמות מתאימות, ולפיכך אתה ממתין לתשובתן בכתב.
כדאי גם שתקרא באינטרנט על:
חוק החוזים - כללי, חוק החוזים - תרופות בגין הפרת חוזה, דיני נזיקין, וחוק החברות - אחריות ציבורית של נושא משרה בתאגיד.
לעתיד כדאי שתדע: מה שלא רשום וחתום, זוכה להכחשה מצידם של הגופים הגדולים לא פעם. ודבר שני, איש מכירות הוא איש מכירות, בד"כ דקה אחרי שמכר, הלקוח כבר לא מעניין אותו.
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.
נערך לאחרונה ע"י yuval14 בתאריך 28-08-2011 בשעה 22:35.
|