משרד התקשורת השיק השבוע קמפיין חדש,
"החופש לבחור, החופש לעבור"
שבא לתת דגש על ההטבות אליהם זכאים לקוחות הסלולר.
במטרה להגביר את התחרות ולהוריד מחירים. מידע בנושא
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי stomer שמתחילה ב "קמפיין של משרד בתקשורת - החופש לבחור, החופש לעבור"
טוב שבחרו ב...רון קופמן להעביר את הקמפיין הזה
כי היום אם לא צועקים על חברות הסלולר אז הם לא שומעים ומתייחסים
זהו מצב קיים שהיה מאוס על כל הציבור ההתייחסות של החברות ללקוחות
כמו : הוספת דברים סתמיים שלא קשורים אלינו בחשבוניות שלנו ו....אחרי זה לא מבינים למה צריכים לשלם הרבה כסף
אני חושב שגודל החשבונית חייב להיות קטן ושימוש במילים פשוטות יותר
כי הרבה אנשים לא מבינים על מה לוקחים להם כסף
נערך לאחרונה ע"י Semi220 בתאריך 10-03-2011 בשעה 19:05.