לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ברוכים הבאים לפורום "סקופים וחדשות". להזכירכם, יש לתת כותרות ענייניות לאשכולות אותם אתם פותחים. אני רואה בפורום מעין "היד פארק" שבו יש מקום לכל הדעות. לדבר אחד לא אסכים - לחריגה מחוקי הפורום. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חדשות ואקטואליה > סקופים וחדשות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 28-12-2010, 10:53
  op9090 op9090 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.04.07
הודעות: 5,959
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תבור - tar 21 שמתחילה ב "ארבע קרונות של רכבת ישראל עלו באש, הנוסעים נמלטו."

לפי התמונות מדובר ברכבת מסוג IC בה אין קטר וקרון כוח, כל שלוש קרונות מרכיבות "סט" בעל מנועים מתחת למושבים.
שעבדתי ברכבת, כל קייץ הקרונות העלו היו עושים בעיות ובמספר פעמים גם עלו באש.
יש לציין שיש על הרכבת מטפי כיבוי קטנים, כדי להגיע למטפים הגדולים יש צורך לרדת מהרכבת ובעזרת מפתח מיוחד להוציא אותם מתא מיוחד.
כדי לפתוח את הדלתות בחרום יש מנגנון שלרוב לא עובד ואז צריך לפתוח בעזרת מפתח מיוחד מחסה מעל הדלת ולהוצאי מוט מיוחד, את המוט צריך לתקוע במגנון הדלת ולהזיזו ידנית, הסיכוי שנוסע יוכל לתפעל את זה שואף לאפס

הרכבות האלו לפעמים מגיעות לאורך של 300 מטר ולא תמיד הפקח או המאבטח נמצאים קרוב לשרפה.

נערך לאחרונה ע"י op9090 בתאריך 28-12-2010 בשעה 11:17.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 29-12-2010, 16:08
  g.l.s.h g.l.s.h אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 25.12.05
הודעות: 17,294
אין לי ספק ש"שמאל לאומי" זו מין כותרת של קופירייטר
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי .ישראלה היפהפיה שמתחילה ב "בודאי "אל שמאל אל וואטני אל מונקיבזיה" תנועת שמאל רדיקלית של העם ההדוניסטי"

כמו "בקרוב תזכה לבלות אתה" על שלט פרסומת המעוטר בדוגמנית בביקיני, שאחרי יומיים מסתבר שזו בכלל פרסומת לכרית נגד טחורים שאיזה קופירייטר מתלהב היה בטוח שהיא משעשעת...

העניין הוא שאיכשהו חמק ממני קיומה של התנועה הזו. חשבתי בהתחלה שזו בדיחה פה של מישהו פה. בכל מקרה אני שהתנועה הזאת "לאומית" בערך כמו שהבנק של גליה מאור הוא "לאומי", כמו שהבנק של אריסון הוא של הפועלים וכמו שבנק פאג"י הוא באמת של פועלים מצביעי אגודה... אני מציע לכל מיני תנועות בעלות שמות ארכאיים כמו "אם תרצו", "השומר החדש" וכו' ללכת על שם קליט כמו "הימין השמאלני" או "תנועת הימין שמקובלת על שלושה משוררים וארבעה בימאים"...
_____________________________________
.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 29-12-2010, 19:42
צלמית המשתמש של האזרח
  משתמש זכר האזרח האזרח אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.08.05
הודעות: 12,666
וועד העובדים, זה רק סימפטום.
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי linuxsboot שמתחילה ב "ממש לא ואין צורך להכניס את זה..."

מנוי כל המנהלים הוא פוליטי. אתה יכול לזכור כמה מנכלי"ם היו לרכבת ישראל.
איך אומרים הדג "מסריח מהראש". וועד העובדים מנצל את הריק (וואקום) אז למה לנו להתפל אליו.
במקום למנות אנשים מקצועיים להנהלה נותנים ג'ובים לחברי המפלגה.
(זה מתייחס כמובן לשמאל ולימין)
ככה זה כשלא מסוגלים להחליט, על רכבת לאילת כי יש הרבה קולות לחברי אגד ולבני המשפחה, גם הלובי של המובילים יש לו מה להגיד.
אתה רוצה עוד?
למה מייבאים ציוד לרכבת מחו"ל במקום לקנות אצל היצרניים המקומיים ולספק פרנסה טובה ליהודים.
לי יש בטן מלאה על רכבת ישראל, אך מי מוכן לשמוע. השר מתחלף כל 2-3 שנים ויש לו בעיות השרדות.
_____________________________________
"בניתי לי בית ונטעתי לי גן במקום זה שביקש האויב לגרשנו ממנו בניתי את ביתי, כנגד מקום המקדש בניתיו. כדי להעלות על ליבי תמיד את בית מחמדנו החרב...."
(ש"י עגנון - חתן פרס נובל)

אשרי אדם שיכול לתת מבלי לזכור זאת כל הזמן, ולקבל מבלי לשכוח אף פעם

לסלוח לרוצחים - זה תפקידו של האלוהים.
תפקידנו - זה לארגן להם פגישה


אנו לא בוכים, דואגים שאמהות שלהם יבכו

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 29-12-2010, 21:08
צלמית המשתמש של linuxsboot
  linuxsboot linuxsboot אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.04.06
הודעות: 18,034
בתגובה להודעה מספר 26 שנכתבה על ידי האזרח שמתחילה ב "וועד העובדים, זה רק סימפטום."

