01-05-2011, 17:20
|
|
|
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
|
|
ציטוט:
במקור נכתב על ידי קרן-אור
היות והט'אנדרבירד שומרים, לפחות להלכה, על כשירות, אפשר לשאול הפוך: במידה ועלויות האחזקה השוטפת דומות, מה הטעם להשאיר בלוק ישן שמחייב שעות טיסה נוספות על מטוסים מבלוק מתקדם לשמירת כשירות, כשאפשר לטוס ישר על הבלוק המתקדם?
|
יש מלא בלוק 32..נראה לי יותר מ 52..(אבל לא ספרתי) נראה לך שהם שומרים על כשירות? רק לטובת ה PR,..הם לא באמת כשירים. הם צריכים רענונים כדי להיות כשירים באמת.
יש סיבה אחרת, לא יודע מה היא. אני משער שהם פשוט רוצים את המטוסים החדשים ביותר.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe
|