לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 13-01-2011, 03:21
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "דו"ח סופי אודות ההתרסקות של נשיא פולין ביחד עם המטכ"ל הפולני."

יש כל מיני סיבות תומכות לתאונה...אבל בשורה התחתונה הסיבה היא פשוטה:
כנראה בשל לחץ "להנחית את הבכירים" הטייסים ביצעו תהליך הנחתה במזג אויר קשה כאשר הם מתעלמתים ממגבלות המינימום להנמכה. או בשפה פשוטה:
הם המשיכו להנמיך לקראת שדה התעופה לגובה נמוך מדי וזאת בשאיפה שהנה הם תיכף יוצאים מהענן והמסלול יתגלה לנגד עינהם..יש מגבלות מאוד ברורות לגבי הגובה ושעור ההנמכה שמותר להגיע אליו אם לא רואים את המסלול, הם היו צריכים להפסיק להנמיך בגובה 300 רגל (אם אני זוכר נכון) אבל בחרו להמשיך עוד קצת בתקווה שמיד יצאו מהענן ויראו את המסלול..זה כאמור לא קרה והם ניתקלו בקרקע.
הם עשו עוד כמה טעויות בדרך שעזרו, אבל זאת הסיבה העיקרית.
גם אם לא היתה תאונה הם עברו על חוקים שאסור לעבור ושבמערב נענשים עליהם בצורה חמורה.
זהו, מקוה שהסברתי.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 14-01-2011, 00:15
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "שאלה אחת טכנית: האם נתוני הגובה והכיוון של מטוס אזרחי לא מסופקים לו ממגדל הפקוח?"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי .ישראלה היפהפיה
[פרט ל'מד הגובה' של המטוס כמובן.]. האם אין 'אלומה' כלשהי המכוונת את המטוס למסלול בכיוון ובזוית הנכונה גם ללא תנאי ראות לטייס?

שאלה 'אנושית' יותר: טייסי אח"מים הם מן הסתם אנשים מנוסים ומקצועיים לעילא שאינם מתרגשים מלוח הזמנים של רוה"מ. האם סביר שטייס יפעל נגד הוראות בטיחות ויסכן את עצמו ונוסעיו רק בגלל שראש צוות רוה"מ יבלבל לו את המוח על הלו"ז הצפוף?

קיימות כל מיני שיטות נחיתה כאשר תנאי הראות מוגבלים, ישנן אלומות וישנן שיטות מתקדמות אחרות. שימוש בשיטות הללו מחייב שגם במטוס וגם בשדה התעופה יהיו האמצעים הנדרשים. כשאתה טס בחברת תעופה מערבית לעיר מרכזית בעולם יש וודאי את האמצעים הללו.
כשאתה טס במטוס של חיל האויר הפולני לאיזה חור..לא בטוח שיש את האמצעים הללו. ובמקרה שלפנינו לא היה למטוס או לשדה (ואולי אפילו לשניהם..לא זוכר מהדו"ח). לכן נאלצו לעשות גישת נחיתה מסוג ישן יותר.

לגבי שאלתך השניה, אכן לחצים כאלו לא אמורים להשפיע כל צוות מקצועי ומנוסה, אבל לפי התחקיר לא היה מדובר בצוות כל כך מנוסה וכל כך מקצועי, וגם על כך יש ביקורת בדו"ח.
_____________________________________
!Ya Gotta Believe

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:44

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר