26-05-2011, 20:34
|
מנהל פורומי "תכנות ובניית אתרים" ו"חומרה ורשתות"
|
|
חבר מתאריך: 25.10.01
הודעות: 42,776
|
|
כפי שכבר אמר High Hopes...
תתקשר, תקליט את השיחה (רצוי לא לומר שהשיחה מוקלטת)...
תשאל אותם למה נותקת. שהנציג/ה יגידו. אחרי שיגידו שהם ניתקו אותך כי [סיבה כלשהיא שאיננה אי תשלום מצידך] תשאל את הנציג/ה האם האם חברת "הוט" מודעת לכך שיש ביניכם חוזה, ושלהפרת חוזה ישנן תרופות בחוק (רצוי להשתמש במילה תרופות, ואם הנציג/ה במקרה לא יודע מה זה אומר, לשאול אותו/ה ולוודא שהוא/היא יודע/ת מה זה אומר - שיפנים/תפנים שאתה מבין בחוק ומשפט יותר ממנו/ה...), והאם חברת הוט מעוניינת להיפגש בבית המשפט ולשלם המון פיצויים - ושאם לא, רצוי שיגיע טכנאי על טיל ויחזיר את כל מה שהיה מחובר...
[כל זה, כמובן, בהנחה, שכאמור, לא היית מחובר פיראטית, כפי שכבר נאמר...]
|