אתה לא מבטל את הדברים שלי אלא מחזק אותם בנוגע לועד של הרכבת.
הועד של העובדים ממנו מתחילות הצרות של הרכבת וזה כולל עובדים בהנהלה של הרכבת, כי זאת חבילה אחת וכל ניקוי בועד אומר ניקוי בהנהלה של הרכבת.

רכבת לאילת זה לא בגלל אגד, אלא יצא לי לקרוא על גורמים אחרים, שרוצים לסדר עבודה לגורמים נוספים ולכן אין רכבת לאילת.
אגד לא עושה מזה כל כך הרבה כסף מהקווים לאילת בכל זאת ויש גורמים שעושים מזה הרבה יותר כסף כמו ספקי סחורה גדולים עם הקשרים הנכונים, שלא רוצים שם רכבת מסיבה ברורה לכולם.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה
will you marry me nesli barda? Operating system: Linux The day Microsoft & apple makes a product that does not suck will be the day they start making vacuum cleaners. say no to Apple&Facebook&MS&Samsung IL&Nokia&Hot&Yes,but say yes to Google

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 29-12-2010, 21:01
  משתמש זכר shruki shruki אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.10.08
הודעות: 25,344
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי תבור - tar 21 שמתחילה ב "ארבע קרונות של רכבת ישראל עלו באש, הנוסעים נמלטו."

דבר שהרגיז אותי-
היתה כתבה על הביטוח של הקרונות, קטלו את הנהלת הרכבת למה הביטוח מכסה רק נזקים לקרונות שעמדו ולא קרונות בנסיעה. לכאורה- הנהלת הרכבת יצאה מפגרת. מה, אף אחד לא חשב שם על תאונה שתקרה ותגרום לנזק כספי?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4006049,00.html
ובכן, לידיעת הכתב וקוראי הכתבה- קצת מספרים.

עלות הנזק לרכבת ישראל- 50 מלש"ח.
לו היה ביטוח שכזה- עלותו 6 מלש"ח בשנה. ההשתתפות העצמית- 25 מלש"ח. לכאורה- אם היה ביטוח היתה מוציאה הרכבת 31 מלש"ח ולא 50. איזה מטומטמים, מה? רק שהכתב לא שם לעובדה הפעוטה שלא היתה תאונה בהיקף כזה ברכבת שנים מספר, אם בכלל. מכאן שהרכבת חסכה 6 מלש"ח בשנה, כל שנה, ותוך 4 שנים היא בעצם כיסתה את עלות הנזק. רק אם תאונה שכזאת תקרה כל 4 שנים שווה לרכבת לבצע ביטוח שכזה.

אבל כתב הדיוט או פופוליסט רק רוצה לקטול. אל תבינו לא נכון- הרכבת הרוויחה ביקורת רבה, אבל לא במקרה הזה. כאן היה ניהול סיכונים שחסך מליונים לרכבת.

ודבר נוסף-
"הבעיה המרכזית עם הפוליסה שהייתה נהוגה בעבר היא גובה ההשתתפות העצמית: הפוליסה, שלטענת הרכבת הייתה הטובה ביותר בשוק, כללה השתתפות עצמית של עד 10 מיליון אירו (כ-50 מיליון שקל) על התאונה הראשונה בשנה, ו-5 מיליון אירו (כ-25 מיליון שקל) על כל אחת מהתאונות הבאות. כיוון שברכבת ישראל מתרחשות מדי שנה תאונות רבות עם נזק לקרונות - לרוב נזק קטן - מדובר ממילא בתאונה שאינה התאונה הראשונה".

שקר וכזב. שימו לב למשפט המודגש- הכתב טוען שעלות ההשתפות העצמית היא 25 מלש"ח כי זאת לא התאונה הראשונה. אבל הוא לא שם לב כנראה שאם הוא כותב שהיו רק תאונות קטנות אזי הרכבת לא הפעילה כלל את הביטוח שלה, כלומר עלות ההשתתפות העצמית היא 50 מלש"ח! כלומר אפילו אם תהיה תאונה כזאת כל שנה לא שווה לרכבת לעשות את הביטוח!

ואם ההשתפות היתה רק 25 מלש"ח- על זה הגבתי למעלה.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:37

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 12 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר