17-07-2011, 00:25
|
|
מנהל פורומי צבא ובטחון, מילואים והלוחות
|
|
חבר מתאריך: 07.04.02
הודעות: 23,839
|
|
|
כאילו שתכננת את הטנק במו ידך וכל הדיגומים שלו הם פרי תכננונים שלך עליהם חלמת בלילה או הגית בעת הישיבה בשירותים.
בסימן 4 יושמו לקחים מדגמי המרכבות הקודמים ומהטנקים שקדמו להם.
הלקחים הללו נצברו ממיליוני שעות ניסיון של טנקיסטים שעבדו על הטנקים הללו.
כל טנקיסט שהתחיל את השירות שלו על סימן 4 חושב שזה הטנק הטוב בעולם. למעשה, יש לו גם חסרונות אל מול טנקים ישנים יותר.
אני אתן לך דוגמה שאין בעיה לדבר עליה: תאי זיווד לכלי פריסה - כאנשי מרכבות תמיד ליגלגנו על מגחניקים ושוטניקים שהיו צריכים להעלות את הפגזים לצריח ולהכניס אותם דרך המדפים. אצלנו הכל רץ בקלות דרך המסדרון.
אני מנחש שכבר הבנת על מה אני מדבר. אם לא, אז לך תוריד פטיש 5 ולום חש"ן מסל הצריח של הסימן 4 שלך ושים אותם בתא הזיווד בתובה של כל טנק אחר...
כנ"ל כמעט כל מה שיש לכם בצריח ואין צורך לפרט.
אני יודע בדיוק מה הסיבה שבגללה הועברו התאים מהתובה.
סיבה מצויינת! ועדיין, לצוות זה פחות נח.
_____________________________________
אני כותב רק מה שאני יודע, או שאני חושב שאני יודע ואם אין לי מה להוסיף - אני שותק, מקשיב ולומד!
© יוסיפון - על כל האמור בהודעה זו חלים כל כללי זכויות היוצרים הקבועים בחוק. לשם קבלת הרשאה להעתקה או לשימוש במידע יש לפנות אלי לדוא"ל yossifoon@fresh.co.il
|